מה היא החשיבות של ביטוח חיים

יש שני סוגי ביטוחי חיים: ביטוח חיים למשכנתא הנרכש לצורך ביטחון להלוואה וביטוח חיים ריסק. מה מאפיין ביטוחים אלו ולמה חשוב לרכוש ביטוח חיים? ריכזנו לכם כאן את המידע על הנושא. מוזמנים להמשיך איתנו. 

 

מה זה ביטוח חיים?

ביטוח חיים הוא ביטוח הנמכר על ידי חברות ביטוח פרטיות ותמורת תשלום פרמיה חודשית לא גבוהה חיי המבוטח מבוטחים בסכום שנקבע בעת רכישת הפוליסה. לערך חיי אדם אין הגבלה ואדם יכול לבטח את חייו על כל סכום שירצה, בכמה ביטוחים שירצה. כך כאשר המבוטח נפטר המוטבים הרשומים על הביטוח, מקבלים את גובה הפיצוי שהמבוטח ביטח את חייו.

 

ביטוח חיים למשכנתא

כאשר לוקחים משכנתא הבנק מעוניין לבטח את עצמו ולדעת שהוא את כספו יקבל בכל מחיר, גם אם הלווה ילך לעולמו לפני שהוא סיים לפרוע את המשכנתא. מסיבה זו הבנקים מחייבים לרכוש ביטוח חיים למשכנתא. כך חברת הביטוח מכסה את החוב במקרה פטירה ויורשי הלווה לא צריכים להתמודד עם החזרי משכנתא חודשיים מעיקים.

 

ביטוח חיים ריסק

ביטוח החיים המוכר לכולנו הוא ביטוח חיים הנרכש באופן פרטי לצורך הגנה ומעטפת על הקרובים לנו. חכם עיניו בראשו. ומי שמפרנס משפחה יודע עד כמה מסתמכים על המשכורת שלו…

כדי לבטח את היקרים לו, הוא רוכש ביטוח חיים וכך במקרה פטירה, חברת הביטוח משלמת פיצויים למוטבים וכך הם יכולים להמשיך את חייהם ללא דאגות כלכליות. אם יש לכם אנשים התלויים בכם מבחינה כלכלית, ההשתדלות היא לרכוש ביטוח חיים ריסק.

 

ביטוח חיים עם מרכיב חסכון

חשוב לציין כי ניתן לרכוש ביטוח חיים עם מרכיב חסכון וכך המבוטח מפריש לאורך שנות חייו פרמיה חודשית עבור הביטוח, אך כאשר הוא מגיע לגיל מסוים, הוא יכול לקבל קצבה חודשית מחסכונות ביטוח החיים שהצטברו על שמו. חשוב להתייעץ עם סוכן ביטוח לגבי ההתאמה של הביטוח הנרכש לחיי המבוטח למידע נוסף לחץ כאן.

 

למה כדאי לרכוש ביטוח חיים?

ביטוח החיים מעניק למבוטח שקט נפשי. הוא יודע שגם לאחר פטירתו יהיה  ליקיריו איך להתפרנס. הם לא יצטרכו להזדקק לטובת קרנות לאלמנות ויתומים… הם יוכלו להמשיך לחיות ברווחה כלכלית שתמנע מהם התמודדויות לא נעימות.

בגלל שביטוח חיים הוא ביטוח חשוב כל כך, כיום ניתן למצוא ביטוחים כמו ביטוח פנסיה או ביטוח מנהלים הכוללים רכיבי ביטוח חיים. הבעיה היא שביטוחים אלו לא מספקים הגנה עוטפת בהתאם לצרכי המבוטח. אם אתם כאן, סימן שאכפת לכם מהמצב ואתם רוצים להגן על היקרים שלכם.

הגיע הזמן לבדוק מה קורה בתיק הביטוחי שלכם ולייעל אותו על הצד הטוב ביותר. קבלו המלצה על סוכנות הביטוח ארנפלד ביטוחים המסייעת למבוטחים רבים לייעל את תיק הביטוח שלהם בצורה יעילה ונוחה.

ביטוח חיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מהו ביטוח בניין
מהו ביטוח בניין

בעולם של היום, בו עלולות להתרחש תאונות ונזקים בלתי צפויים בכל עת, חשוב להגן על הרכוש וההשקעות שלכם. אחת הדרכים לשמור על עצמכם ועל הנכסים

קרא עוד »
כפל ביטוחים
איך נמנעים מכפל ביטוחי?

על פי נתוני משרד האוצר, מעל חצי מאוכלוסיית המבוטחים בישראל משלם על ביטוחים כפולים. חברות הביטוח מרוויחות מהעניין מיליוני שקלים. אין להם עניין ליידע את

קרא עוד »