טאבון גז או חשמל? כך תעשו את הבחירה

אזרחים רבים במדינה נהנים מחצר הבית שלהם יותר משטח סתמי שצמוד לביתם – הם משתמשים בה כחלק בלתי נפרד מהבית, מארחים בה, מבלים בה לבד או עם שאר בני המשפחה, וצוברים בה חוויות רבות.

דרך נפלאה לשדרג את החצר שלכם היא להכניס לתוכו מטבח חוץ – מרוהט קומפלט עם כל מה שתצטרכו בכדי לבשל, לאכול ולארח בחצר הבית. שדרוג נוסף למטבח החוץ יהיה תוספת של טאבון – שיאפשר לכם ליהנות מחוויה קולינרית ברמה אחרת. איזה טאבון כדאי לבחור? ומהיכן? כל זאת ועוד במאמר זה.

 

גז או חשמל? מה ההבדל?

ישנם יתרונות רבים לשני המוצרים, כאשר טאבון חשמל עובד כמובן על חשמל, מתאים יותר למרפסות קטנות ואזורים צפופים בהם אש עלולה להיות מסוכנת, בעוד טאבון גז יתחבר למערכת הגז הביתית שלכם, ייתן את הטעם המעושן הכיפי שיש למאכלים שהוכנו קרוב ללהבות, ולרוב יראה גם יותר מסורתי, קלאסי ומסיבי.

טאבון גז

מה חשוב שיהיה בטאבון שתבחרו?

לא משנה אם גז או חשמל – כדי שתבחרו נכון, כדאי להשקיע את כספכם במוצר שיחזיק שנים ויבצע את עבודתו בצורה מצוינת, יש לוודא כי הפרמטרים הבאים נכללים בו:

 

בידוד מירבי

הטאבון מכיל בתוכו את אחד האלמנטים המסוכנים ביותר – אש. החום הגבוה אליו מגיע הטאבון מצריך שכבות בידוד רבות בכדי לאפשר לנו להשתמש בו בבטחה ובלי להרגיש את השלכות המעלות העוצמתיות שבתוכו.

 

סטנד מסיבי

בכל זאת, מדובר בטאבון – שהוא מוצר ענק וכבד, רותח ועוצמתי – ואתם לא רוצים שהוא חס וחלילה יקרוס ויגרום לאסון. וודאו כי הסטנד של הטאבון חזק, מסיבי, עמיד ואיכותי. אם יהיו לו גם גלגלים לשינוע פשוט – מה טוב.

 

מבער עוצמתי

עבור טאבוני גז יש לבחור במבער עוצמתי, שיתאים לחיבור למערכת הגז הביתית שלכם במינימום מאמץ, בעלי התקן בטיחות מחמיר ואופן פעולה חסכוני.

תנורי גז

דלת רחבה

כשמדובר בטאבון, שמגיע לרמות חום קיצוניות מאוד, חשוב שתוכלו להוציא ולהכניס את מה שאתם צריכים לתוכו מהר ובקלות. בחרו טאבון עם פתח רחב שיאפשר שינוע נוח של מאכלים, כלים וחפצים לתוך ומחוץ לטאבון, וכך תאפשרו לעצמכם ויית אפייה בטוחה, נוחה ומהירה, ללא סיבוכם מיותרים.

 

חומרים עמידים ואיכותיים

הטאבון הוא מכשיר שמגיע למעלות גבוהות ועוצמתיות, וחשוב שהוא יהיה עשוי מחומרים שיחזיקו לאורך זמן, לא משנה כמה תשתמשו בו – כמו אבן. מעבר לכך, העובדה שהוא יעמוד במטבח החוץ שלכם, תחת כיפת השמיים, מצריכה בחירה בחומרים עמידים לכל מזג אוויר.

 

לסיכום

בכדי לשדרג את רמת האירוח שלכם, ולאפשר לכם ליהנות מצלייה, אפייה ובישולי קדירה מדהימים – הוסיפו טאבון גז למטבח החוץ שלכם. תוכלו ליהנות מארוחות כיפיות עם כל החברים, או ערבים נעימים באוויר הפתוח עם המשפחה הקרובה. בחרו בטאבון איכותי, עוצמתי, משוכלל ובטיחותי ותבטיחו לעצמכם חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

טאבון גז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא