טיול שטח ללא חשמל

טיולי שטח יכולים להיות מהנים במיוחד, ובאותה העת, יציאה לטיול שטח ללא הציוד המתאים יכולה להעיב על כל הטיול. אנחנו כאן כדי ללמד אתכם איך עושים את זה נכון. תכנון מראש הוא הכרחי לקמפינג מוצלח. ישנם מוצרים שיקלו משמעותית על השהייה שלכם בשטח וגם ישדרגו את החופשה. סיכמנו לכם כאן את כל הדברים שיהפכו את טיול השטח שלכם למהנה ויעיל הרבה יותר.

 

גנרטורים

גנרטור מאפשר הספקת חשמל ללא כל תלות בקיומה של תשתית חשמל. בין אם אתם מעוניינים להפעיל תאורה, מקרר נייד או מזגן בחופשה ארוכה, הגנרטור הוא הפתרון הטוב ביותר. הספק המכשיר ותמיכתו במגוון מוצרי חשמל למשך זמן הינו משתנה ממכשיר למכשיר, ובדרך כלל אלו המאפיינים שגם ייקבעו את מחירו. היכנסו לחשמלאי עכשיו לפרטים נוספים.

 

פאנלים סולריים ניידים

פאנלים סולריים ניידים יאפשרו לכם לנצל את אנרגיית השמש על מנת לייצר חשמל באופן ירוק, גם כאשר אתם נמצאים בשטח. מספר הפאנלים וגודלם הם אלו שיקבעו את תפוקת החשמל שתוכלו לייצר. בשונה מגנראטורים, הפאנלים הסולאריים תלויים אך ורק באור היום על מנת לייצר חשמל, אך יתאימו יותר להפעלת מכשירי חשמל קטנים עד בינוניים.

 

תאורה ניידת

תאורה ניידת הינה תאורה יציבה וחזקה יותר מפנס השטח המסורתי שכולנו מכירים, תאורה מסוג זה מספקת אור יציב וחזק לאורך זמן ותאפשר לכם בהכנת אוכל בחושך, ובאופן כללי להמשיך ליהנות מטיול השטח שלכם גם לאחר שהשמש תשקע.

המלצה שלנו – הצטיידו בפנס סיליקון גמיש הנטען סולארית, שיספק לכם זמן תאורה של בין 5 ל- 12 שעות (כמובן בהתאם לעוצמת התאורה). זוהי האופציה הבטיחותית והמשתלמת ביותר.

 

פתרונות נוספים לתאורה

יש לא מעט סיבות שבגללן נצטרך להשתמש בתאורה ניידת, הנפוצה שביניהם היא כמובן הפסקת חשמל. אך גם בטיולי השטח שלכם, כדאי מאוד שתצטיידו בתאורה ניידת על מנת להקל את שהייתכם. לדוגמא, עידן ה–LED  מציע מגוון גדול של תאורה ניידת, גם בצורת פנסים ידניים מסוגים שונים. פנסים קטנים שמשמשים יותר לתאורת התמצאות, ופנסים גדולים ועוצמתיים יותר.

 

פנס ראש

פנס ראש מציע ואריאציה משופרת של פנס היד המוכר. ניתן לחבוש אותו על הראש בעזרת רצועות שמותאמים לעיגון הראש. פנס הראש בדרך כלל קטן מימדים, על מנת שלא יכביד ויהווה משקל מיותר בעת הנשיאה שלו.

 

פרוג'קטור נייד

פרוג'קטור נייד הוא פתרון מעולה לכל צורך. ביכולתו להאיר כל דבר ובכל מקום ובכל שעה ללא כל תלות בחשמל וללא סיכון כלשהו, בשונה מתאורה על ידי אש גלויה.

 

כפי שציינו יש מגוון גדול מאוד של פתרונות חשמל לטיולי השטח שלכם, והבחירה הנכונה תשרת אתכם היטב. בכל מה שקשור בתאורה, כדאי שתבחרו תאורה מוגנת בעלת קיבול סוללה גדול יחסית. בנוסף, אנו ממליצים להצטייד ביותר מסוללה אחת על מנת שתוכלו להחליף אותה במידה ותסתיים. טיול מהנה!

שבילים בטבע

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »