טיפולים אסתטיים – האם אפשר לעשות כמה במקביל?

מימי בראשית מחפש האדם אחר חיי נצח.

החל מסיפורי עמים ואגדות על "מעיין הנעורים" ועד למשחות האנטי אייג'ינג, הטבעיות וגם אלו שלא, שנכנסו לחיינו בסערה בעשורים האחרונים.

בימינו אנו, טיפולי אסתטיקה דוגמת הזרקות בוטוקס, מתיחות פנים, מילויי שפתיים ועוד, הם מזמן אינם טאבו אלא טרנד שהתקבע וממש לא מתכנן לחלוף

מהעולם.

אך האם מומלץ, כלכלית ובריאותית כאחד, לשלב בין מספר טיפולים?

 

למי מיועדים הטיפולים האסתטיים

אם בקדנציה הראשונה של התופעה המדוברת, הטיפולים האסתטיים היו מנת חלקן של נשים שחצו את שנות ה-40 וה-50 לחייהן ורצו לשמר את המראה הצעיר, הרי שהיום גם נערות ונשים צעירות, ואפילו גברים מוצאים את עצמם עומדים בתור להזרקת חומצה היאלורונית או בוטוקס כדי להילחם בקמטים ובכלל- בבעיות שגורם הזמן. לפני כל טיפול שאתם שוקלים לנסות, אסור בשום אופן להתפשר ולמצוא מרפאת אסתטיקה אמינה ומומלצת כדי לקבל את הטוב ביותר בתמורה למחיר וייעוץ לסוגי הטיפולים השונים. דוגמה למרפאה כזו היא למשל "MYARTLOOK". אם בעבר כל שינוי בפנים או תיקון קמט היה צריך לעבור תחת סכין מנתחים, תעשיית ההזרקות מציעה פתרון עדין ואף יעיל יותר.

 

שילוב טיפולים- מומלץ?

מדובר בשאלה חשובה הן מבחינה בריאותית והן מהבחינה האסתטית. באם נתמקד בתחום אסתטיקת הפנים, חשוב להבין את תפקידם וייעודם של החומרים השונים בהם נעשה שימוש בטיפול. חומצת הבוטוקס למשל, מבוססת כולה על רעלן הנקרא רעלן הבוטולינום, שהתגלה בשנות ה-80 ושימש בעיקר לטיפול בבעיות עיניים כמו פזילה או עין עצלה. תפקידו של הבוטוקס הוא להפחית ולצמצם את פעילות השריר באזור קמטי ההבעה, כמו הגבות, אזור העיניים והמצח, ולעיתים אף הצוואר. חומצה היאלורונית היא חומצה שמופרשת בגופינו באופן טבעי עד אזור שנות ה-30 לחיינו, מה שמוביל לירידה בחיוניות העור. את החומצה נוהגים להזריק בעיקר לשפתיים והלחיים ולכן ניתן לשלב טיפול זה יחד עם טיפול בבוטוקס, אולם חשוב להיוועץ בגורם מומחה ומוסמך לכך ולעשות זאת בהדרגה ובאחריות.

 

 טיפולים אסתטיים באזורים שונים- בריאות קודמת לכל

אם דוגמת הבוטוקס והחומצה היאלורונית והשילוב ביניהם מתקבל על הדעת, הרי שבשילוב טיפולים אחרים, דוגמת אסתטיקת שיניים יחד עם השתלת שיער, או השתלת שיער בשילוב הזרקות לאזור הפנים- זהו שילוב שעל פי רוב המומחים יהיה פחות מומלץ. גם אם לא תמיד מדובר בהליך כירורגי, יש לזכור כי הגוף דורש זמן החלמה והתאוששות מכל טיפול ועשוי לחוות תופעות לוואי שונות.

 

עניין של סדר עדיפויות

עולם הטיפולים האסתטיים לא מפסיק להתחדש ונראה שבכל פרק זמן קצר מתגלה עוד תחום שנפתח אל העולם. עם זאת, כמו בכל דבר בחיים, יש להחליט על סדר עדיפויות ולהבין את הדחיפות של כל טיפול על פי תפיסתו ותחושתו של המטופל. ישנם טיפולים שאכן יכולים ללכת יחד ביד, בעיקר בעולם ההזרקות, אך שילוב של כמה טיפולים מכמה תחומים בטווח קצר עלול לסכן את בריאות המטופל. לפני כל תהליך אסתטי, חובה להיוועץ ברופא ולהבין את כל הכרוך בכך.

מסכה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עלות הרמת גבות
מה עלות קורס הרמת גבות

בתקופה האחרונה אנו רואות את כולן מסביבנו מסתובבות עם רמות מורמות ויפות. כאלו שאנחנו תמיד חלמנו עליהן אבל לא ידענו איך אפשר להשיג אותן. בירור

קרא עוד »