טיפולים מומלצים לפיגמנטציה בעור הפנים

הופכת כתמי פיגמנטציה בעור הפנים זו תופעה מוכרת וידועה שמפריעה לרבים, אך כיום יש שיטות טיפול חדשניות ומפתיעות.

המגוון של הטיפולים מאפשר לאנשים שונים במצבים שונים לקבל את הטיפול שהם רוצים ולקבל את המראה עור החלק והאחיד שהם כל כך מתגעגעים אליו.

 

מה היא פיגמנטציה?

מדובר בבעיה שנוצרת מריכוז גבוה של מלנין מתחת לפני העור, מלנין זהו הפיגמנט שאחרי עלן צבע העור, השיבושים שייצור שלו יכולים לקרות מחשיפה ממושכת לשמש, חוסר באיזון ההורמונלי כמו במצב של הריון, גם יכול להיות מגורמים תורשתיים או פשוט מגיל מתקדם. ברוב המקרים זה לא דבר מסוכן או מזיק, אך בפנים זה עלול להיות לנו חוויה לא נעימה.

 

אבחון הבעיה

כשאתם מבחינים בבעיה, לפני טיפולים, תעשו אבחון של מה הבעיה, המומחים במקומות טיפול, קוסמטיקאית בירושלים, מכון יופי בתל אביב או כל מקום שתרצו, שם יוכלו לעזור לכם להבין מה בדיוק הבעיה. במקומות האלו הרבה פעמים יהיה רופא מומחה שזה תפקידו, ואם לא תוכלו קודם להגיע לרופא מומחה במקום אחר כדי שתדעו לפני שתתחילו בטיפולים.

 

כבר שמעתם על פילינג יהלום?

פילינג יהלום זהו פילינג עמוק, הוא מתבצע על ידי רסיסים עדינים של יהלום, החומר החזק שבטבע. הטכנולוגיה הזו מבצעת שתי פעולות, קילוף יעיל ויסודי של שכבות העור המתות שיש בהן ריווי מלנין, חשיפה של שכבות העור הבריאות שמתחת. ובנוסף לכך, הטכנולוגיה הזו מגבירה את תנועת הדם באזור הפנים ומעודדת ייצור חלבון שעוזר למיצוק העור.

 

פיגמנטציה סביב העיניים 

דבר שכיח מאוד שיכול לקרות זה שינוי צבע העור סביב העיניים ובעיקר מתחת לעיניים. פה חשוב לבחור שיטת טיפול נכונה בעזרת רופא עור או רופא עיניים מומחה. הרבה פעמים זה עניין של כלי דם שיוצרים רק מראה של כתם כהה ובמקרים אלו הטיפול יהיה בדרך כלל שימוש בסרום טיפולי פעמיים ביום ושילוב של הזרקות חומרי מילוי לחזרה למראה אחיד.

 

טיפול בלייזר

כיום יש טכנולוגיות פורצות דרך, וניתן לעשות טיפול בפיגמנטציה וכתמים בעור על ידי לייזר. מדובר בשיטה שהיא מאוד בטוחה ויש לה רמת יעילות גבוהה. לבעלי עור כהה טיפול בפילינג עלול לא לתת מענה מספק וקיים סיכון לגרימת כתמי עור נוספים, לכן בטיפול באמצעות לייזר נותן להם חלופה ומאפשר טיפול והסרת כתמי פיגמנטציה.

 

הבהרת עור הפנים בטיפול איי פי אל

מדובר בשיטה להבהרת פיגמנטציה, כתמי שם וגיל במינימום של כאב. בטכנולוגיה הזו נפלט אור מהמכשיר והוא מכהה את כתם המלנין וגורם לו לצוף מעל העור ובכך לפרקו. מדובר בשיטה שמצריכה סדרה של מפגשים וכבר לאחר רק כמה ימים מהטיפול הראשוני ניתן להתחיל ולראות את הכתם הולך ומתכהה עד שהוא יעלם לחלוטין.

 

שפע המלצות

נכון שיש המון המלצות לכל מיני טיפולים, אך חשוב שתדעו שאחרי האבחון שדל מקור הבעיה והיקף הבעיה, יהיה לכם הרבה יותר קל לדעת מה הטיפול שמתאים לכם. בנוסף בהתייעצות ישירה עם המכונים שמציעים את הטיפולים הללו, תוכלו לקבל המלצות ספציפיות וממוקדות למה שאתם אינדיבידואלית זקוקים לו.

מבכה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
שתלים
מה התהליך של השתלת שיניים?

השתלת שיניים נחשבה עד לפני כמה שנים להליך מורכב ויקר במיוחד. לאחרונה אנו עדים לשינוי משמעותי בהקשר זה. שכן, פעולה זו הפכה לתהליך נפוץ ופשוט

קרא עוד »
כִּירוּרגִיָה
רשלנות רפואית בניתוח

ניתוחים נחשבים לפרוצדורה רפואית מורכבת ונפוצה שמתקיימת מידי יום בבתי החולים ומכונים רפואיים ברחבי הארץ. לצערנו, יש לא מעט אנשים שיוצאים מניתוחים שונים ומגלים שאירעה

קרא עוד »
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו
מהו דיקור יבש ומתי משתמשים בו?

כבר שנים שתחום הרפואה האלטרנטיבית תופס תאוצה ואנשים מחפשים גישות לא פולשניות והוליסטיות לטפל בבריאותם. אחד הטיפולים היעילים של עולם הרפואה האלטרנטיבית שצובר אחיזה הוא

קרא עוד »