6 טיפים לנופש משפחתי בכנרת

הכנרת היא האגם הגדול ביותר במדינה המכיל מים מתוקים.

למרות ירידת המפלס מתחת לקו האדום עדיין אנשים רבים מגיעים לכנרת לנפוש ולהתרחץ במים הנעימים, לבלות עם המשפחה ולחוות חוויות.

קבלו 6 טיפים לנופש משפחתי בכנרת.

 

1 – נא להצטייד בהתאם

כאשר יוצאים לנופש בכנרת ולנים לאורך החוף בקמפינג או קרוואן להשכרה צריך להצטייד בהתאם בעיקר אם יש ילדים צעירים במשפחה. מעבר לבגדי ים ובגדים להחלפה הכינו ציוד הכרחי. במידה ומדובר בקמפינג תצטרכו להביא מזרנים, שמיכות, מגבות רחצה, מנגל, כלי בישול ואוכל, מזון, נשנושים ושתייה, גנרטור לתאורה וכד'. במידה ומדובר בקרוואן תוכלו להסתפק רק במזון, שתייה ובגדים מאחר ובקרוואן תמצאו הכול. הקרוואן כולל מטבחון עם כיור, מקרר וגז, מיטות נוחות שניתן לקפל, שירותים, מקלחת ותאורה. מבחוץ תוכלו למצוא פינת ישיבה מוצלת עם מנגל, שולחן, כיסאות ותאורה חיצונית. כל שתצטרכו הוא להביא מהבית משחקים למים, קלפים, שש-בש ומוסיקה טובה.

 

2 – לעשות לפחות אטרקציה אחת

על חופה של הכינרת ניתן ליהנות מאטרקציות ספורט ימי כמו גלישה, סקי מים, אופנוע ים, בננה, קייקים ועוד. בנוסף באזור ישנן אטרקציות יבשות כמו טיולי ריינג'רים, טיולי ג'יפים, רכיבה על סוסים, פיינטבול, רפטינג בנהר הירדן, דייג ועוד. מאחר ואתם חוסכים הרבה כסף על בית מלון, תוכלו לתקצב אטרקציה מעניינת וחווייתית עם המשפחה.

 

3 – לצאת לטיולים בסביבה

אם אתם משפחה שרוצה לגוון בנופש בטיולים רגליים במסלולים שונים תוכלו למצוא באזור אפשרויות מגוונות. תוכלו לבחור במסלולים רטובים כמו המג'רסה, טיול ופיקניק בשבילי יער שוויץ, ביקור בכפר נחום, גשר אריק, טיפוס על הר ארבל, חוות התנינים בחמת גדר או לבלות יום בפארק המים בחוף גיא או הפארק הצף אקווה כייף, לנפוש בחמי טבריה ולצאת בערב לטיול קסום בטיילת.

 

4 – לצפות בשקיעות קסומות

המקום האידיאלי לתצפית שקיעה בכנרת נמצא במזרחה. ניתן להשקיף על השקיעה בצורה אופטימלית בחוף גופרה או חוף לבנון ולהיכנס לאווירה רומנטית אם אתם זוג צעיר. אבל גם למשפחות עם ילדים מדובר על בילוי חווייתי.

 

5 – לצאת בערב למסעדה טעימה

החופשה בכנרת יכולה לכלול לפחות מסעדה אחת טובה במקום ערב מנגל או מקדונלנד עם הילדים. ישנן מסעדות שוות לאורך החופים ובטבריה עצמה בכל סגנון בו תבחרו. בחרו במסעדת דגים טובה או במסעדת שף, בדקו את הדירוג שלה בגוגל ואת התפריט וצאו לבלות.

 

6 – רכיבה על אופניים בשביל סובב כינרת

טיפ נוסף הוא לספורטאים שביניכם. ניתן להביא אופניים ולעשות את סובב כינרת או לפחות חלק ממנו על אופניים. המסלול הוא לאורך קו המים ולאורכו נקודות חשובות בהם ניתן לעצור לפסק זמן ולבקר. לסיכום, מומלץ לתכנן מראש את הנופש שלכם בכינרת בהתאם לתקציב ולדברים שאתם אוהבים לעשות.

רכיבה בשטח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »