טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו שאנחנו צריכים עזרה, החלטנו לחפש טיפים לעיצוב פנים שיאפשרו לנו לעצב את הבית על הצד הטוב ביותר. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולקרוא את השורות הבאות בעיון רב, אם גם אתם מצאתם את עצמכם במצב דומה. 

 

תכירו את המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להגיע אל הטיפים הטובים ביותר, היינו צריכים לפנות אל מי שהיו במצב זהה עד לא מזמן. לכן, כתבנו פוסט בקבוצות פייסבוק שונות ובו ציינו שאין לנו מושג בכל הנוגע לעיצוב פנים ואנחנו רוצים לעצב את הבית באופן המקצועי ביותר. לכן, ביקשנו לדעת מהם הטיפים הטובים ביותר שאפשר לקבל מצד מי שהיו באותו מקום כמונו וכעת יש להם בית מעוצב למשעי.

להפתעתנו, קיבלנו מעל ל – 100 פניות מצד גולשים ובסופו של דבר, מצאנו את עצמנו תרים אחר הטיפים הטובים ביותר (והם כמובן יוצגו בפניכם בהמשך). אנו רוצים לנצל את הבמה ולהודות לכל מי שסייע לנו בכתיבת המדריך. שכן, בזכותו, מדריך זה עולה לרשת והוא צפוי להביא למודעות רחבה בנושא.

הטיפ ה – 1 בנוגע לעיצוב פנים שחשוב להכיר

הטיפ הראון נכתב על ידי זוג שציין שהוא הסתייע בשירותיה של מעצבת פנים מוכרת ומומלצת. אנחנו לא שמענו עליה כי אנו לא מעורים בתחום וביקשנו את שמה, למקרה שאתם תרצו לברר עמה פרטים נוספים. שם החברה שלה הוא שירי שלום – עיצוב פנים ויש לה ניסיון רב בכל הנוגע לעיצוב של חללים שונים בבית.

הזוג אמר שהטיפ הטוב ביותר שהם יכולים להעניק לנו זה ליצור קשר עם בעל מקצוע מנוסה. שכן, הוא זה שיודע הכי טוב את הטרנדים הקיימים, המקומות שבהם כדאי לקנות רהיטים וכו'.

 

הטיפ ה – 2 בנוגע לעיצוב פנים שחשוב להכיר

אם בחרתם שלא ליישם את הטיפ ה – 1, כדאי שתדעו שאתם צריכים להתחיל קודם כל ממדידות של החדר. תמדדו את הפרטים הבאים:

  • חלונות
  • האזור שבו המיטה צפויה להיכנס
  • האזור שבו אתם רוצים להעמיד ארון וכו'

רשמו את המידות בצד בטבלה מסודרת וזו תשמש אתכם להמשך הדרך.

לעצב את הבית

הטיפ ה – 3 בנוגע לעיצוב פנים שחשוב להכיר

הטיפ השלישי נוגע בעיקר לבחירת גוונים מתאימים. כדי שתוכלו לעצב את החלל הנבחר מבלי שהוא יהיה צבעוני מידי, עליכם לבחור בצבע מסוים ולהוסיף פריטים וריהוט בעלי גוון דומה. כלומר, אם בחרתם בצבע כחול, תוסיפו פריטים בגווני תכלת, טורקיז וכו'.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את 3 הטיפים החשובים ביותר בנוגע לעיצוב פנים. כעת, כשיש לכם את המידע, עליכם רק ליישם אותו ולעצב את הבית ברמה גבוהה.

לעצב את הבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא