4 טכנולוגיות חדשניות בתחום הרכב – והאם זה משתלם

תחום הרכב עובר מהפכה. מענף מיכני בעיקרו, הוא הופך לענף טכנולוגי לחלוטין.

הרכב המודרני מבוסס על שבבים המפעילים את מערכותיו ומותקנות בו מערכות חשמליות רבות.

מהן הטכנולוגיות החדשניות המוצלחות ביותר בענף הרכב והאם משתלם להשקיע ברכישתן?

 

בעיית המחיר – הפתרון!

עוד לפני שנצלול אל תוך הטכנולוגיות החדישות, חשוב שנעסוק בשאלת המחיר של הרכב וחידושיו. הרכבים החדישים הכוללים את הטכנולוגיות המתקדמות, יקרים יותר מהרכבים הישנים. כיצד תוכלו לממן את רכישת הרכב החדש?

הפתרון פשוט להפליא. תוכלו לרכוש את הרכב דרך סוכנות המוכרת רכבים חדשים במימון מלא. רכב במימון מלא הינו רכב חדש שתקבלו במיידי, מבלי שתדרשו לשלם מקדמה כל שהיא. מידי חודש תחזירו חלק קטן מההלוואה ומהרכב עצמו תהנו מהרגע הראשון. משהבנו נקודה חשובה זו, נוכל לעבור ליתרונות הטכנולוגיים.

 

ארבעה סוגי טכנולוגיות

הטכנולוגיות החדשות נחלקות לארבעה סוגים עיקריים. חידושים אוטונומיים, חידושים בתחום הבטיחות, חידושים בצריכת הדלק ופיצ'רים. להלן נעסוק בכל החידושים.

 

תכונות אוטונומיות

הענף הראשון הוא, כאמור, ענף החידושים האוטונומיים. כיום, ברכבים חדשים רבים מותקנות מערכות אוטונומיות המקנות לרכב תכונות עצמאיות המקלות על חוויית הנהיגה. אין מדובר ברכבים אוטונומיים של ממש אלא רק בממדים אוטונומיים בנסיעה. זאת, בעיקר עקב דרישות רגולטוריות ולא בשל חוסר בשלות של הטכנולוגיה.

ישנם רכבים בהם מותקנת מערכת חנייה אוטונומית. הציבו את רכבכם בקרבת חנייה, אנכית או אופקית, והוא יחנה בעצמו. באחרים, מותקנת מערכת לנסיעה בפקקים. הודות למערכת, אתם תוכלו לנוח בזמן שהרכב יסיע את עצמו בפקק. חידוש וותיק יחסית הוא האופציה להישאר במהירות קבועה, מבלי ללחוץ על דוושת הגז כלל.

 

רכבים היברידיים וחשמליים

הענף השני הינו ענף הרכבים החשמליים. רובן של יצרניות הרכב מייצרות כיום רכבים חשמליים או היברידיים, החוסכים את הוצאות הדלק עבור הנהג ואת זיהום האוויר לסביבה. נראה, שתוך כמה עשורים רכבים שאינם חשמליים יהיו נדירים במיוחד.

 

בטיחות

גם בתחום הבטיחות נערכים חידושים רבים. כולנו מכירים את מובילאיי – המערכת הטכנולוגית לצמצום תאונות. מלבדה, ברכבים חדשים מותקנת מערכת למניעת סטיות מהנתיב. המערכת תזהה סטיה של הנהג ותשיב אותו למרכז הנתיב. קיימים עוד חידושים לא מעטים שתכליתם להגביר את בטיחות הנסיעה ואכן נסיעה ברכב חדיש בטוחה במידה ניכרת מאשר ברכב ישן יותר.

 

השלמת חוויית הנהיגה

הענף האחרון פחות קריטי לחלק מהנהגים, בעוד שעבור אחרים הוא לב ליבו של הרכב. ענף זה הינו ענף הפיצ'רים והתוספות לרכב. הרכבים החדשים כוללים מערכות בלוטוס וWIFI חכמות, המקושרות לסלולר או ללפטופ של הנהג ומעצימות את חוויית הנהיגה. כמו כן, הרכב יכלול מסך בו תופיע מערכת הוויז וכן סביבת הרכב בעת החנייה.

 

האם זה משתלם?

הודות לאופציית המימון המלא בה דנו לעיל, נראה שמדובר בהשקעה משתלמת למדי. מה לא ניתן עבור הבטיחות שלנו? האם לא נשקיע עוד כמה שקלים בחודש בשביל מערכת אוטונומית או הנעה היברידית? והתוספת בשביל חווית נהיגה מושלמת, היא כבר שולית לחלוטין. אם כן, כאשר הרכב נרכש במימון מלא, החידושים משתלמים במיוחד.

 

לסיכום

הרכבים המודרניים נעשים טכנולוגיים יותר ויותר. החידושים העיקריים פורטו לעיל, ולאור אופציית המימון המלא הרי שהם משתלמים למדיי. בהצלחה!

רכב יוקרה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
נהג
6 רעיונות לפעילויות שוברות שגרה

בחיינו המהירים והעמוסים, חשוב להתנתק מהשגרה המונוטונית שלנו ולחפש חוויות חדשות ומרגשות. לנסות משהו אחר יכול להמריץ את המוח, הגוף והרוח שלנו, לספק לנו נקודת

קרא עוד »