טסים באישון לילה? כך תעשו את זה נכון!

הגעה אל שדה התעופה בשעת לילה מאוחרת עשויה להיות עניין מורכב. שכן, מרבית האנשים לא מצליחים לישון לפני הטיסה, כך שהם מוצאים את עצמם עולים על ההגה בעיניים טרוטות. יצאנו לבדוק איך הכי נכון לטוס באישון לילה וחזרנו עם כל הטיפים שאתם צריכים להכיר מקרוב.

 

טיפ מספר 1 שיאפשר לכם לטוס בלילה בנינוחות: תדאגו לכרית מתנפחת ושמיכה

אי אפשר לכתוב מדריך על טיסה בשעות הלילה המאוחרות, מבלי לציין בפניכם את הטיפ החיוני לשינה טובה. אתם הרי יודעים שברגע שתתמקמו על המושב שלכם במטוס, אתם תרגישו את העייפות שליוותה אתכם לאורך היום, לצד ההתרגשות. זה הזמן שלכם להירגע, להניח את הראש וללכת לישון.

אנחנו כאן כדי שתוכלו לעשות זאת על הצד הטוב ביותר. לכן, אנו ממליצים להכין מראש כרית מתנפחת ושמיכה מתקפלת קלילה שתאפשר לכם להיטען באנרגיות במהלך הטיסה.

כרית מתנפחת

טיפ מספר 2 שיאפשר לכם לטוס בלילה בנינוחות: אל תעלו על ההגה

אם חשבתם לצאת אל שדה התעופה ברכב, כדאי שתחשבו שוב. נהיגה בשעת לילה מאוחרת מבלי שישנתם שינה מספקת, עשויה להיות מסוכנת. אנו ממליצים ליצור קשר עם תחנת מוניות 24/7 לנתב"ג

ולתאם מראש את הגעתה של מונית. כך תצטרכו פשוט לקחת את המזוודות, להתיישב ברוגע על המושב האחורי ולהמתין עד הגעתכם אל השדה.

 

טיפ מספר 3 שיאפשר לכם לטוס בלילה בנינוחות: תיקחו נשנושים

עכשיו אתם יודעים כי עליכם להכין כרית ושמיכה ולעלות על מוניות לנתב"ג מתל אביב או מעיר המגורים שלכם. בשלב זה, נגלה לכם כי תצטרכו להכין תיק קטן עם נשנושים לטיסה. שכן, אתם עלולים לגלות כי טיסת הלילה שלכם לא כוללת הגשה של מזון. ההמלצה שלנו היא להכין מראש את הנשנושים הבאים שיקלו עליכם במידה ויופיע רעב:

  • אגוזים מסוגים שונים
  • חטיפים מלוחים
  • חטיף אנרגיה

אם אתם טסים עם אנשים נוספים, כדאי שתדאגו לאספקת מזון גם עבורם, כדי שתהיו בטוחים שלא תהיו רעבים עד רגע הנחיתה ביעד.

לקחת חטיפים

טיפ מספר 4 שיאפשר לכם לטוס בלילה בנינוחות: תכינו את המכשיר הנייד שלכם מראש

חשוב מאוד להטעין את הפלאפון שלכם טרם הטיסה במלואו. שכן, לא בכל המטוסים יש אפשרות להטעין את המכשיר. אתם כנראה תרצו לשמוע מוזיקה במהלך הטיסה או להסתכל על תמונות וסרטים. לכן, ההמלצה שלנו היא גם להביא את כל האביזרים הדרושים, כמו למשל אוזניות, מעמד לפלאפון ועוד.

 

לסיום

טיסה לשדה התעופה באישון לילה אינה עניין של מה בכך. מדובר בהליך שמצריך התארגנות מיטבית. עכשיו אתם מכירים בכל הטיפים שיאפשרו לכם להתארגן על הצד הטוב ביותר, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל ולהיות בטוחים בכך שהטיסה תעבור בנעימים. נאחל לכם שתיהנו מכל רגע ושתהיה נסיעה טובה.

עַף

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »