יאללה דובאי – המלצות חמות שאסור לפספס

דובאי היא אמירות אסלמית במפרץ הפרסי, ולכן חשוב להקפיד בה על כללי התנהגות וקוד לבוש המקובל במדינה אסלמית.

יחד עם זאת, ניתן לבלות כ-5 ימים ויותר באמירות שהכול בה הכי גדול והכי פנסי ולהגיע למקומות אטרקטיביים שאסור לפספס.

קיבצנו עבורכם את כל מה שהאמירות מציעה.

 

התכוננו לחופשה חלומית בדובאי

יאללה דובאי יוצאים לדרך. דובאי היא האמירות השנייה בגודלה באיחוד האמירויות ומציעה לא מעט אטרקציות לתייר הישראלי. יחד עם זאת, חשוב לדעת שישנם כללים המחייבים בביקור במדינה אסלמית. למשל, אין לצלם את התושבים המקומיים ללא רשות כשם שאין לצלם מבנים ממשלתיים, מסגנים ודגלים. בנוסף, למרות המתירנות ניתן להסתובב עם בגדי ים רק על החופים המרהיבים ובבריכות בתי המלון. בחוץ אומנם לא יעירו לתיירות עם גופיות אך מומלץ ללבוש חולצות קצרות ולכסות את הגוף בכניסה למסגדים.

 

לא לפספס את החופים המשגעים

חופשה בדובאי חייבת לכלול יום מנוחה על חוף הים במיוחד כשמדובר בחופים היפים בעולם. לצד היוקרה תמצאו חופים כמו: חוף לה מאר, חוף סוקים, אל ממזאר, חוף ג'ומיירה וחוף העפיפונים שהוא הפופולרי ביותר. רצועות החוף מציאות לתיירים מרכזי קניות, מסעדות, בתי קפה, גני שעשועים ופעילויות מים ספורטיביות כמו סקי ואופנועי ים.

 

השווקים הכי שווים בדובאי

בדובאי ישנם מספר שווקים שהם בגדר חובה. מומלץ להגיע במונים לשוק הטקסטיל וממנו לשוט בסירה הנקראת אברה (מונית מים) לשוק התבלינים המרהיב. לאחר ביקור בשוק והליכה קצרה תגיעו גם לשוק הזהב המפורסם שם שוכנת טבעת הזהב הגדולה ביותר בעולם. מומלץ גם לבקר בשוק הבשמים הסמוך ובשוק ג'ומיירה המקורה שנמצא באזור העתיק של דובאי.

 

הקניונים המומלצים ביותר בדובאי

חופשה ללא קניונים אינה באמת חופשה במיוחד כשמדובר על קניונים המציעים שלל פעילויות ומחירים סבירים. למשל, בקניון דובאי תוכלו לבקר במגדל הגבוה ביותר בעיר הלא הוא הבורג' חליפה ולערוך תצפית על העיר. בנוסף במתחם אקווריום מקסים לילדים ומזרקות מוארות עם מוסיקה. הביקור בקניון האמירויות יאפשר לכם לעשות סקי על אתר שלג שנמצא ממש בתוך הקניון. אבל הקניון הכי שווה מבחינה ארכיטקטונית הוא קניון איבן בטוטה שמחולק לארצות בהן ביקר מגלה הארצות בטוטה כמו: סין, הודו, פרס, מצרים ועוד.

 

המירקל גארדן בדובאי

המירקל גארדן בדובאי, הלא הוא גן הפרחים הגדול ביותר בעולם, מציע שיטוט ותמונות מאלפות לאינסטגרם. זהו גן המכיל יותר מ-45 מיליון סוגי צמחים ופרחים ביניהם המטוס של האמירייטס מכוסה בפרחים מ-7 סוגים שונים, דמויות מצמחים ופרחים של דיסני ועוד. בסמוך לגן הפרחים נמצא גם גן הפרפרים של דובאי עם 15 אלף פרפרים מ-50 מינים שונים.

לסיכום, אם אתם אוהבים אתגרים מומלץ גם לקחת טיול ג'יפים לדיונות של דובאי ולהפוך את החופשה לבלתי נשכחת.

צילום עיר מהגובה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »