ייעוץ עם עו"ד תעבורה לפני משפט

גם נהגים נורמטיביים לחלוטין עשויים למצוא את עצמם בהליכים משפטיים שקשורים לעבירת תנועה שביצעו.

העבירות הללו רבות ונעות החל מברירות קנס שהוגשה בהן בקשה להישפט ועד עבירות חמורות וקשות שכוללות הריגה, הפקרה, גרימת מוות ברשלנות ולעתים גם מהירות מופרזת חריגה (180-200 קמ"ש ומעלה).

כיצד יוכל ייעוץ עורך הדין לתעבורה לסייע לכם לפני המשפט?

 

המשפט: הליך רגשי קשה ומאיים

נהגים רבים שמגלים כי הם זומנו לבית המשפט בגין עבירת תנועה נכנסים למעין שוק, בייחוד אם מדובר בפעם הראשונה שזה קורה להם. החשש מפני תחושות קשות, אשמה ובושה וכמובן מעל לכל הסיכון לגזר דין משמעותי שכולל פסילה, קנס, נקודות וסנקציות נוספות עשויים להרתיע מאוד.

בנוסף לכל אלו, קיים פער בתפיסה הציבורית בין הדרך שבה דברים מתנהלים בבית המשפט לבין ההתנהלות שמוצגת בסדרות וסרטים שונים ונשענת על תסריט גורלי ודרמטי.

 

מדוע לא לגשת למשפט לבד?

אמנם רישיון הנהיגה מהווה עבור רובנו עניין של חיים ומוות, הצלחה וכישלון, איכות חיים ומצוקה, אך המעמד המשפטי עשוי להיות מרגיע יותר, כשמעורב בו ייצוג של עורך דין תעבורה מוביל.

ברשת וגם בשיחות עם אנשים תמיד תשמעו על אותם "הגיבורים" שהתייצבו לבדם מול גלגלי השיניים של המערכת וייצגו את עצמם. הם הרפתקנים, חדורי מטרה, נטולי פשרות אבל בחדרי חדרים גם סובלים מהשלכות משפטיות שהם השמיטו במכוון בשיחה. כמו העובדה שרישיונם לא נשלל אך הם ביצעו חצי שנה של עבודות שירות, או ששילמו קנס מפאת מצבם הכלכלי, אך חויבו לגשת לבדיקה במכון הרפואי – פעולה שעלולה לסכן את הרישיון של כל אדם לצמיתות.

 

במה הייעוץ מסייע?

כדי להימנע מכל אלו, חשוב לגשת לייעוץ משפטי מקצועי, אצל מומחה תעבורה מוביל. מאחר ותקנות התעבורה, החוקים וסעיפי החוק מונים במצטבר למעלה מ-600 במספר, רק עורך דין מיומן יוכל לעמוד במדויק על דרכי הטיפול בכל מקרה לגופו ולבנות קו הגנה יעיל שיסייע לנאשם להתמודד עם האישומים נגדו.

בנוסף, צריך לזכור שדיני התעבורה הם חלק מתחום המשפט הפלילי ולכן ההליך המשפטי הוא הליך פלילי לחלוטין, הכולל סנקציות כמו רישום פלילי במשטרת ישראל, רקע תעבורתי במשטרת התנועה, נקודות רישוי ועוד. כל אלו מהווים כתם בעתידו של הנהג, כך שגם אם העבירה הנוכחית שביצע הייתה יחסית קלה, ייתכן שבעתיד אם תבוצע עבירה דומה או חמורה ממנה, עברו התעבורתי ישפיע לרעה מאוד.

 

ייעוץ לפני משפט תעבורה

ההמלצה האישית היא שלא להעמיד במבחן אף פעם את היכולות האישיות שלכם במצב מאיים, בטח שלא כזה שבמסגרתו אתם יכולים וזכאים לקבל ייצוג, ליווי והכוונה משפטית הן לשלב הדיונים בבית המשפט והן לסיטואציות כמו פסילה מנהלית, מעצר, חקירה משטרתית, עינוי דין ועוד.

עברתם עבירת תנועה? צרו קשר עם עו"ד תעבורה מוביל לבדיקת האישומים נגדכם ולקבלת הכוונה שתסייע לכם לסיים את ההליך בענישה מינימלית ככל האפשר.

 

שופט מרכזי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
רישיון אקדח
כיצד נוציא רישיון לנשק ללא בעיה

המציאות הביטחונית המאתגרת בה אנחנו חיים בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, הביאה את המדינה להורות על מספר הקלות משמעותיות בתהליך הוצאת רישיון נשק. אם

קרא עוד »