לא עוד שיחות טלפון מתישות! הכירו את חברת My Invite שיעזרו לכם בארגון האירוע

מארגנים אירוע? מתכננים בר או בת מצווה? אירוע יום הולדת גדול? או שאולי אתם בכלל מתחתנים? קודם כל מזל טוב! לחגוג את האירועים הגדולים והחשובים בחיים זה חשוב וכיף! חשוב שנדע לחגוג ולשמוח ברגעים החשובים בחיים. אירוע טוב שמאורגן בצורה נפלאה הופך לזכרון מתוק ומקסים ומסב הרבה אושר לכם, לבעלי השמחה ולכל הסביבה שלכם. 

אם אתם מארגנים אירוע גדול כגון חתונה אתם בוודאי מודעים למורכבות ההפקה של אירוע כזה. לכן חשוב להפיק אירוע גדול בצורה חכמה. כדאי להשתמש בטכנולוגיות העכשוויות השונות שיעזרו לכם לקליל את הארגון ויקלו עליכם את הצדדים הטכניים החשובים בכל אירוע.

אחד הדברים הכי חשובים הוא מעקב אחר המוזמנים ואישורי הגעה. אם פעם זה יהיה אחד הדברים המורכבים סביב אירועים גדולים, זה לא המצב יותר! בעזרת מערכת פשוטה אך מעולה האורחים שלכם יוכלו לאשר הגעה בקלות אז הכירו את חברת My Invite שתשנה את כל מה שחשבתם על הזמנות ואישורי הגעה!

 

מה זה בכלל הזמנה דיגיטלית ומה היתרונות המרכזיים שלה?

הזמנה דיגיטלית מתאימה לכל אירוע. בין אם אתם מעוניינים באישור הגעה או לא אנחנו ממליצים על הזמנה דיגיטלית.

 

עיצוב שלכם

את ההזמנה הדיגיטלית באתר של My Invite תוכלו לעצב בקלות. מי אינוויט – הזמנות לאירועים היא אחת החברות המקצועיות והמעולות ביותר להזמנות שלכם! באתר שלהם תמצאו מספר גדול של פורמטים מתוכם תוכלו לבחור ולהתאים את ההזמנה לצרכים ולטעם שלכם. תוכלו לשנות פרטים, להוסיף דברים ולהחליף את פלטת הצבעים.

כך אתם מוודאים שההזמנה מעוצבת בדיוק לטעמכם וחוסכים זמן וכסף! באתר תוכלו למצוא עיצובים יפיפיים המעדכנים כל הזמן. כך עיצוב ההזמנה הופך למשימה כיפית ומהנה! הזמנה דיגיטלית אפשר לעשות גם ללא אישורי הזמנה. אך לאירועים גדולים אישורי הגעה הם בגדר חובה.

אישורי הגעה מעולם לא היו כל כך קלים!

אם בעבר כדי לדעת אם המוזמנים מגיעים היינו צריכים להתקשר לכל אחד באופן אישי – העידן הזה נגמר. לא עוד שיחות מתישות כדי לוודא הגעה! אישור ההגעה נעשה בצורה פשוטה מאד – דךר הווצאפ!

המעקב אחר המוזמנים משפיע רבות על האירוע. דברים כגון תקציב, כמות המנות וסידורי הישיבה מושפעים ישירות מאישורי ההגעה של המוזמנים. באתר My Invite ידאגו לעשות לכם את החיים קלים. המוזמנים שלכם מקבלים עם ההזמנה לינק בו הם צריכים בקלות מאד למלא האם הם באים או לא. תוכלו להתאים את המערכת ולשלוח תזכורות לאנשים שטרם הגיבו.

 

קלילות בשליחת ההזמנות

פעם הייתם צריכים לקושש אחר כתובות הדואר של המוזמנים, היום הדבר הזה נראה כמעט משונה. הזמנות דיגיטליות מגיעות בקלות ליעדן לרוב דרך הווצאפ. כך אתם יודעים שכל המוזמנים אכן קיבלו את ההזמנה ושהיא הגיעה ליעדה בקלות! אז אל תהססו בחרו בדרך הקלילה והכיפית, וודאו שיהיה לכם ניהול מקסימלי של אישורי ההגעה ושיהיה הרבה במזל טוב!

לא עוד שיחות טלפון מתישות! הכירו את חברת My Invite שיעזרו לכם בארגון האירוע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »