ישמח חתני – כך מרימים בר מצווה!

הפקה של אירוע בר מצווה מצריכה היכרות עם כמה שלבים בסיסיים שיש ליישם אותם באופן כרונולוגי. עובדה זו התגלתה לנו לפני כמה שבועות, כשמצאנו את עצמנו מפיקים את אירוע בר המצווה של בננו הבכור. עכשיו, כשהאירוע מאחורינו, החלטנו להעלות מדריך מקיף שיציג בפני כל דורש את הדרך להרים בר מצווה על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתפיקו אירוע מבלי לשכוח דבר.

 

השלב ה – 1 להרמת אירוע בר מצווה: בחירת מקום לקיים בו את האירוע ובחירת תאריך

הדבר הראשון שעליכם לעשות נוגע לבחירת המקום שבו תקיימו את בר המצווה. שימו לב – בחרנו להתנסח בכלליות בכל הנוגע לבחירה של מקום. שכן, עליכם לבחור את החלל הנבחר בהתאם למספר המוזמנים והיכולות הכלכליות שלכם. ניתן כמובן לבחור באחד מהמקומות הבאים:

  • אולם אירועים
  • אולם של בית כנסת
  • אולם במתנ"ס השכונתי
  • חצר של קרוב משפחה ועוד

לאחר שתבחרו במיקום המתאים לכם ביותר, תצטרכו לבחור יחד עם חתן המצווה את התאריך המתאים. שכן, עליכם לוודא יחד עמו שהתאריך הנבחר לא "נופל" על טיול שנתי או אירוע של חבר אחר.

ישמח חתני - כך מרימים בר מצווה!

השלב ה – 2 להרמת אירוע בר מצווה: הכנת רשימה מסודרת של קניות וספקים

בשלב זה עליכם להכין רשימה מסודרת של דברים שיש לקנות לאירוע. חשוב מאוד שתזכרו לכתוב לעצמכם תזכורת לבצע קודם כל הזמנה של כיפות לבר מצווה שישמשו אתכם לא רק לאירוע עצמו, אלא גם לטקס בכותל. בנוסף לכך, עליכם לרשום אילו ספקים צפויים לסייע לכם בהפקת האירוע, למשל:

  • מפעיל (אמן חושים, זמר, סטנדאפיסט ועוד)
  • קייטרינג
  • שירותי ניקיון

 

השלב ה – 3 להרמת אירוע בר מצווה: בירור מעמיק אודות הספקים הנבחרים ותיאום

בשלב זה עליכם לערוך בירור מעמיק אודות הספקים הנבחרים. אם למשל בחרתם להזמין זמר, אתם צריכים לבדוק מה הן חוות הדעת שנכתבו עליו ברחבי הרשת. שכן, כך תוכלו לבדוק אם מדובר בזמר מקצועי שיש לו ניסיון עם אירועי בר מצווה או שמא, עדיף לפנות למפעיל אחר, מנוסה ומומלץ יותר.

ישמח חתני - כך מרימים בר מצווה!

השלב ה – 4 והאחרון להרמת אירוע בר מצווה: שליחת הזמנות

הגעתם אל השלב הרביעי והאחרון. יש מי שאומרים שזה השלב החווייתי ביותר. מדובר ברגע שבו אתם יכולים להתחיל לעצב את ההזמנות, להוסיף את הפסוק המתאים או משפט שנוגע לילד בר המצווה. לאחר שתעברו על כל הפרטים ותראו כי ההזמנה מוכנה ואין בה שגיאות – תוכלו לשלוח אותה למוזמנים שלכם.

 

לסיום

עכשיו אתם יודעים איך מרימים בר מצווה ב – 4 שלבים פשוטים, כך שנותר לכם רק ליישם את הנכתב לעיל לפי הסדר ולהיות בטוחים שתהיה לכם בר מצווה בלתי נשכחת. נאחל לכם שתמיד תדעו לקרוא מדריכים מקצועיים ברשת שיסייעו לכם בהפקה של אירועים שונים.

ישמח חתני - כך מרימים בר מצווה!

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הצגות ילדים
הצגות ילדים: כל היתרונות

הצגות ילדים מספקות חוויה ייחודית ומעשירה לקהל הצעיר, כזו המשלבת את הקסם שבהופעות חיות עם סיפור מרתק. מתיאטרון בובות ועד מחזות זמר והצגות אינטראקטיביות, הפקות

קרא עוד »
אמן אשליות
מבט אל הטכניקות של אמני אשליה

ברוכים הבאים לעולם המהפנט של אמני האשליה, שבו המציאות היא רק הצעה והבלתי אפשרי הופך לאפשרי. מאחורי הווילונות של במות מפוארות ואולמות אינטימיים, המבצעים המופתיים

קרא עוד »