האם יש צורך ברישיון משאית בעת השכרת משאית?

אין ספק כי כדי לנהוג בכלי רכב ממונע יש צורך ברישיון. אך השאלה המתבקשת היא האם גם כאשר צריכים משאית להובלה חד פעמית, צריכים רישיון משאית? והתשובה היא לא. לא חייבים להיות בעלי רישיון משאית כדי לשכור משאית. יש לא מעט חברות להשכרת משאיות המציעות שירותי נהג וכך החיסכון הוא מושלם.

 

למה לשכור משאית?

הסיבה העיקרית בשלה אנשים מעדיפים לשכור משאית היא בעיקר בגלל המחיר. במקום להזמין חברת הובלות להעברת הדירה שלהם, הם משכירים משאית ומשלמים מחיר נמוך יותר על ההובלה.

מַשָׂאִית

איך לא צריך רישיון משאית בהשכרת משאית?

אין ספק כי כדי לנהוג על משאית, חייבים רישיון משאית. החידוש הוא שכיום בשונה מעולם השכרת הרכב, עולם השכרת המשאיות מציע גם שירות נהג וכך ניתן לשכור משאית אותה ינהיג נהג מטעם החברה וכך החיסכון המתקבל יהיה מושלם.  מוזמנים להיכנס לקבל עוד פרטים עם השכרת משאית.

 

מה חשוב לבדוק לפני השכרת משאית?

לפני שבוחרים משאית להשכרה, יש נתונים שחשוב לבדוק. ריכזנו כאן את הנתונים העיקריים שכדאי שתבדקו:

 

סוג המשאית המתאימה לכם

לפני הכל בדקו את סוג המשאית המתאימה לכם. יש מלאי גדול של משאיות להשכרה ואתם תצטרכו לדעת מה גודל המשאית שתצטרכו בכדי שהיא תוכל למלא את צורכיכם בהתאמה.

מַשָׂאִית

מחיר השירות

השכרת משאית היא שירות המוצע על ידי מספר חברות השכרה. לכל חברת השכרה תעריף שונה וכך, פער המחירים עלול להיות משמעותי. ההמלצה היא לערוך השוואת מחירים בין חברות ההשכרה השונות ולבדוק מה כולל המחיר הנגבה.

מחיר ההשכרה משתנה בהתאם לשירות המוצע: אם אתם משכירים משאית הכולל נהג המחיר יהיה שונה מהמחיר שישלם שוכר בעל רישיון משאית… גודל המשאית גם הוא ישפיע על מחיר ההשכרה ולכן, חשוב לבדוק אם התמורה משתלמת למחיר שתשלמו.

 

משאית עם נהג צמוד

ניתן להשכיר משאית ולהנות משירותי נהג מטעם חברת ההשכרה. בצורה כזו השוכר חוסך בעלות הובלה, למרות שאיין לו רישיון. הוא גם לא צריך לעשות רישיון משאית רק בשביל הנהיגה הזו. נהג מטעם חברת ההשכרה מגיע ומנהיג את המשאית.

כמובן שלא כל חברת השכרה תציע שירות כזה ולכן, חשוב לבדוק זאת מראש מול החברה. גם אם יש לכם רישיון משאית וא חבר בעל רישיון משאית שהוא מסכים לנהוג במשאית שתשכירו, חשוב שתבדקו כי יש לו רישיון לנהוג על גודל המשאית שתצטרכו. רישיון משאית מדורג בהתאם למשקלה ולכן חשוב לבדוק זאת קודם לכן.

 

לסיכום

לפני השכרת משאית, יש נתונים שכדאי לבדוק. על פי רוב, הבחירה להשכיר משאית מגיעה מהרצון לחסוך בעלויות הובלה. מי שמעוניין לחסוך אבל אין לו רישיון משאית, לא צריך לעשות רישיון בשביל זה. הוא יכול לבקש משאית עם שירות נהג צמוד.

רישיון משאית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא