כיצד אפשר לשאול רב שאלה אישית?

בכל דור שתל הקדוש ברוך הוא צדיקים בעלי דעת תורה ישרה וכוח תפילה חזק. רבים בדורנו מבקשים עצה, ישועה והכרעה בנושאים רבים הסובבים את כל תחומי החיים. אם בפרנסה, בחינוך ילדים, בזרע של קיימא, במציאת זיווג הגון, בבריאות ובעצם במה לא? יש הנועצים על מנת לדעת איל לנהוג בצמתים הדורשים הכוונה והכרעה שרק גדול בישראל שעיניו צופות למרחוק יכול לתת. הרבי מליובאוויטש הידוע כרבי האחרון מחב"ד השאיר אחריו מאות אגרות קודש האסופות בכרכים של ספר ה"אגרות קודש" דרכן ניתן לשאול שאלה אישית במתן "פדיון נפש" ותפילה. כך ניתן לשאול שאלה אישית בפתיחת אגרות קודש.

 

אגרות קודש – מה הן?

הספר אגרות קודש מהווה אסופת מכתבים שנשלחו כתשובה לפניות לאדמו"ר רבי מנחם מנדל שניאורסון – הרבי מחב"ד. הרבי עונה במכתביו לפניות מכל העולם שהגיעו אליו במטרה ליטול עצה ותושיה בנושאים מגוונים.

עד היום, המעיין במכתבים יוכל למצוא ברכה וישועה בגנוז בהם בעניינים שונים, כמו: שלום בית, ילדים, רווחה כלכלית וכן סיעתא דשמיא בעבודת השם והנהגות טובות לחיי היומיום.

 

תפילה, פנייה ובקשה

הפנייה נעשית באמצעות ניסוח פניה, תפילה לקב"ה ונתינת צדקה. נציין כי הפניה לרבי נעשית במקביל לתפלה עמוקה לקב"ה שאף פעם אינה חוזרת ריקם. אנו מעתירים בפני השם שזכותו של הצדיק תעמוד לנו ונזכה לישועה שלמה ולעצה מאירה בכל עניין ועניין.

 

יכולת הנהגה וראייה למרחוק

בספר מסילת ישרים מצייר הרמח"ל משל של גן מבוכה העשוי שבילים מפותלים שרבים תועים בהם ואינם יודעים כיצד למצוא את דרך הטוב המובילה אל המקום הנכון. הוא מביא שם את העצה להיוועץ בחכמים שעברו את הדרך והגיעו לאכסדרה שם הם רואים היטב ממבט מגבוה את כל שבילי הגן ויודעים לנתב את ההולכים בהם בדרך העולה.

כך היא ראיית הצדיק, אנו הולכים בשבילים הנפתלים של דרך החיים ואיננו יודעים מהו השביל הנכון עבורנו ואילו הצדיק הצופה למרחוק יודע את סופם של כל השבילים ולאן מובילים ומשכך הדרכתו היא היא זו שתוביל אותנו לקרבת השם ולדבקות האמיתית בו.

 

עצה של צדיק

הרבי כצדיק בדור הינו קברניט הספינה הנהיג את כל הדור ויכולותיו המקיפות בתורה, בהלכה ובהנהגה הן לנו תמרורים בדרכנו לדעת הכיצד לילך. ניתן להפנות אל אגרות קודש שאלה ולהיענות בעצה ובברכה.

 

כיצד ניתן לשאול באגרות הקודש?

מרכז אגרות הקודש מגיש שירות לציבור של עזרה בניסוח פניה לרבי, פתיחת אגרות קודש ומתן סיוע בפענוח התשובה לפי כל עניין ועניין. השירות ניתן בדיסקרטיות מלאה תוך רגישות ודגש על מתן מענה יעיל בכל מקרה ומקרה. יש להעביר את הבקשה למרכז אגרות הקודש בצירוף פרטים אישיים וצוות המרכז לאגרות קודש יחזרו אליכם לכתיבת פנייה לרבי.

איש קורא

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »