כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא מרגיש שהוא יכול לישון בנוח. מנגד חשוב לנו גם לדעת שהמיטה הזו נוחה עבורו, דבר שקצת קשה לנו לדעת, במיוחד אם זו המיטה הראשונה שאנחנו קונים עבור החתול שלנו. כאן תקבלו סקירה שתעזור לכם לבחור.

 

מיטה לחתול

מיטות לחתולים הפכו לטרנד חם בעולם בעלי החיים, ויותר ויותר בעלי חתולים מבינים את החשיבות הרבה שיש בקניית מיטה עבור החתול שלהם. המיטה היא לא רק מקום שמאפשר לחתול לישון בנוח אלא היא גם מהווה עבורו מרחב שבו הוא מרגיש בטוח לשהות, סוג של מקום בבית שהוא יודע ששייך לו. בבחירה של מיטה לחתול יש כמה נקודות שצריך לשים אליהן לב.

מיטות לחתולים

גודל

כאשר אנחנו קונים מיטה לחתול, אנחנו עלולים לחשוב שהגודל שלה לא באמת חשוב, וכל עוד החתול שלנו יכול להיכנס אליה זה מספיק. חשוב להבין שהתפיסה הזו לא נכונה, כיון שמיטה גדולה מידי עלולה ליצור תחושת אי נוחות אצל החתול. הקפידו על מיטה בגודל מתאים, אך לא כזו שתהיה גדלה מידי לחתול שלכם.

 

חומר שממנו המיטה עשויה

הדבר השני שצריך לבדוק הוא את החומר שממנו המיטה של החתול עשויה. המיטה צריכה להיות עם מצע רך, כזה שיהיה נעים לחתול לשהות בו. כמו כן כדאי לוודא את רמת הבידוד שהחומר מספק מהקור של הרצפה, כדי שבימות החורף החתול לא יסבול מקור כאשר הוא על המיטה. תנו דגש עם גם על האיכות של החומר עצמו, כדי שהמיטה תחזיק מעמד כמה שיותר זמן לחתול שלכם.

מיטות לחתולים

אפשרות נוחה לנקות את המיטה

כפי שאתם יודעים, חתולים הם חיה שהיגיינה היא דבר שמאוד חשוב להם. בדיוק כמו המיטות שלנו, גם המיטות של חתולים נוטות להתלכלך מפעם לפעם, וכדי למנוע את המצב שבו המיטה לא נעימה לחתול בגלל שהיא לא נקייה מספיק, חשוב שתהיה לכם אפשרות נוחה לכבס את המעטה החיצוני של המיטה. בדקו גם לעיתים קרובות שאין על המיטה יותר מידי שערות של החתול.

 

תנו לחתול לבחור מה שנוח לו

ברגע שקניתם מיטה לחתול שלכם, אתם את שלכם עשיתם. ייתכן מצב שבו החתול שלכם בהתחלה לא ירצה לישון על המיטה או שלפחות הוא לא יישן עליה באופן קבוע. נסו לא להכריח את החתול שלכם לישון בכוח דווקא על המיטה ותנו לו להחליט מה הוא רוצה לעשות. אם המיטה תהיה נוחה אתם תראו שמהר מאוד הוא לא יהיה מוכן לוותר על שינה דווקא במיטה הזו.

 

לסיכום

בחירה של מיטה לחתול צריכה להיעשות באופן רציני. הקפידו לקנות מיטה בגודל מתאים לחתול שלכם, ודאגו גם שתהיה לכם אפשרות נוחה לנקות את המיטה.

מיטות לחתולים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא