כיצד בוחרים פלטת צבעים לעיצוב המשרד?

בתהליך של עיצוב הבית והמשרד, הצביעה היא חלק משמעותי מאוד. בחירת הצבעים נעשית היום באמצעות פלטת צבעים, שהיא למעשה קטלוג של צבעים רבים לפי קטגוריות. הפלטות הללו מכילות כמות גדולה מאוד של צבעים, וכיום גם קיימות לא מעט פלטות. הבחירה שלהן עלולה להיות מעט מבלבלת, ואנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בכל הבלגן הזה.

 

בחירת פלטת צבעים

בתחום של אדריכלות ועיצוב פנים, שלב בחירת הצבעים הוא אחד השלבים הכי משמעותיים בתהליך העיצוב. כיום קיימים אלפי סוגים של צבעים וגוונים, ולאדם הממוצע יכול להיות קשה מאוד לבחור אלו צבעים לשים במשרד או בבית. חברות הצבעים מחלקות את הצבעים לפי קטגוריות כלליות מאוד שנקבעות על פי הצבעים שאנחנו מכירים.

בכל קטגוריה יש מאות ולפעמים יותר של תתי גוונים, שנועדו לאפשר לכל אחד למצוא את הגוון שהכי מתאים לו. עם זאת, הבחירה עדיין עלולה להיות קשה, ולא פעם אנחנו מתקשים למצוא את הפלטה הראשונית שממנה נתחיל לבחור את הצבעים לעיצוב המשרד. אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם בבחירה הזו.

 

צבעים

המיקוד הראשון צריך להיעשות על פי צבעים. החלוקה של הפלטות היא בעזרת צבעים ראשיים כמו אדום, לבן, כחול, ירוק וכיו"ב. אז לפני שיורדים לרזולוציות נמוכות יותר, קודם כל תבינו מה הצבע הכללי שאותו אתם מחפשים.

 

מה הגוונים שכבר קיימים במשרד

השאלה השנייה היא מה הגוונים שכבר קיימים במשרד שלנו. לא פעם אנחנו מתלבטים על צבעים שברגע שנשים אותם במשרד שלנו הם פשוט לא יתאימו לעיצוב שכבר קיים. נסו לראות מה הצבעים שאתם יכולים לחשוב עליהם בתור צבעים רלוונטיים למשרד שלכם.

 

מהו האזור במשרד שעליו אנחנו חושבים

נתון נוסף הוא לחשוב מהו החלל הפנימי במשרד שעבורו הצבע הזה מיועד. חלק מהחלוקות נעשות בהתאמה לאזורים מסוימים כמו מטבח, שירותים, סלון וכך הלאה. כאשר ניגשים לעיצוב של המשרד או חלל מסוים בתוכו זה יכול לעזור לנו לצמצמם את אפשרויות הבחירה.

 

ייעוץ עם איש מקצוע

בבחירה של צבעים חשוב להבין שייעוץ של איש מקצוע הוא לא מוצא אחרון. המצב שבו אתם נמצאים ומשאיר אתכם מעט מבולבלים הוא טבעי לחלוטין, וסביר להניח שכל מי שלא מתעסק בנושא בצורה יומיומית, לא באמת יצליח לבחור פלטת צבעים מתאימה לעיצוב המשרד. איש מקצוע מתאים יוכל להבין מה הצרכים שלכם ויתאים לכם בצורה מהירה פלטת צבעים.

 

לסיכום

בחירה של פלטת צבעים עלולה להיות מבלבלת אם לא מבצעים אותה בצורה הנכונה. הדבר הראשון שאותו כדאי לעשות הוא לבדוק אלו צבעים כבר יש לנו במשרד, ולא ללכת על צבעים שעלולים לייצר ניגוד חריף מידי שייפגע בעיצוב. בנוסף, תמיד כדאי להתייעץ עם איש מקצוע שיעזור לכם לקבל החלטה טובה יותר, לאור ההיכרות העמוקה שלו עם התחום.

ספה צהובה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לעצב את הבית
טיפים לעיצוב פנים

לא כל אחד ניחן בכישרון עיצוב וזה עניין די ידוע. עובדה זו תפסה אותנו כשניסינו לעצב את חדר השינה, הסלון והמטבח בבית החדש שלנו. כשגילינו

קרא עוד »