כיצד לקרוא יותר ספרים בזמן קצר: טיפים לשיפור יעילות הקריאה

כל אחד מאתנו מכיר את האנשים ש"גומעים" ספרים תוך זמן קצר במיוחד. הם יכולים לקרוא ספר מתח או רומן תוך יום או יומיים בלבד. יצאנו לבדוק איך הם עושים זאת וגילינו שאין מדובר ביכולת גנטית מולדת שמתאפשרת לאחד מיני רבים. מסתבר שיש טיפים פשוטים שהיישום שלהם יכול להביא לשיפור ויעילות של הקריאה. הישארו אתנו ותגלו מקרוב מה הם הטיפים האלה ואיך תוכלו ליישם אותם על הצד הטוב ביותר.

 

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכם לגמוע ספרים: תקראו עם האצבע

מי שרוצים לקרוא ספר במהירות (תוך הבנה ומעקב אחר העלילה) צריכים להכיר את האצבע שלהם מקרוב. זה אולי יישמע לכם מוזר, אבל מסתבר שקריאה של ספר תוך מעבר עם אצבע מנחה, צפוי להכפיל את מהירות הקריאה פי 2 ולעיתים אף יותר. אם אתם רוצים ליישם את הטיפ המדובר, עליכם לפתוח את הספר בעמוד שבו עצרתם ולהניח את האצבע על השורה שאותה אתם רוצים לקרוא.

לאחר שתעשו כך, פשוט תאפשרו לאצבע שלכם לעבור בין המילים. אתם תגלו תוך רגע או שניים שדרך זו תקל על העיניים שלכם ותאפשר להן למצוא את הטקסט בקלות רבה.

הטיפ ה – 1 שיאפשר לכם לגמוע ספרים תקראו עם האצבע

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכם לגמוע ספרים: תבחרו בספרים איכותיים

אם מצאתם את עצמכם קוראים ספרים באופן איטי במיוחד או מתחילים לקרוא ספרים ולאחר כמה רגעים מניחים אותם בצד, כדאי שתדעו שאין זה אומר שמשהו בכם לא בסדר. אתם פשוט צריכים לדעת כי עליכם לבחור בספרים איכותיים. אנחנו גילינו למשל שבחרנו עד היום בספרים שלא שיעממו רק אותנו, אלא גם אחרים.

עובדה זו גרמה לנו לקרוא אותם באופן איטי במיוחד. אנו ממליצים לכם להיכנס לקישור הבא ולגלות עולם שלם של ספרים מרתקים שיאפשרו לכם לקרוא בזמן קצר: https://rimonim-publishing.com.

הטיפ ה – 2 שיאפשר לכם לגמוע ספרים תבחרו בספרים איכותיים

הטיפ ה – 3 שיאפשר לכם לגמוע ספרים: תקראו בקול

אנחנו יודעים מה עובר לכם עכשיו בראש – זה לא נעים לקרוא בקול ליד אנשים! ובכן, אם אתם רוצים לקרוא ספרים בזמן קצר יותר, אתם תצטרכו להתגבר על אי הנעימות. למה? בגלל שקריאה בקול רם תקל עליכם במעקב אחר הטקסט ותאפשר לכם לקרוא את הספר הרבה יותר מהר.

 

הטיפ ה – 4 שיאפשר לכם לגמוע ספרים: תקראו בחדר שקט

טרם נערך מחקר מקיף בנושא, אבל מי שמכירים את התחום מקרוב, ציינו בפנינו שקריאה בחדר שקט מביאה לתוצאה החיונית (כלומר, מביאה לקריאה מהירה). אם ישבתם עד כה בחללים שיש בהם רעש, כדאי שתיישמו את הטיפ הזה ותגלו שהוא ישנה את חייכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הטיפים שיובילו לקריאה מהירה יותר של ספרים. עכשיו, יש בידיכם מידע שווה זהב, כך שנותר לכם רק ליישם אותו (אתם יכולים לקרוא את המדריך שוב לצורך העניין) וליהנות מקריאה בזמן קצר.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורס הדמיה
מה זה קורס ויזואליזציה?

בעולמות הדאטה, אחת הדרכים היעילות ביותר לניתוח והבנה של נתונים שונים וכן הנגשתם לבעלי תפקידים שונים בארגון הינה הדמיית נתונים. או בשפה המדוברת: ויזואליזציה. קורס

קרא עוד »
תלמיד
מה כדאי ללמוד בגיל 30?

בשנות ה-70, ליועצים פיננסיים היו בעצם שתי אפשרויות קריירה: הם יכלו להפוך לסוכני מניות או סוכני ביטוח. דרכם נקבעה מראש והציפיות מהם היו פשוטות למדי.

קרא עוד »