כיצד לשמור על בריכה נקיה לאורך כל תקופת החורף

גם כאשר אנחנו לא מתרחצים בבריכה שלנו, מאוד חשוב מאוד לתחזק את הבריכה לאורך כל השנה, גם בחורף כשהיא אינה בשימוש.

הקפדה זו יכולה להועיל לנו לשמור על ניקיון ובטיחות הבריכה בכל ימות השנה.

 

ניקיון הבריכה

חשוב לבדוק שדפנות הבריכה יהיו נקיות כל הזמן וחשוב לדאוג לכך שכל המוצרים החשמליים שקשורים לניקיון הבריכה עובדים כשורה. מומלץ להקפיד על ריקון מים – פעולה זו נחשבת לפשוטה יחסית, המחליפה את המים בבריכה במים חדשים ומאפשרת גישה נוחה יותר לקרקעית של הבריכה. חשוב להקפיד על ניקיון של דפנות בריכה וגם בקרקעית הבריכה. מומלץ להקפיד על שטיפה של רצפת הבריכה וקירות הבריכה – כך נוכל לוודא שהבריכה נקייה ונעימה למילוי מים חדשים ונקיים כאשר יגיע הזמן למלא אותה מחדש.

בדיקה קבועה של המערכות החשמליות לניקיון הבריכה – כמו הקפדה על ניקוי המשאבות, הצינורות וכל המעברי מים הקיימים, כך ניתן לוודא שהם אינם חסומים ולשבש את הפעולה. רובוט יוכל לעזור מאוד בניקיון עצמאי בתחתית הבריכה. הוא מטאטא ומקרצף את קרקעית הבריכה ללא כל מאמץ מצידכם. שימוש בכלור כאשר את מנקים את הבריכה הוא אחד מהנפוצים ביותר. בבריכה פרטית אומנם חשוב לשמור על מינון נכון בין כמות המים בבריכה לבין כמות הכלור. עם זאת, חשוב מאוד למנוע התפתחות של חיידקים במים, כך שעליכם לוודא שרמת הכלור שהוספת היא אכן מתאימה למנוע זאת. אחד מהדרכים הטובים ביותר לבדוק זאת היא למשל מצוף כלור היכול לפקח על כמות הכלור במים וכך ימנע מכם להציף את הבריכה בכלור מיותר, או במעט מידי שלא יכול לטפל כראוי בחיידקים.

 

אויבים לניקיון הבריכה והפתרון

אחד מהאויבים הגדולים ביותר לבריכה חיצונית הם חלקיקי לכלוך, אבק וגם חרקים המוצאים את עצמכם בתוך הבריכה שלכם. הפתרון למניעה של לכלוך הבריכה הוא למעשה דיי פשוט – כיסוי לבריכה. כיסוי הבריכה הוא הפתרון הטוב ביותר למניעה של מזיקים אלה להזיק לבריכה שלכם במהלך החורף. במידה ולא יהיה כיסוי מתאים לבריכה, הבריכה תהיה מלוכלכת והמים שבתוכה לא יהיו ראויים לרחצה, דבר שגם עלול לגרום למערכות החשמל לא לפעול בצורה תקינה. בעזרת ניקיון הבריכה בדפנות, בקרקעית, במוצרי חשמל מתאימים וכמובן כיסוי הבריכה תוכלו לגרום לבריכה שלכם להישמר במצב מעולה ומתוחזק בכל ימות השנה. שמירה על היגיינת הבריכה היא חשובה גם מבחינה בריאותית ובטיחותית.

 

לסיכום

שמירה על ניקיון הבריכה לא מתחיל ונגמר בעונת השימוש בה, אלא בתקופה של כל ימות השנה. חשוב לשמור על המוצרים המנקים את הבריכה באופן עקבי ולדאוג לניקיון בדפנות ובקרקעית הבריכה באופן שוטף. אחד מהאמצעים היעילים ביותר לשמור על ניקיון הבריכה היא כיסוי בריכה השומר על הבריכה מפני לכלוכים, אבק וחרקים לא רצויים.

 

מסלול שחייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »