כיצד מודדים מידת חזייה בצורה מדויקת?

מציאת החזייה המושלמת יכולה להיות משימה מפרכת, במיוחד אם אינך יודעת את המידה הנכונה שלך. חשוב לדעת את המידה הנכונה כדי להבטיח שהחזייה שתבחרי מתאימה, תומכת ונוחה. חזייה לא מתאימה עלולה לגרום לאי נוחות, כאבי גב ואפילו יציבה לקויה. כדי לוודא שאת רוכשת את המידה הנכונה, עליך למדוד את מידת החזייה שלך בצורה מדוייקת.

 

מה ההיקף שלך?

הצעד הראשון למדידת מידת החזייה שלך במדויק הוא למדוד את מידת הרצועה שלך. על איזו רצועה אנחנו מדברים? הרצועה הראשית, זו שחובקת את הגוף שלך למעשה. כדי לעשות זאת, תצטרכי כמובן סרט מדידה. עטפי את הסרט סביב הצלעות שלך, ממש מתחת לחזה. ודאי שהסרט צמוד אך לא הדוק מדי ועגלי את התוצאה שיצאה לך למספר השלם הקרוב. המספר שאת מקבלת הוא גודל הרצועה שלך. כלומר, גודל היקף החזה שלך.

חזיות איכותיות לנשים

מכירה את ה-ABC?

השלב השני למדידת מידת החזייה בצורה הטובה ביותר הוא למדוד את מידת הקאפ שלך. הקאפ הוא למעשה גודל ה״כוס״ שמכילה את השד עצמו. כדי לעשות זאת, עטפי את סרט המדידה סביב בסיס החזה שלך; זהו החלק המלא ביותר בחזה שלך. גם כאן יש לוודא שהסרט צמוד אך לא הדוק מדי. את התוצאה יש לבדוק בטבלאות השונות באינטרנט תוך הצלבת המדידות.

 

מקצוענים

דרך נוספת לגלות בה את מידת החזייה שלך בצורה מדויקת היא על ידי אשת מקצוע. חנויות הלבשה תחתונה רבות מציעות מכילות בתוכן מוכר יות מקצועניות אשר מיומנות בהתאמת חזיה לחזה בתורה הטובה ביותר. כלומר, אשת מקצוע יכולה לעזור לך למצוא את המידה והסגנון המתאימים לגופך בצורה מדויקת תוך התחשבות בפרמטרים רבים כמו למשל צורת הגוף שלך. התאמת חזייה על ידי בעלת מקצוע היא הדרך הטובה ביותר לוודא שתקבלי את ההתאמה המושלמת.

חזיות איכותיות לנשים

חזיה איכותית חשובה

  • בראש ובראשונה, חזיות איכותיות לנשים חשובות לנוחות – כאשר חזייה עשויה מחומרים זולים או שהיא פשוט לא מתאימה, היא עלולה לגרום לאי נוחות ואף לכאבים. חזיות איכותיות מספקות את התמיכה הנכונה מבלי להגביל את התנועה שלך.
  • חזיות בעלות התאמה טובה חיונית לתמיכה נכונה – חזיות שלא מתאימות לך עלולות לגרום לכאבי גב וכתפיים, כמו גם לתת מראה של חזה נפול. חזיות איכותיות עוזרות להקל על העומס על הגב והכתפיים, תוך מתן הרמה ותמיכה.
  • לבסוף, חזיות איכותיות חשובות כי הן עמידות – חזיות העשויות מחומרים זולים יתבלו ​​במהירות, כלומר תצטרכי להשקיע בחזיות חדשות לעתים קרובות יותר. חזיות איכותיות, לעומת זאת, מיועדות לעמוד בפני בלאי.

 

אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, מדידת מידת החזייה שלך בצורה מדויקת היא הצעד הראשון למציאת החזייה המושלמת. ידיעת המידה המדויקת שלך תבטיח שהחזייה שתבחרי מתאימה ונוחה. הקפידי לבצע את השלבים לעיל ולהשתמש בטבלת מידת חזייה או אפילו, לגשת לחנות הלבשה תחתונה נגישה לביתך ולבצע התאמה מושלמת על יד אשת מקצוע כדי למצוא את מידת החזייה המדויקת שלך ואת סוג החזיה שיתאים לגופך בצורה מקסימלית.

חזיות איכותיות לנשים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא