כיצד מתקינים תנור בנוי?

אחד האביזרים הכי חשובים במטבח בעיקר כזה שמבשלים בו הרבה, הוא תנור. אם תרצו לבשל כל דבר כמעט תוכלו להשתמש בתנור, בעל היתרונות הרבים. יש כל מיני סוגים של תנורים כאשר בניהם נמצא התנור הבנוי. מה המאפיינים של תנור זה? כיצד ניתן להתקין אותו? איזה סוגים שלו קיימים בשוק? על כל זה ועוד אתם מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה מתבשל?

היום צורות הבישול הן רבות ומגוונות, ניתן לבשל בסיר על גז, לטגן על מחבת, לבשל במיקרו, בתנורים ועוד. בתנור תוכלו לבשל תבשילים מתוקים, מלוחים, חריפים, כמעט כל דבר. תוכלו לשים בתבנית ירקות עם קצת שמן ובין רגע תצרו ארוחה שמכילה אנטיפסטי. תוכלו גם לבחוש בקערה מספר מצרכים, להכניס לתבנית בתנור והינה לכם עוגה בחושה ללא מאמץ כמעט.

היתרונות של בישול בתנור הם בעיקר הזמן והמאמץ. כאשר לשים בתנור את התבשיל לא דורש מימכם זמן רב של עבודה, תוכלו להכין את הדברים, לשים את האוכל בתנור וללכת לעיסוקים אחרים. בנוסף, אין סיכון בכך שהדברים בתנור כמו גז שהלהבה שלו עלולה להתקלח.

יתרה מכך, בכדי להכין דברים שמתבשלים בתנור לא נדרש מאמץ לרוב. לעיתים מדובר בלחתוך דברים ולהוסיף תיבול ולערבב את כל המרכיבים. בניגוד לצורות אחרות של בישול בהן צריך לעשות את הדברים שלב שלב בכל פעם להוסיף מרכיב אחר, להמתין, להיות במעקב. כאן, בתנור הכל מתבשל יחד ומפיץ ריח נפלא בבית.

תנור מובנה

מה זה תנור בנוי?

תנורים בנויים הפכו להיות חלק בלתי נפרד מהמטבחים המודרניים של היום. התנור הוא חלק מארונות המטבח וכך מאפשר שימוש נוח בו. התנור בעצם מובנה כחלק מארונות המטבח ולכן, יש לבחור איפה לשים אותו בהתאם לנוחות, נגישות, עיצוב של המטבח.

יש כל מיני סוגים של תנור זה ובעיקר הפונקציות והמראה שלהם שונים זה מזה. חשוב לשים לב ולבחור תנור עם פעולות שמתאימות למה שאתם מחפשים, לדוגמא לבדוק את המעלות שלו, לאיזה מצבי בישול הוא יכול להיות ועוד.

כמובן, חשוב לקחת בחשבון את החלק העיצובי ולוודא שהוא נראה כחלק מהעיצוב הכולל של המטבח, דווקא בגלל שהוא תנור בנוי בתוך שאר הרהיטים.

 

איך מתקינים?

כמובן, ניתן להזמין טכנאי שיתקין את התנור עבורכם אם תרצו. יש לבדוק לפי החברה מימה רכשתם את התנור מה תנאי השימוש בו. במידה ויש להתקין את התנור בצורה עצמאית, תוכלו להיעזר בחוברות הוראה של התנור או בוידאו שמסבירים כיצד לעשות זאת. חשוב לעקוב אחרי ההוראות ולהיעזר באיש מקצוע במידת הצורך.

 

לסיכום

תנור הוא חלק חשוב ובלתי נפרד מהמטבח, גם מבחינה פרקטית של בישול וגם מבחינה של הנראות. לכן, חשוב לדעת איך לבחור את התנור, איפה למקם אותו ואיך להתקין אותו בצורה הטובה ביותר. בבחירה שלו יש לשים לב למאפיינים ולמראה שלו.

תנור מובנה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא