כיצד נוציא רישיון לנשק ללא בעיה

המציאות הביטחונית המאתגרת בה אנחנו חיים בשנים האחרונות בכלל ובתקופה האחרונה בפרט, הביאה את המדינה להורות על מספר הקלות משמעותיות בתהליך הוצאת רישיון נשק. אם גם אתם מעוניינים לדעת כיצד מוציאים רישיון נשק ללא בעיה, אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם

 

ההקלות האחרונות בהוצאת רישיון נשק

כישראלים, כולנו מכירים את המציאות הביטחונית המאתגרת בה אנחנו חיים, כאשר בתקופה האחרונה נראה כי מציאות זו רק הולכת ומחמירה. בכדי להתמודד עם הסכנות הביטחוניות, הורתה המדינה על שורת הקלות משמעותיות בתהליך הוצאת רישיון לנשק והרחבת מעגל הזכאות למגוון אוכלוסיות וביניהן:

  1. חקלאים
  2. משרתי כוחות הביטחון (עד 20 שנים מיום השחרור משירות פעיל / מילואים), לרבות שוטרים וכבאים
  3. מקום עבודה / לימודים / מגורים ביישובים מזכים

 

 

מהם תנאי הסף להוצאת רישיון נשק?

בכדי להוציא רישיון נשק יש לעמוד במספר תנאי סף עיקריים וביניהם:

  1. אזרחות ישראלית
  2. שליטה בסיסית בשפה העברית
  3. גיל מינימלי (גיל 18 למי שסיים שירות סדיר ו – גיל 27 למי שלא סיים שירות סדיר)
  4. עמידה בתנאי סף

 

 

תהליך הוצאת רישיון נשק

תהליך הוצאת רישיון נשק מתחיל בהגשת בקשה מתאימה בלשכת רישוי כלי ירייה הנמצאת במשרד לביטחון הפנים, כאשר ניתן להגיש את הבקשה גם באופן מקוון. אל הבקשה יש לצרף מסמכים נלווים כמו צילום תעודת זהות, הצהרת בריאות, אישור הנוגע לשירות צבאי לאומי (שירות מלא / פטור) ומסמכים נוספים התומכים בפרטי הבקשה.

לאחר קליטת הבקשה בלשכת רישוי כלי ירייה, תקבלו זימון לראיון אישי ובסופו, יינתן לזכאים אישור מותנה, עד למעבר בהצלחה של הכשרה ראשונית במטווח. קבלת הרישיון באופן סופי מותנית בתשלום אגרה, כאשר הרישיון עצמו יגיע אליכם תוך כ- 90 ימים.

 

כיצד להוציא רישיון נשק ללא בעיה?

שורת ההקלות המשמעותית ועידוד מגמת נשיאת נשק ברישיון של המשרד לביטחון פנים, הפכו את תהליך הוצאת רישיון הנשק לתהליך פשוט ומהיר למדי ויחד עם זאת, יש לשים לב לתנאי הסף והתבחינים השונים, אשר אי עמידה בהם עלולה להביא לעיכוב זמני הטיפול ודחיית הבקשה.

בכדי להוציא רישיון נשק ללא בעיה ובמהירות מקסימלית, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מומחה בתחום, אשר יסייע לכם לוודא כי אתם עומדים בקריטריונים הנדרשים ולהגיש את הבקשה בצורה נכונה. במידה ויש נגדכם הליכים פליליים פתוחים, פנייה לשירותיו של עורך דין מומחה כבר הופכים לנחוצים ולא רק מומלצים, שכן הליכים פליליים יכולים להוות מכשול בדרך לקבלת רישיון נשק.

 

לסיכום

בתקופה האחרונה בה אנחנו עדים למציאות ביטחונית מדאיגה, המדינה הביאה להרחבת מעגל הזכאות ושורת הקלות בתהליך הוצאת רישיון נשק ובכדי לוודא שאתם אכן עומדים בתנאי הסף והקריטריונים להוצאת רישיון נשק, מומלץ לעבור את התהליך עם עו"ד מומחה, שילווה אתכם החל משלב הגשת הבקשה ועד לקבלת רישיון הנשק בדרך פשוטה ומהירה במיוחד.

הוצאת רישיון נשק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »