כיצד נוציא רישיון לנשק ללא בעיה

החוק לאחזקת נשק השתנה לא מזמן והוביל להתעניינות רבה בקרב הציבור שמבקש לדעת איך ניתן להוציא רישיון בקלות. בחרנו שלא להישאר אדישים לעניין והוצאנו מדריך שמרכז את כל המידע העדכני בנושא. בשורות הבאות תוכלו לגלות את הדרך הקלה להוצאת רישיון נשק ללא בעיה. הישארו כאן ותצאו מומחים בנושא.

 

קודם כל – תבדקו שאתם עומדים בתנאי הסף

הוצאת רישיון נשק מצריכה עמידה בתנאים בסיסיים. נסביר שמי שיכול להוציא את הרישיון הוא אדם שעונה על כל התנאים הבאים:

  1. מוגדר כתושב קבע במדינת ישראל או שהוא נחשב לאזרח ישראלי ששהה במדינה באופן רציף במהלך שלושת השנים שקדמו ליום שבו תוגש הבקשה

 

  1. בקיא בשפה העברית על כל בוריה (כך שהוא מבין הוראות פשוטות, יכול לקרוא נהלים ולבצע רישום של נתונים בעת הצורך)

 

  1. מחזיק בהצהרת בריאות שחתומה על ידי רופא ומאשרת את כשירותו הפיזית והנפשית לשאת נשק

 

  1. מעל גיל 18 (במידה ולקח חלק בשירות צבאי סדיר). מי שלא סיים את שירות הסדיר בצבא, יכול להוציא את הרישיון מעל גיל 27

 

  1. עומד בתוכנית ההכשרה

 

 

זה לא הכול – צריך להכין גם מסמכים

גיליתם שאתם עומדים בקריטריונים שהוצגו לעיל? אם כך, זה הזמן להגיש בקשה מקוונת לקבלת רישיון לנשק. חשוב לצרף לבקשה זו מסמכים שונים, למשל, הצהרת הבריאות שצוינה לעיל, צילום של תעודת הזהות והספח ואישור שמראה שלקחתם חלק בשירות צבאי או אזרחי. מי מכם שיבצעו את ההליך של הוצאת רישיון נשק בהתאם למידע שהוצג עד כה, יוכלו להיות בטוחים שהם יקבלו את הרישיון ללא בעיה. שכן, המצבים שבהם ישנן תקלות באים לידי ביטוי בעת מסירת מסמכים שגויים או כשמתגלה שהאדם אינו עומד בקריטריונים שהוצגו לעיל.

 

קיבלתם דחייה על הוצאת רישיון הנשק? עליכם לפנות למומחים

כאמור, לא כל אחד מצליח להוציא את רישיון הנשק בקלות. אם תגלו שההליך הפך להיות לממושך ומורכב, תצטרכו לפנות לעורך דין מוסמך שיסייע לכם בהגשת טופס ערר. חשוב לציין שניתן להגיש את בקשה זו עד 45 ימים מרגע קבלת הדחייה. הימנעו מהגשת הטופס באופן עצמאי, משום שאתם עשויים להגיש אותו באופן לקוי ולקבל דחייה נוספת. פנייה לעורך דין, לעומת זאת, תאפשר לכם להיות בטוחים שתבצעו את ההגשה על הצד הטוב ביותר.

 

כך תגיעו לעורך דין מתאים

רגע לפני סיום, נציין כי עליכם לפנות לעורך דין שבקיא בתחום הפלילי. שכן, הוא בקיא בכל הנוגע לעניינים שנוגעים לאחזקת נשק. נמליץ לבדוק תחילה את טיבו של עורך הדין ולוודא שיש לו ניסיון רב בכל הנוגע לתחום ספציפי זה.

 

לסיום

הוצאת רישיון לנשק צריכה להתבצע תוך היכרות מקדימה עם תנאי הסף. מי שעומדים בתנאים אלה, יכולים לשלוח בקשה להוצאת רישיון לנשק, לצרף אליה את המסמכים ולהמתין לקבלת התשובה מצד הגורם המוסמך לדבר.

החזקת נשק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »