משתחררים מהחרדה: כך תוכלו להשאיר את החרדה מאחור

חרדה יכולה לתפוס אותנו בכול מקום, בכול זמן ובכול גיל. לכול אחד מאתנו יש טריגרים שונים להתקפי חרדה ולתחושה החרדתית, ולא תמיד קל להצביע על מאיפה היא מגיעה. מה אפשר לעשות כדי להתמודד עם המצב? רבים ממליצים להיכנס לטיפול רגשי, שיכול לתת לנו כלים להתמודד עם מחשבות טורדניות וחרדות, ולשפר את איכות החיים שלנו. במאמר זה נפרט על הטיפול הרגשי ואיך ניתן להתחיל. 

 

חרדה במאה ה-21

במשך שנים ארוכות, בני אדם שמתמודדים עם מחלות נפש, דיכאונות וחרדות בשגרה לא היו מטופלים כמו שצריך ואפילו לא מאובחנים. הם נשארו עם הקושי לבדם והיו צריכים למצוא דרכים כאלו ואחרות להתמודד – חלקן טובות וחלקן מסוכנות. כיום, השיח על בריאות הנפש מתרחש בפומבי, וטוב שכך. הוא מאפשר לנו לאבחן את הבעיות שאנו סוחבים אתנו שנים, לבקש עזרה ולטפל בעצמנו.

מְרַפֵּא

איך טיפול רגשי יכול לסייע לנו?

אחת מהדרכים להתמודד עם מצבים נפשיים קשים שמלווים אותנו בשגרה היא טיפול רגשי. טיפול רגשי הוא לא קסם, הוא לוקח זמן ומאמץ, אך במהלכו תוכלו לרכוש כלים שיעזרו לכם להתמודד עם המצב שלכם וללמוד איך לשפר את התגובות שלכם למצבים שונים, ובכך לשפר את איכות החיים שלכם ושל סובביכם.

 

חרדה

חרדה יכולה לשלוט בחיים שלנו. היא יכולה להפוך את שגרת היום – יום שלנו לכבדה, מעייפת ומייאשת. איך מתמודדים עם מצב של חרדה תמידית? אצל מתן – מטפל מתמחה בחרדה תוכלו למצוא את הפתרון עבורכם. תתחילו טפול רגשי בו תוכלו לפרוק מעליכם את העול שמעיק על הנפש שלכם, ולקחת את הצעד הראשון לקראת החלמה.

מְרַפֵּא

דיכאון

דיכאון יכול להיות מצב קבוע, או תקופה שבאה והוכלת, ואז חוזרת שוב. כשאנחנו נמצאים עמוק בדיכאון החיים נראים ריקים, השגרה כואבת וקשה לנו לעשות דברים פשוטים, כמו לקום מהמיטה. בעזרת טיפול רגשי נכון אפשר להבין איך ניתן להתמודד עם תקופות הדיכאון, ולשפר לעצמנו את איכות החיים גם בצל הדיכאון.

 

מחשבות טורדניות ו- OCD

מחשבות טורדניות יכולות להפוך את החיים שלנו לסיוט. הן מציקות, מלחיצות, מדכאות וגורמות לנו לאבד תקווה, מגיעות מתוך פחדים שונים וקונפליקטים לא פתורים ששוכבים אצלנו עמוק במוח, ויכולות להתפרץ בכול מקום וזמן, לנתק אותנו מהסביבה ולהכניס אותנו למצב מצוקה.

בעזרת ליווי אישי על ידי מטפל מוסמך, ניתן לקבל כלים כדי להתמודד עם המחשבות הללו ותוצאותיהן, ולשפר את שגרת היום יום שלנו לטווח הרחוק.

 

לסיכום

כשאנחנו עמוק בתוך מצב רגשי או נפשי קשה, לפעמים נראה כאילו אין אור בקצה המנהרה. אבל זה לא נכון. בעזרת טיפול רגשי, בו תלוו על ידי מטפל מוסמך עם שנות ניסיון בתחום, תוכלו לקבל את הכלים כדי להתמודד עם מצבכם, להבין איך נכון להתייחס לתופעות השונות ולמצוא שלווה סוף כול סוף.

מְרַפֵּא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא