הצ'ק ליסט האולימטיבי! כך תיערכו לחופשה שלכם בחו"ל

טיסה לחו"ל מצריכה היערכות מוקדמת, כדי שתוכלו להיות בטוחים בכך שלא שכחתם דבר. מדריך זה ירכז בפניכם את הטיפים החשובים שיובילו להתארגנות מסודרת מראש שתוביל לשקט נפשי. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתעלו על המטוס עם כל הדברים הדרושים לכם.

 

קודם כל – תכינו רשימת מטלות

תחכו רגע עם הוצאת המזוודה מהמחסן, תניחו לדרכון שלכם ואל תתחילו בכלל לקפל את הבגדים שישמשו אתכם לנסיעה הקרובה. שכן, הדבר הראשון שתצטרכו לעשות זו הכנה של רשימת מטלות שתאפשר לכם לעקוב אחר כל הדברים שעליכם ליישם מתחילת ההכנות ועד היציאה למונית שתאסוף אתכם. נסביר שתצטרכו לכתוב ברשימה זו את הדברים הבאים:

  • בדיקת מזג אוויר ביעד הנבחר + התאמה של בגדים
  • בירור אודות תאריך התוקף של הדרכון (יש מדינות שמאפשרות להיכנס אליהן עם תוקף ארוך) וקביעת תור במשרד הפנים במקרה הצורך
  • בחירה בתיק גב מתאים למטוס ועוד

 

תזמינו מונית מראש

סיימת להכין את רשימת המטלות? מצוין! זה הזמן לחפש המלצות אודות חברת מוניות שדה תעופה בן גוריון שתספק לכם את השירות הטוב ביותר. נדגיש שעליכם לבחון את הפרמטרים הבאים טרם הבחירה:

  • עמידה בזמנים
  • הצעת מחיר שתואמת למצב השוק
  • נהג בעל יחסי אנוש טובים

נמליץ לשריין מונית מטעם חברה זו לפחות שבוע לפני הנסיעה, כדי שתוכלו להיות בטוחים שיש לכם את האפשרות להגיע בקלות לשדה.

חוּפשָׁה

תכינו תיק טיסה נפרד

סביר להניח שבשלב זה קבעתם עם נהג מטעם תחנת המוניות הדר לוד שיאסוף אתכם ביום הטיסה. אם כך, עליכם לדעת כעת שתצטרכו להימנע מעלייה למטוס עם שקית בלבד, משום שאתם צריכים לשאת אתכם פריטים יקרי ערך, לדוגמא: מכשיר סלולארי, דרכון, אייפד, אוזניות אלחוטיות ועוד. נמליץ להכין מראש תיק קטן שישמש אתכם לטיסה בלבד (תוכלו לקפל אותו במזוודה לאחר ההגעה ליעד, כך שהוא לא יתפוס מקום).

 

תמירו כסף לנחיתה רכה

יש אנשים שמעדיפים לנחות בשדה התעופה שביעד ולהמיר בו את הכסף שישמש אותם לאורך החופשה. אנו ממליצים להימנע מתרחיש זה, משום שאתם עשויים לשלם ביוקר. נסביר שהעמלות שניתנות בשדות התעופה הן גבוהות יותר (בדרך כלל) מאלה שמוצעות בשוק החופשי. לכן, כדאי להמיר מראש סכום כסף שישמש אתכם לימים הראשונים. תוכלו לבצע המרה נוספת לאחר שתגיעו למקום מרכזי, בו יציעו לכם אפשרות נוחה להמרה שלא תקרע לכם את הכיס.

 

מילים אחרונות לסיום

טיסה לחו"ל מצריכה יישום של הליכים שונים שהוצגו לעיל. בשלב זה אתם מכירים בהם וברור לכם שתצטרכו לבצע אותם, כדי שתוכלו לעלות על המטוס במינימום לחץ. נמליץ להעביר את הפרטים לחברים, שכנים או קרובי משפחה שמתכננים לטוס בקרוב, כדי שהם יכירו באינפורמציה שתקל עליהם מרגע סגירת הטיסה ועד החזרה לארץ.

חופשה בחו"ל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »