אתה רואה חשבון עצמאי? כך תיצור לעצמך משרד ביתי מושלם

רואי חשבון רבים מחזיקים במשרדים ביתיים פשוטים למדי שכוללים שולחן עבודה, מחשב, שידה לניירת ומנורת שולחן. מדריך זה עולה לרשת, כדי להציג בפני העוסקים בתחום את הדרך הנכונה ליצירת משרד ביתי נוח ומעוצב. קראו את השורות הבאות בעיון ותהיו בטוחים שתעבדו מעתה ואילך במרחב עבודה שיהיה מושלם עבורכם.

 

טיפ ראשון: ירוק מוסיף המון

יש הסוברים שראיית חשבון הינה עבודה משעממת במיוחד. לא עסקנו בתחום מעולם, אבל יש לנו ניסיון בעבודה שמצריכה ישיבה מרובה בתוך המשרד, כך שנוכל לומר לכם שיש טיפ קטן שעליכם ליישם, כדי שתוכלו להוסיף קצת חיים למרחב העבודה. מדובר בהוספה של צמחים מסוגים שונים, לדוגמא:

  • צמחים נתלים ו"נשפכים"
  • אדניות פרחים קטנות ועוד

חשוב לציין שתצטרכו לבדוק את תנאי האור בחדר העבודה, מכיוון שאלה צפויים לקבוע את ההתאמה של הצמחים שיוכלו לשרוד לאורך זמן על גבי השולחן או הקירות שלכם.

טיפ שני: תשתמשו במעמד ייעודי לאחסון פריטים משרדיים

השולחן שלכם עמוס בעטים, חותמות ודפי טיוטה? אם כך, אתם צריכים להחזיק במעמד ייעודי שיאפשר לאחסן את כל הפריטים המשרדיים במקום אחד. נדגיש שיש היצע רחב של מעמדים כאלה, חלקם מתאימים להנחת דפים בלבד, בעוד אחרים כוללים אחסון ייעודי לכלי כתיבה, חותמת פלאש ומרקרים. רגע לפני שנמשיך לטיפ הבא, נמליץ לבדוק מראש מהו המעמד (או המעמדים) המתאימים לצורך שלכם, כדי שתוכלו ליהנות משולחן מסודר ופנוי.

 

טיפ שלישי: תבצעו רכישה מסודרת של ציוד משרדי

אל תחכו לרגע האחרון ותבצעו רכישה מסודרת מראש של כל הציוד הדרוש לכם. יישום של טיפ חשוב זה יאפשר לכם ליהנות מ – 2 היתרונות הבאים:

  • כל הפריטים הדרושים לכם תמיד יהיו זמינים בהישג יד
  • רכישה של פריטים במחירים מוזלים

נציין שהיתרון השני יכול לבוא לידי ביטוי במידה ותערכו בירור אודות ספקים מומלצים שמציעים ציוד משרדי במחיר טוב. אנחנו למשל רכשנו לאחרונה מחשבון מדעי קאסיו במחיר משתלם בגלל שבדקנו את הנושא מראש וחזרנו כדי לספר לכם שחסכנו הרבה כסף.

 

טיפ רביעי: תסדרו את מגירות השידה

סביר להניח שיש לכם שידת מגירות ייעודית (אם לא, זה הזמן לקנות) שמלאה בכל מיני פריטים שמשמשים אתכם לעבודה יום יומית. אם כך, כדאי שתערכו סדר ותוסיפו סלסלות שבהן תאחסנו את הציוד המשרדי שאינו דרוש לכם בתדירות גבוהה, למשל: קופסת עפרונות, מחקים וסיכות משרדיות.

 

מילים אחרונות לסיום

כל רואה חשבון יכול ליצור לעצמו משרד ביתי מושלם שיאפשר לעבוד בנוחות מקסימלית. בשלב זה אתם יודעים מה עליכם לעשות כדי להגיע לתוצאה זו, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתיישמו את הטיפים בהקדם, כדי שתוכלו ליהנות ממשרד מושלם שיגרום לכם לרצות לעבוד ללא הפסקה.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »