אתה עובד בענף הבניה? אלו הכללים שחשוב שתכיר!

עבודה בענף הבנייה יכולה להיות עניין די מסוכן, אך עם שמירה נכונה ומוקפדת על מספר כללים תוכלו להוריד בצורה ניכרת את רמת הסכנה להם אתם חשופים. אם אתם עובדים בענף הבנייה חשוב שתכירו את כללי הבטיחות לעומק ותאפשרו לעצמכם עבודה בטיחותית ככל הניתן, על מנת למנוע פציעות מיותרות. אם אתם מנהלי עבודה וודאו שהעובדים שלכם מודעים לכללים החשובים. זכרו תמיד טוב להתריע, להזהר ולעלות את רמת המודעות לבטיחות בעבודה.

 

אז מה הם הכללים החשובים ביותר?

הנה רשימת הכללים החשובים ביותר – לגזור לשמור ולהקפיד!

 

ציוד מגן אישי

בין אם אתם נכנסים רק לכמה דקות או עומדים לבצע עבודות מורכבות – אתם חייבים למגן את עצמכם בפני פגיעות. ציוד מגן אישי הוא בגדר חובה לכל עובד ועובד בלי קשר למה הם עושים. הציוד חייב להיות באיכות גבוהה מאד על מנת שהוא באמת יוכל להגן עליכם. אל תתפשרו לא על האיכות ולא על הכמות. וודאו שיש לכם קסדה מצוינת וחזקה, משקפי מגן איכותיים, כפפות עבות מספיק ועוד.

 

נעלי עבודה מתאימות

הקפדה על נעלי עבודה מתאימות וטובות יכולה להיות מאד משמעותית במקרה של פציעה. אם לא תשכילו להגן על כפות הרגליים שלכם, תהיו חשופים לסכנת פציעות הנוצרות כתוצאה מנפילת חפצים או דריכה על דברים חשופים הנמצאים באתר הבנייה. נעלי עבודה איכותיות חשובות גם ליציבה וההליכה שלכם. בתור עובדי בניין אתם נמצאים הרבה מהיום על הרגליים ותרצו להגן עליהם ולא פחות חשוב – על הגב שלכם, על ידי נעילת נעליים טובות.

נעלי עבודה

עבודה בגובה בצורה בטוחה

עבודה בגובה יכולה להיות מאד לא בטוחה אם לא שומרים על בטיחות. אך עם הקפדה נכונה ומדוקדקת הסכנה קטנה באופן משמעותי. אם אתם עובדים בגובה, הקפידו להשתמש בציוד מתאים. בעבודה בגובה חשוב לשים לב לדברים כגון פיגומים באיכות טובה וללא פגמים, סולמות איכותיים ואמצעי בטיחות נוספים.

 

כלי עבודה מקצועיים

עבודה עם כלי עבודה מקצועיים ומתאימים חשובה לאין שיעור בשמירה על הבטיחות. עבדו עם כלי עבודה שאתם יודעים בוודאות שהם איכותיים ומצוינים על מנת שלא יהיו תקלות וכך תוכלו למנוע תאונות. לפני תחילת העבודה, הקפידו לקרוא את הוראות הבטיחות של היצרן, ולהשתמש בכלי העבודה בהתאם להוראות.

 

עבודה עם אש

אם אתם עובדים עם אש שימו לב היטב לכללי הבטיחות המיוחדים שעבודה מסוג זה דורשת. במיוחד שימו לב למיגון ההכרחי וודאו שאתם מקפידים על לבישתו. נכון שלפעמים אתם עלולים לשכוח להקפיד לכן מומלץ אחת לכמה זמן לעשות לעצמכם ולכל מי שעובד איתכם רענון כללים ונהלים. זכרו גם אם אתם מאד מנוסים אתם מחויבים להגן על עצמכם ועל מי שעובד איתכם. אל תחששו להיות אלה שכל הזמן מעירים על בטיחות – ההפך תתגאו בתפקיד הזה ותוכלו להגן על עצמכם ועל אחרים!

כלי עבודה מקצועיים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבודות בטון - מידע מקיף
עבודות בטון – מידע מקיף

עבודות בטון הן חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בנייה או שיפוץ. הן כוללות יציקת בטון, עיבודו וגימורו, וכן פעולות נלוות כמו ניסור, קידוח והתקנת אביזרים.

קרא עוד »
פן גדעון מבית היירליין
איך בוחרים פן נכון?

עבור רבים מאיתנו, מייבש שיער הוא אחד הכלים החיוניים ביותר בשגרת היופי שלנו. לא רק שמייבש שיער טוב עוזר לנו להשיג שיער יפה ובריא, אלא

קרא עוד »