כל התאריכים שחשוב לזכור ולשריין במונדיאל 2022

המונדיאל צפוי להתקיים בחורף הקרוב וזה הזמן לשריין את התאריכים שבהם אתם לא יכולים להגיע לחתונה, בר מצווה, ברית או כל אירוע אחר.

כי עם כל הכבוד – יש מונדיאל, ואף אחד לא יוציא אתכם מהספה בערבי משחק של הקבוצה שלכם. כדי שתוכלו לשריין מראש את התאריכים שבהם אתם צמודים לספה או לבר האהוב שלכם, ריכזנו בפניכם את התאריכים שחשוב שתזכרו ותשריינו למונדיאל הקרוב, הנה הם:

 

תאריך מספר 1 שאתם חייבים לשריין: 21 לנובמבר, יום שני בשעה 13:00

 

התאריך הראשון שאתם חייבים לשריין ביומן כבר מעכשיו זה יום שני בשעה 1 בצהריים. זו שעה שרבים מאתנו עובדים, כך שאתם לא צריכים לתת דין וחשבון לקרובי משפחה או חברים שמתכננים לערוך אירוע ביום שכזה.

עליכם פשוט לפנות אל המעסיק שלכם (אם אינכם עצמאיים כמובן) ולציין בפניו שבתאריך הזה מתקיים משחק בין סנגל להולנד, כך שאתם לא תוכלו להגיע למקום העבודה. או שתגיעו כרגיל אבל תצאו בשעת צהריים, כדי שתספיקו לראות את המשחק ללא הפרעות.

 

תאריך מספר 2 שאתם חייבים לשריין: 22 לנובמבר, יום שלישי בשעה 13:00

 

את המשחק הזה של מונדיאל 2022 אף אחד לא יפספס. השמועה אומרת שרבים כבר רכשו כרטיסים למשחק הזה וכדאי שתדעו שזה הזמן גם בשבילכם (שלא תתחרטו אחר כך). מדובר במשחק שחייבים לראות בלייב.

הספה בבית או הבר האהוב יוכלו לחכות לכם למשחקים חשובים יותר. ההמלצה שלנו היא לא רק לשריין את התאריך הזה ביומן, אלא גם להודיע למעסיק שלכם שאתם יוצאים לשבוע חופש כדי שתוכלו לצפות במשחק הזה ובכמה נוספים בלייב.

אם המעסיק מתלבט, תמיד תוכלו להציע לו שיצטרף אליכם ליציע. רגע לפני שתקנו כרטיס, כדאי שתדעו שמדובר במשחק בין ארגנטינה לערב הסעודית.

 

תאריך מספר 3 שאתם חייבים לשריין: 24 לנובמבר, יום חמישי בשעה 16:00

 

שימו לב, אם אתם הורים לילדים קטנים, זו שעת איסוף הילדים מהגן. לכן, בחרנו להציג בפניכם את המשחק הזה. אבות רבים מצאו את עצמם לא פעם מפספסים משחקי מונדיאל בגלל שהם לא שריינו את התאריך מראש ועדכנו את בת הזוג (והדבר נכון גם הפוך, לבנות זוג ששכחו לעדכן את בני הזוג שלהם).

אם שניכם אוהדי כדורגל מושבעים, כדאי שתזמינו בייבי סיטר ותיקחו לכם DAY OFF. צאו למקום שבו יש אווירה של מונדיאל ותראו את המשחק שכולם מחכים לו. מדובר כמובן במשחק של אורוגוואי נגד דרום קוריאה. תעשו טובה לחברים שלכם ותעדכנו אותם גם כן לגבי תאריך זה.

 

לסיום

 

עד כאן כל התאריכים שחשוב לזכור ולשריין במונדיאל 22. אנו מציעים לכם לשמור את המדריך הנוכחי במקום זמין, כדי שגם בהמשך תוכלו לחזור ולראות מהם התאריכים שאסור לכם לשכוח מהם. מאחלים שתזכרו את המועדים החשובים ותיהנו!

 

גביע העולם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא