כל מה שצריך לדעת על דלת בלגית

מפתן הבית הוא אחד המקומות בהם אנשים שמשפצים את הבית או עוברים דירה הכי משקיעים ולא בכדי.

כשנכנסים לבית נכנסים למקום הבטוח של האדם ולכן צריך שיהיה נעים לשהות בו..

לכן, בשנים האחרונות הולך וגובר הביקוש לדלת בלגית, דלת שתורמת רבות לעיצוב הבית והופכת את עיצובו לייחודי ואסתטי יותר מכל

דלת אחרת.

אנחנו נסביר לכם כל מה שצריך לדעת על דלת בלגית.

 

מהי דלת בלגית

דלת בלגית עשויה מפרופיל אלומיניום חזק המשלב בתוכו זכוכית. שילוב זה בין שני החומרים יוצר את החיבור המושלם בין הבית לעולם. מצד אחד, ניתן להרגיש ביטחון מלא, זאת משום שחומר האלומיניום הוא חומר חזק במיוחד. מצד שני, ניתן להנות מהיתרון האסתטי שנותנת לנו הזכוכית שמאפשרת בקלות להביט אל העולם מתוך הבית המוגן שלנו.

 

איך תורמת דלת בלגית לעיצוב הבית

דלתות בלגיות לא מגיעות בעיצוב אחד – יש להם מספר עיצובים כך שכל אחד יכול לבחור את העיצוב שמתאים לו. כך, שדלת בלגית בעצם מותאמת לבית שלכם ולסגנון האישי.

דלתות בלגיות הן מאד מודרניות, זאת משום שהשימוש בזכוכית לא היה נפוץ בעבר. מצד שני יש בהן גם אלמנט חמים, זאת משום שיכולות להשקיף על גן שמשווה מראה של רגוע ושלווה. סוג זה של דלתות יוצר הרמוניזציה בין תוך הבית לחוץ הבית, הרמוניה שחביבה על אנשים רבים.

חשוב לציין שלחברת קליל יש פרופיל ייחודי לדלתות בלגיות שאין לכל חברה. כלל מרכיבי המערכת, החל מהפרופילים, דרך אביזרי הפרזול, הצירים, ועד גומיות האיטום והרשתות – מפותחים, מעוצבים ונבדקים כמכלול, לקבלת מוצר מושלם העומד בכל התקנים המחמירים של קליל, המקנים 7 שנות אחריות. כך שלא כל דלת בלגית היא דלת של קליל.

 

איזה דלתות בלגיות הן המומלצות ביותר כיום בשוק

ישנן שתי סדרות כיום שנחשבות למומלצות במיוחד. כמובן שתוכלו לבחור בתוך הסדרה את הדגם הייחודי המתאים לטעם שלכם.

סדרת דלתות הציר קליל בלגי 4300 הפופולרית למפתחים – בסדרה זו יש גמישות רבה עם העיצוב. כך, שאדריכלים רבים בוחרים בה, זאת משום שמאד קל לשחק איתה ועם העיצובים שמסביבה. הפרופילים בסדרה מאד מעודנים כך שמתאימה לחובבי המראה העדין שלא מושך תשומת לב רבה.

סדרת הדלתות קליל בלגי 7300 – סדרת דלתות הזזה מתקדמת – בסדרה אופציות רבות כך שגם היא מתאפיינת בגמישות תכנונית רבה. היא מגיעה בצבעים רבים ומגוון רב של טקסטורות. האופציות הרבות גורמות לרבים לבחור בה, זאת משום שכל אחד מוצא בה את מה שהוא אוהב.

 

איך אדע אם מתאימה לי דלת בלגית

בזכות האופציה להשקיף אל החוץ אנשים רבים בוחרים בהן בתור הדלתות המועדפות והן מתאימות לכולם. אם אתם אנשים של פרטיות, תוכלו לבחור שהדלת תהא למרפסת ולא בחזית.

כניסה לבית

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »