כמה אחוזי נכות נצטרך כדי לקבל פטור ממס הכנסה?

 

אחת השאלות הנפוצות שעולות לא פעם בפורומים שעוסקים בסיוע ובירור אודות זכויות האזרחים נוגעת לפטור ממס הכנסה. שכן, תושבים רבים בישראל לא מודעים למצבים שעשויים לאפשר להם לקבל את הפטור המיוחל. הדבר הוביל אותנו לכתוב סדרת מדריכים מקיפה שתעלה את המודעות בנושא ותאפשר לכל אחת ואחד להכיר בו מקרוב.

במדריך הנוכחי נציג בפניכם את מספר אחוזי הנכות שתצטרכו לקבל מהמוסד לביטוח לאומי, כדי לקבל פטור מתשלום מס הכנסה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים החיוניים בנושא זה.

 

בואו נדבר במספרים

מי שניגשו בעבר לוועדות רפואיות מסיבה כזו או אחרת, יודעים שבסופו של דבר, מה שקובע את קבלת ההטבות והפטורים אלו מספרים. מדובר כמובן באחוזי הנכות שייקבעו על ידי חברה הוועדה וזאת בהתאם למצב הרפואי שלכם. לא נלאה אתכם בפרטים מיותרים ונציין כבר עכשיו שכדי לקבל פטור ממס הכנסה, עליכם לעמוד באחד מהקריטריונים הבאים:

  • 90% נכות לתקופה זמנית שאורכת לפחות 185 יום
  • 90% נכות לצמיתות

בהזדמנות זו ראוי לציין כי מי מכם שיש בידם תעודת עיוור, צפויים לקבל באופן מידי את הפטור המדובר. אם המצב שלכם הפוך ויש לכם פחות מ – 90% נכות, כדאי שתדעו כי אתם עדיין צפויים להיות זכאיים לפטור, רק באופן חלקי.

פטור ממס הכנסה לנכה

מה תוכלו לקבל אם יש לכם פחות מ – 90% נכות?

אם להיות מדויקים, נציין כי מי שיש ברשותו 75% נכות, יוכל לקבל הקלות מס בכל הנוגע לקופות הגמל. מדובר בהטבה משמעותית שכדאי להכיר בה וליישם אותה. אנו ממליצים לכם לפנות אל יועץ מס במידה ויש לכם פחות מ – 90%, כדי שזה יבדוק אם תוכלו להציג מסמכים רפואיים נוספים שיאפשרו לכם לקבל פטור ממס הכנסה לנכה באופן מלא.

 

יועץ מס – החשיבות שבפנייה אל מומחה בתחום

ראוי לציין כי הפנייה אל יועץ מס מומחה בתחום הינה הכרחית. שכן, אתם רוצים להיות בטוחים בכך שתקבלו את ההנחיות המדויקות עבורכם. אלה שיאפשרו לכם בסופו של דבר לקבל את ההטבה במידה ואתם זכאים לה.

פטור ממס הכנסה לנכה

כך תגיעו אל יועץ מס שבקיא בענייני פטור ממס הכנסה

הגעה אל יועץ מס מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום תתאפשר רק לאחר שתערכו בירור מעמיק בנושא. אנו ממליצים לפנות אל חברים, מכרים או גולשים ברחבי הרשת ולבקש מהם אינפורמציה אודות יועץ מס שהסתייעו בו בעבר. כך תוכלו לשמור המלצות אמינות ממקור ראשון ולהיות בטוחים בכך שאתם מבצעים את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

לסיום

החוק קובע כי ישנם אחוזי נכות מסוימים שמאפשרים לקבל את הפטור המיוחל ממס הכנסה. כעת, אתם יודעים מה גובה אחוזי הנכות הללו ומה הם מקנים למי שמקבל אותם. נותר לכם בשלב זה רק להעביר את המידע הלאה, למי שטרם הכיר בו.

פטור ממס הכנסה לנכה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הליכי גירושין
איך בוחרים עו״ד לענייני משפחה תותח?

מעט מאבקים משפטיים מביאים איתם את האמוציות, המורכבות האנושית והדקויות התקשורתיות שקיימים בגירושין או גישור משפחתי. בחירה באיש מקצוע מהמעלה הראשונה, כזה שידאג לאינטרס שלכם

קרא עוד »