כמה אמור לעלות מזרון?

כשזה מגיע לקניית מזרן חדש, המון אנשים מסתבכים מציאה של מזרן איכותי במחיר טוב. ומה זה בכלל מחיר טוב? הרי מזרנים זה לא משהו שאף אחד קונה על בסיס יום יומי – קנייה של מזרן זו השקעה שצריך לשקול היטב. בעת חיפוש אחר מזרן טוב, יש משתנים שונים שצריך לקחת בחשבון. נוחות, גודל המזרן, האיכות שלו – וכמובן, לשים לב לכך שהמחירים השונים אינם מחוץ לגדר הנורמה.

בשביל למצוא מזרן במחיר טוב תמיד ניתן לפנות למזרנים זולים – אך אלה לרוב לא יהיו ברמה טובה ויכולים לפגוע באיכות השינה משמעותית. אז מה לחפש בעת קנייה של מזרן, איפה ניתן למצוא מחירים טובים למזרן מבלי להתפשר על איכות וכמה אמור לעלות מזרן?

 

מה לחפש כשקונים מזרן

אולי תתפתה לבצע רכישה על סמך המחיר בלבד, אבל המון פעמים מיטות זולות יותר יהיו גם לרוב באיכות נמוכה יותר. עדיף להוציא כמה שקלים נוספים על מזרן באיכות גבוהה יותר כדי שלא תצטרך להתמודד עם בעיות כמו מזרנים נפולים, תמיכה לקויה ונוחות ירודה בטווח הארוך.

ההמלצה הטובה ביותר למציאת מזרן זול היא באמצעות חיפוש מזרונים במבצע – כך ניתן למצוא מזרונים במחירים נוחים יותר תוך שמירה על האיכות. כמה דברים נוספים שכדאי לזכור בעת קניות למזרן חדש הם רמת הנוחות – ההיבט החשוב ביותר של מיטה הוא תחושת הנוחות.

זה משהו שתרצה לבדוק בכל מזרן שתבחן, ללא יוצא מן הכלל, וגודל המזרן – חשוב לזכור שמזרן זה השקעה ארוכת טווח, כך שחשוב למצוא את המזרן בגודל המתאים למסגרת המיטה ולתחושת הנוחות.

מה אתה יכול לעשות כדי לחסוך במחיר

יש כמה דרכים למצוא מזרן נוח, מתאים, חדש ובמחיר נוח וזול. דבר ראשון הוא לבדוק בחנויות ממשיות יחד עם בדיקה וחיפוש באינטרנט – יש חנויות שמציעות מזרונים חדשים במבצע באתר, כך שניתן לבדוק את המזרן לפני בחנות ואחר כך לחזור לרכישה באינטרנט.

דבר נוסף שאפשר לעשות זה לבקש עצה מקצועית – אם אתה מתלבט בין מזרונים שונים במחירים משתנים, אתה תמיד יכול לבקש עצה מאיש מקצוע עד להחירת המזרן המושלם.

 

כמה אמור לעלות מזרן?

מחירי מזרונים אינם קבועים ותלויים במשתנים שונים. גודל המזרונים, החומרים השונים מהם מורכבים, צורת הקפיצים, עובי המזרונים, התחושה שמספקים והאיכות האורטופדית – כל אלה משתנים שמשפיעים על מחירי המזרונים השונים. אם עוסקים במזרונים איכותיים, המחירים נעים סביב 3000 שקלים למזרן יחסית רגיל, כאשר המזרנים היותר טובים יכולים להגיע גם ל5000 ו6000 שקלים, יחד עם מזרונים יחודיים בתכונותיהם שיכולים לעלות סביב 8000 שקלים.

 

לסיכום

מזרונים זה לא דבר זול במיוחד, אבל חשוב לזכור שזו השקעה לטווח ארוך. אם לוקחים בחשבון את התכונות הרצויות במזרן בעת החיפוש, תוך שילוב של חיפושים של מזרונים במבצע – ניתן להגיע לקנייה של מזרן איכותי וטוב במחיר נוח.

מִזרָן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא