כמה יעלה לכם לשדרג את הבית לבית חכם ומאובזר

שדרוג הבית לבית חכם ומאובזר, היא החלטה מדהימה שתקל על חייכם, תחסוך לכם כסף ותאפשר לכם גישה הרבה יותר גבוהה בבית

למוצרי החשמל, אך גם תעלה לכם כמה אלפי שקלים ואפילו יותר, בהתאם לסוג המערכת והשדרוגים השונים בה.

לפני ההחלטה להתקין בית חכם, חשוב להכיר את העלויות והשדרוגים השונים בו.

לפניכם העל על כמה יעלה לכם לשדרג את הבית לבית חכם ומאובזר.

 

במה תלוי מחיר התקנת הבית החכם?

מחירו של בית חכם, יכול להשתנות משמעותית מ7,000 ₪ בלבד עבור מערכת בסיסית ופשוטה, ועד למאות אלפי שקלים ויותר. הכל תלוי בכמה פרמטרים תמימים שמשפיעים משמעותית על המחיר ולכן חשוב שתכירו אותם ותיקחו ואתם בחשבון לפני ההתקנה:

 

תשתית אלחוטית או קווית

התקנה של תשתית קווית, היא מורכבת ודורשת העברת קווים בכל הבית וחיבורים למערכת יחדיו, תהליך שיגבה מכם התקנה מיוחדת של טכנאי וכסף נוסף, שלא תצטרכו לשלם ולהוסיף בהתקנת תשתית אלחוטית בלבד.

 

כמות המכשירים המחוברים למערכת

כמות המכשירים וההפעלות שתחברו למערכת, תעלה כמובן כסף נוסף ובהתאם לעומקה ורוחבה של המערכת שקניתם, כך גם מחירה יהיה יקר יותר. חיבור של מצלמת הבית, השער החשמלי, המיטה  המתכווננת – יידרש למערכת מורכבת יותר שעשויה לעלות יותר מהמערכות הבסיסיות ששולטות רק על מזגן ואור.

 

סוג המערכת וחברת הייצור

המערכות הנמכרות כיום הן שונות משמעותית במחיר וכן באיכות שלהן ובחברת הייצור עצמה. לכן, סקר שוק קצר יכול להוביל אתכם לחברות זולות אך איכותיות ומגבילות בשירות הבית החכם שלהן, וכן לחברות משתלמות ואיכותיות שמומלץ לרכוש מהן מערכת והתקנה.

 

מה היתרונות בשדרוג הבית לבית חכם?

חיסכון כלכלי משמעותי בטווח הארוך

נכון ובאופן הראשוני מערכת של בית חכם עולה כמה אלפי שקלים, אך הבית החכם הולך לחסוך לכם לא מעט שקלים בחשבונות והוצאות הבית בהמשך, וכך מדובר ביתרון שיכול אף לכסות את מחיר העלות הראשוני בטווח הארוך. שליטה בחשמל הבית, מאפשרת לכם לראות כל הזמן איזה ממכשירי החשמל פתוחים, וכך לכבות את אלו שפתוחים שלא לצורך, ולחסוך בטווח הארוך הרבה כסף.

 

נוחות ורמת חיים

הנוחות ורמת החיים שלכם הולכים להשתפר משמעותית עם מערכת של בית חכם, שכן תוכלו לשלוט בכל חלק בחשמל הבית ממרחק, וכך להכין מראש א ת הבית להגעתכם, לסגור מכשירים חשמליים שפתוחים לריק, וכדומה.

 

לסיכום

שדרוג הבית לבית חכם והתקנה של מערכת מתאימה בתוכו, תבטיח לכם נוחות וחיסכון כלכלי בטווח הארוך, עקב ירידה משמעותית בצריכה החשמל או המים עם הזמן ושליטה בהוצאות. כך העלות המשמעותית של הבית החכם תהיה רק בשלב ההתקנה והרכישה ההתחלתית, הוצאה שמשתנה עקב מגוון פרמטרים כמו היצרן, הרוחב של התוכנה והתשתית אליה תחברו אותה, וכך יעלה בין כמה אלפי שקלים בלבד למאות שקלים להחלטתכם.

מטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »