כמה עולה שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוצים בכלל ושיפוץ חדר  אמבטיה בפרט, נמנים עם הפעולות שהתשלום עבורן הוא מהגבוהים ביותר. למעשה ניתן לומר שההוצאה עבור שיפוצים בבית נמנית עם ההוצאות הגבוהות ביותר שכל משפחה צריכה לעמוד בה מעת לעת. בשורות הבאות נעסוק במרכיבים השונים המייצרים ביחד את העלויות של שיפוצים בכלל, ובפרט שיפוצים בחדר האמבטיה בבית. מה הם המרכיבים של שיפוץ חדר אמבטיה? מהי העלות המוערכת של שיפוץ האמבטיה וכיצד ניתן למדוד אותה? להלן התשובות. (מתכננים שיפוץ בבית? כדאי לכם לקרוא את זה).

 

עלויות השיפוצים בבית וממה הן מורכבות

עלויות השיפוצים במבנה כל שהוא, בין אם מדובר בבית או בעסק, מורכבות משלושה חלקים עיקריים: החלק הראשון הוא עלות החלקים והמרכיבים השונים המשמשים לצורך השיפוצים. החלק השני הינו עלות העבודה והפעלת אנשי המקצוע השונים, המבצעים בפועל את עבודת השיפוצים. החלק השלישי נוגע לתזמון של השיפוצים ולרמת הדחיפות שלהם בסדר העדיפויות של בעלי הבית והדיירים בו.

עלות המרכיבים השונים בשיפוצים:  העלויות של המרכיבים השונים כוללות  את כל מגוון החלקים הנדרשים לצורך ביצוע השיפוצים בחדר האמבטיה ובכלל. עם המרכיבים האלה  ניתן למנות את הצנרת  שאמורה להחליף את הצנרת הקיימת, חרסינות או ציפוי אחר לקירות, מרצפות,  אמבטיות וחן כיורים. בנוסף לאלה, ניתן למנות גם את הברזים ומרכיבים נוספים בחדר האמבטיה, שחלקם הם אסתטיים בלבד וחלקם שימושיים מאוד, כמו ארונות האמבט למשל.

 

תוכלו למצוא מידע נוסף באתר שיפוצים פלוס

עלות כוח האדם לצורך שיפוצים: ככל שהשיפוצים בחדר האמבטיה הם יסודיים יותר, כך העלויות של כוח האדם הנדרש לצורך העניין הן גבוהות יותר.  העבודה בחדר האמבטיה כוללת החלפת הצנרת, עבודות ריצוף, הרכבת החלקים השונים וכן הברזים בנקודות שונות בחדר האמבט. בנוסף לכל אלה יש למנות גם את הרכבת האסלה. אם ישנה כזאת בתוך חדר האמבטיה. בהמשך, יש את צביעת האמבט ואת הרכבת התוספים השונים כגון ארון אמבט, מזגן או תנור שישמש לחימום חדר האמבטיה בחורף.

 

העלות המוערכת של שיפוץ חדר אמבטיה

קשה למדי להעריך את העלויות של שיפוץ חדר אמבטיה, מבלי לדעת תחילה במה מדובר. זו הסיבה שבדרך כלל מי שאמון על ביצוע שיפוצים בבית, מעדיף להגיע למקום שאמור להיות משופץ ולהעריך במקום את גודל ההוצאה. מה שמשפיע על עלויות השיפוצים בחדר האמבטיה, הינו היקף השיפוץ הגודל של החלל והמורכבות שלו. אם חדר האמבטיה כולל גם מקלחת וגם פינה למכונת כביסה, העלויות של שיפוצים יכולות להיות גבוהות יחסית. אם החדר איננו כולל שירותים, עשויה העלות להצטמצם במידה ניכרת. מה שיכול להשפיע גם כן על עלויות, הינה העלול של חומרי הגלם השונים.  ואם בכל אלה לא די, הרי שיש צורך למנות גם את השכר או ההוצאות בגין כוח אדם כחלק מעלויות השיפוצים

ככלל, העלויות של שיפוץ חדר אמבטיה סטנדרטי  עשויות לנוע בטווח  שבן כמה אלפי שקלים, ועד לכמה עשרות אלפי שקלים. זאת, בכפוף לסוג החומרים שנבחרו לצורך השיפוצים של חדר האמבטיה ואפילו לתקופה שבה מבוצעים השיפוצים.

שרותים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עבודות בטון - מידע מקיף
עבודות בטון – מידע מקיף

עבודות בטון הן חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בנייה או שיפוץ. הן כוללות יציקת בטון, עיבודו וגימורו, וכן פעולות נלוות כמו ניסור, קידוח והתקנת אביזרים.

קרא עוד »