כפל מבצעים – הכל על קופונים לאלי-אקספרס

אם גם אתם מכורים לקניות באינטרנט- לנוחיות של להזמנות מבלי לצאת מהמיטה, לריגוש של לפתוח חבילות שמגיעות עד לדלת, למחירים הזולים ולמגוון הענק שיש לרשת להציע, בואו לגלות כיצד אפשר לחסוך אפילו יותר בהזמנות מקוונות.

 

איך אפשר לחסוך בהזמנות?

כמעט לכל אתר היום ניתן למצוא קופונים והנחות, ממשפיעני רשת שמקבלים קודי הנחה לקידום האתר עד למבצעי ענק לכבוד חגים ומועדים. אם גם אתם מחפשים איך לחסוך עוד קצת בקניות שלכם שווה להשקיע כמה דקות בחיפוש אחר קופונים ברשת. לדוגמא באתר אלי-אקספרס רק ברגע זה ממש מתקיימים עשרות אם לא מאות של מבצעים שונים שניתן להכפיל ולהוסיף להנחות על ההזמנה.

את הקופון לאליאקספרס ניתן למצוא בכל מיני אתרים באינטרנט ובפירוט שלהם כתוב כמה אחוזי הנחה הם מוסיפים, האם ניתן להשתמש בהם לכפל מבצעים ולכבוד מה הקופון. באתר קיימים מבצעים כמעט תמיד ובמיוחד במועדים כמו ה״בלאק פריידי״ או יום הרווקים הסינים. היתרון הגדול באתר הוא הנוחות של ההזמנות המקוונות והמחיר המוזל. הזמנות ברשת הן קלות, מהירות ולרוב זולות יותר מקנייה בחנות.

מה זה בכלל אלי-אקספרס?

אלי-אקספרס היא חברת ענק שמציעה ממשק מקשר בין קונים למוכרים. הבעלים של אלי-אקספרס הם חברת אלי באבא הסינית. הפלטפורמה היא בעצם שוק שבו מוכרים יכולים להציע מוצרים בודדים או לפתח מותג וקונים יכולים לרכוש דרך האתר את הסחורה.

אלי-אקספרס לוקחת עמלות קטנות ובכך מרוויחה. באתר ניתן למצוא כמעט כל דבר שתוכלו לדמיין, מבגדים למוצרי קוסמטיקה ואפילו מוצרי דיגיטל. בזמן החיפוש באתר מומלץ להסתכל ולהשוות בין מוכרים שונים, גם בביקורות על המוכר והמוצר וגם להשוואת מחירים בין מוצרים דומים.

מה זה בכלל אלי-אקספרס

איך מוצאים קופונים?

קופונים מתפרסמים בכל מיני מקומות ברשת- משפיענים שמפרסמים הנחה מיוחדת, מבצעים שמפרסם האתר או אפילו קידומים קבועים כמו משלוח חינם או הנחות בשווי המס בארץ. את הקופונים ניתן למצוא בחיפוש מהיר בגוגל וקיימים אתרים שמרכזים את המבצעים והקודים במקום אחד.

חשוב לשים לב שישנם קופונים שלא ניתן לעשות איתם ״כפל מבצעים״. כפל מבצעים הוא מושג שמתאר שימוש ביותר מקוד קופון אחד, או יותר מהנחה אחת באתר. לדוגמא מוכר שכל הסחורה שלו ב50% ובנוסף קופון של משלוח חינם. חלק מהקופונים מבטלים זה את זה ועם חלק קיים כפל מבצעים.

 

לסיכום-

אלי-אקספרס הוא אתר קניות מהגדולים בעולם. הוא מציע מבחר ענק וזול של מוצרים בכל התחומים. הנוחות של ההזמנה מהרשת בשילוב עם המחירים האטרקטיביים הופכת את אלי-אקספרס לאתר מומלץ. לפני ההזמנה שווה להשוות בין מוצרים שונים באתר ולחפש קופונים להוסיף להזמנה. את הקופונים נמצא ברחבי הרשת- באתרים שמרכזים מבצעים ואצל משפיעני רשת ברשתות החברתיות. אל תשכחו להוסיף קופונים בפעם הבאה שתזמינו.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא