כשרכב חשמלי ויוקרה נפגשים: הכירו את רכבי היוקרה החשמליים של DS

המכונית החשמלית, הידועה בשם ניידות בת קיימא, מייצגת גם הנאה, וחווית נהיגה יוקרתית. במכוניות החשמליות של DS תיהנו מחוויה ייחודית. מומנט זמין באופן מיידי, ללא רעידות, שקט מוחלט בפנים: תנו לעצמכם זמן להירגע באמת ליד ההגה של המכוניות החשמליות של DS ותגלו את סוד העוצמה של רכב חשמלי יוקרתי.

 

הבשורה של DS לשוק הרכבים החשמליים

תעשיית הרכב חווה שינוי שרוחבו ומהירותו חסרי תקדים. כחלוצה, DS Automobiles צפתה את המהלך הזה עם הצבה של הטכנולוגיה של רכבים חשמליים במרכז האסטרטגיה שלה", אומרת מנכ"לית DS, ביאטריס פוכר. "לקחתי את ההחלטה להאיץ את הפיתוח ליצירת אומנות 100% חשמלית חדשה של נסיעה, רצויה מבחינת הנאה ומדהימה מבחינת איכות וביצועים".

כחלק מהבשורה של DS אשר פועלת על מנת לספק לקהל הרכבים החשמליים, חלופה יוקרתית ומרשימה של רכבים חשמליים ברמת הגימור הגבוה ביותר בענף.

שוק הרכב

מהפכת הרכבים החשמליים מצרפת לכל העולם

החברה הצרפתית DS מספקת לקהל לקוחותיה את הרכבים החשמליים היוקרתיים והאיכותיים ביותר בשוק.  DS Automobilesלוקחים את טכנולוגיית הרכב העתידית לרמה חדשה על ידי עיצוב מכונית ללא בלמים קונבנציונליים. יצרנית מכוניות היוקרה הפריזאית פיתחה אב טיפוס לרכב חשמלי המשתמש רק באנרגיה מתחדשת של מנועים חשמליים.

DS משתמשת בטכנולוגיה ממכונית המירוץ פורמולה E של המותג, ה-DS E Tense Performance. שהוא רכב חשמלי אשר משתמש בשני מנועים חשמליים על כדי להאט את הרכב כולו באמצעות בלימה רגנרטיבית, עד 600 קילוואט. המותג בוחן כעת האם בלימה רגנרטיבית בלבד יכולה לשמש כאמצעי היחיד להאטת מכוניות. כחלק ממחלקת המחקר של החברה, שמטרתה לספק פתרונות טובים, בטוחים ונוחים יותר ללקוחות החברה.

 

רכבי DS

כעת נפנה לסקור את הדגמים השונים של הרכבים החשמליים של DS:

 

SUV היברידי

רכבת DS  מציע לקהל לקוחותיה רכבי SUV היברידיים אשר פועלים על מנוע חשמלי היברידי. ברכב נוח למשפחות גדולות.

 

DS 7 E-TENSE 4X4 360 LA PREMIÈRE

רכב מרשים ומלכותי, DS 7 E-TENSE 4×4 360 La Première החדש הוא רכב חשמלי פלאג-אין היברידי. בעל ביצועים גבוהים שקובע סטנדרטים חדשים של יוקרה. זמין במהדורה מוגבלת עם פרטים מותאמים אישית כגון תג DS שחור, חישוקי סגסוגת ברוקלין וחלק פנימי עטוף בעור נאפה. מספק לכם רכב שטח היברידי ברמה הגבוה ביותר בשוק.

 

DS 3 E-TENSE

רכב חשמלי חדש עם טווח של עד 400 קילומטר, פותח את הדרך לדור החדש של מכוניות חשמליות. רכב השטח הקומפקטי של DS מגלם בצורה מושלמת טכנולוגיה ותחכום צרפתיים, וכל זאת תוך מתן נוחות יוצאת דופן.

 

לסיכום

חברת ליבינסקי חרטה על דגלה להנגיש לקהל הישראלי מגוון רחב של רכבים חשמליים ברמה הגבוה ביותר בעולם. מאת יצרניות הרכב היוקרתיות ביותר. במטרה שגם הקהל הישראלי יוכל ליהנות מהקדמה ולשמור על הסביבה של כולנו.

רכבי יוקרה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא