בעיות גב – לא מתפשרים על מזרן

מחקרים מראים שרוב אוכלוסיית העולם סובלת מכאבי גב בשלב כלשהו במהלך חייה (שמונה מתוך עשרה אנשים, ליתר דיוק). המחקרים גם מצביעים על קשר הדוק בין בעיות גב שונות לבין המזרן עליו אנו ישנים ואיכות השינה שלנו. אם גם אתם סובלים מבעיות גב, אל תקלו ראש בחשיבות המזרן שלכם!

 

איך בוחרים מזרן בהתאם למידת הכאבים בגב?

קודם כל, חשוב לומר שאם אתם סובלים מכאבי גב – מומלץ ללכת לטיפול אצל רופא אורתופד, על מנת לפתור את הבעיה (או לכל הפחות להקל עליה) וכן לקבל את המלצתו המקצועית למזרן המתאים ביותר עבור סוג ומיקום הכאב שאתם חווים.

מה שאנו כן נוכל להמליץ לכם, הוא לקחת בחשבון שני פרמטרים מרכזיים שמשפיעים על איכות השינה שלנו ועל ההתאמה של המזרון לבעיות הגב – מידת הקשיחות של המזרן וסוג החומר ממנו הוא עשוי.

 

מידת קשיחות המזרן

מחקרים מצאו שהמזרן הטוב ביותר להפחתת כאבי גב הוא מזרן שדרגת הקשיחות שלו היא בינונית, לא קשה מדי ולא רך מדי. מזרן שכזה לרוב מתאים את עצמו למשתמש בצורה טובה, וכך הוא מונע הפעלת לחץ על עמוד השדרה או שכיבה בתנוחות שאינן טובות לגב.

 

סוג החומר של המזרן

סוג החומר ממנו עשוי המזרן הוא אחד הדברים המרכזיים שמשפיעים על בעיות גב. נמצא שסוג המזרן המומלץ ביותר לבעיות גב הוא מזרן ספוג – ובדגש על ספוג זיכרון. ספוג הזיכרון הוא אלסטי, וכך מתאים את עצמו למבנה עמוד השדרה של מי שמשתמש בו.

סוג נוסף של מזרן שנמצא שיעיל להפחתת כאבי גב הוא מזרן אוויר, שמשמש גם כאמצעי לטיפול רפואי בפצעי לחץ. עם זאת, ייתכן וחלק מהאנשים יתקשו להתרגל לשינה טובה ורציפה על גבי מזרן אוויר (במיוחד אם כל חייהם הורגלו לישון על מזרן מסוג אחר, כמו ספוג או קפיצים).

 

הובלה של מיטה בעת מעבר דירה

מיטה משתייכת לקטגוריית הרהיטים שלא תמיד פשוט להעביר בהובלה. נוחות ההובלה תלויה במידה רבה בגודל המיטה, בשאלה האם ניתן לפרק אותה לחלקים (ולהרכיב אותה מחדש בבית החדש כמובן), ובסוג המזרן.

הובלת מזרן יכולה להתבצע כחלק מההובלה הגדולה (וזו אכן הדרך המומלצת להעביר את המזרן), בהובלה נפרדת לפריטים בודדים (רק במידה ויש צורך לכך) או גם בצורה עצמאית על גג הרכב. עם זאת, חשוב לציין שהובלת המזרן בצורה עצמאית אינה מומלצת – המזרן הוא לרוב פריט גדול ומאסיבי, שעלול להתנתק מגג הרכב במהלך הנסיעה או להפריע למהלך התקין של הנסיעה, ועלול אף לגרום לתאונת דרכים.

אנו ממליצים להשאיר את העיסוק בהובלה של המיטה והמזרן למובילים מקצועיים, שביצעו כבר אין ספור הובלות במהלך חייהם, ויודעים כיצד להעביר גם את הרהיטים הכבדים והמאסיביים בצורה איכותית ובטוחה.

 

מזרן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »