לוקרים – מה צריך לדעת לפני רכישה?

לוקרים הם אמצעי אחסון יעיל ונגיש עבור כל עסק או ארגון גדול. הם מאפשרים לאחסן ציוד אישי בבטיחות וללא הצורך להיסחב אתו ממקום למקום. על כן מדובר בריהוט שהוא כמעט בגדר "חובה" עבור מוסדות מסוימים. בכתבה הבאה נסביר מה חשוב לדעת לפני רכישת לוקרים.

 

לוקרים לטווח ארוך

בשונה ממוצרי צריכה אחרים שמאפיינים את הרכש הארגוני, לוקרים הם דבר שיש לקנות פעם אחת, במידה וקונים דגמים מוצלחים. בשביל שפרויקט הרכישה של לוקרים יהפוך לפרויקט קלאסי של "שגר ושכח", יש שני עניינים עיקריים שצריך לעמוד עליהם לפני ביצוע העסקה.

ראשית, חשוב לשים לב למפרט הטכני של הלוקרים ולראות מאיזה חומרי גלם הם מיוצרים. חשוב שהם יהיו עשויים מחומרי גלם עמידים ושמישים לטווח הארוך, כמו למשל מחיצות טרספה או מחיצות מפורמייקה עבה H.P.L.

עניין נוסף שחייבים לדעת לפני הרכישה הם מהם התנאים שמציעה ספקית הלוקרים מבחינת שירות ואחריות. גם הלוקרים העמידים בעולם עשויים להתבלות מתישהו לאחר שימוש תדיר, ולכן חשוב להבין שספקית הלוקרים היא חברה אמינה שמסוגלת לתת ייעוץ וטיפול מתאים בעת הצורך.

כמו בכל עניין עסקי אחר, ליחסי האנוש יש לפעמים משמעות לא פחות קטנה מאיכות הייצור והאספקה. לכן חובה לבחור עם צוות אדיב ובעל ניסיון שיוכלו לתת לכם מענה אנושי יעיל.

 

לוקרים מתמזגים בסביבה

לוקרים הם לא רהיטים שאפשר להתעלם מהם. מרגע שהם מונחים בסביבה, הם לגמרי שם וכל אדם העובר על ידם יהיה מודע לנוכחותם. לכן שווה להקדיש רגע או שניים למחשבה על העיצוב הרצוי לסביבת הלוקרים שלכם.

האספקט העיצובי כולל בתוכו לא מעט היבטים שיש לבחון. הבולטים שביניהם הם מידות הלוקרים (כמה נכנסים בשורה? כמה בטור? כמה מרחב הם תופסים באופן כללי יחד? וכיוצא בזה), צבעי הלוקרים והתאמתם לסביבה, וכמובן המיקום שלהם בארגון או בבית העסק.

לא כל חלל הוא הלוקיישן האידיאלי להנחת מאגר של ארוניות ולכן לפני הרכישה עצמה חשוב להבין איפה תרצו להניח אותם, מבחינה פרקטית ועיצובית כאחד. לוקרים אידיאליים צריכים להיות נגישים לעובדים, אך לא להפוך למכשול שמפריע לתנועה הסדירה במרחב.

 

כל לוקר לעצמו

מעבר לסך הכולל של כל הלוקרים כיחידה, חשוב לדעת האם הלוקר הפרטי מספק את צרכי העובד כראוי. במילים פשוטות יותר, חשוב לשים לב לכך שניתן לנעול אותו באופן בטיחותי אך נח לשימוש.

הוא מורכב במידות המתאימות לצרכי האחסון של העובדים ושהוא מכיל את האבזור הנדרש לאחסון אידיאלי, בצורת מידוף, מוטות תלייה וכדומה. לכל עובד כמובן יש את הצרכים הספציפיים שלו, ואי אפשר לבנות כל לוקר בהתאמה אישית, אך כן מומלץ לחשוב על מבנה כללי שיהלום היטב את דרישות העובד הממוצע שלהם.

כך למשל, במקום עבודה בו יש ציוד אישי רב, חשוב לבנות לוקרים גבוהים ועמוקים יותר מסביבת עבודה עם מעט ציוד.

לוקרים - מה צריך לדעת לפני רכישה?

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »