לטיול יצאנו – מקומות מומלצים

אז הוחלט, נוסעים לסיני.

אולי זאת הנסיעה הראשונה שלכם לאזור ואולי אתם מבקרים בסיני באופן קבוע, כמה פעמים בשנה.

פחות חשובה התדירות, לסיני תמיד יש במה להפתיע אותכם, פינות חדשות שרק מחכות להתגלות לכם, קמפים שטרם ביקרתם בהם, ממתינים ממש מעבר לגבול הדרומי.

אבל צעד צעד – קודם נדבר על מעבר הגבול, על הנסיעה עצמה ואז נגיע לקמפים מומלצים לחווית סיני האמיתית – החיבור בין המדבר לבין הים, החיבור בין האדם לבין הטבע.

 

 אופן ההגעה

יוצאים מתל אביב ונוסעים דרומה. טוב, עכשיו ברצינות, עולים לרכב ונוסעים לכיוון אילת. כן אפשר גם בלי רכב, אבל למה שתעשו את זה לעצמכם? הנסיעות בתוך סיני, מצריכות ניידות ובמוניות זה מעט מורכב יותר.

בכל אופן, אם תבחרו לאתגר את עצמכם עד כדי כך, לוקחים אוטובוס לאילת, משם אוטובוס פנימי למעבר הגבול ותוך זמן קצר אתם בטאבה. לא לשכוח לקחת את הדרכון, לשלם אגרת כניסה לסיני ולהתרגש. להתרגש הכי חשוב אבל ללא הדרכון זה פשוט לא יעבוד.

אחלה, מה עכשיו? צריך לבחור איפה מעבירים את החופשה שלכם, בצורה המיטבית.   בדיוק לשם כך אתם קוראים כתבה זו – יש לנו המלצות מוצלחות בשבילכם.

 

מקומות מומלצים

אקווה סאן – אזור מטורף לחלוטין, שנמצא במרחק נסיעה לא גדול במיוחד ממעבר הגבול – כ-35 קילומטרים מטאבה, בכיוון נואיבה. מה תמצאו שם? רצועת חוף בין היפות שראיתם, עם חול רך וחלומי ( לא בכל מקום בסיני יש חול ולא אבנים).

החדרים הם בסגנון המקורי של סיני –  חושות, אבל ישנם גם חדרים מושקעים יותר , שכוללים בין היתר מזגן ושירותים פרטיים, זוכרים שאתם בסיני וזה לא מובן מאליו?

מה עוד? שפע של פעילויות, שיעורי יוגה (אוהבים מאוד לעשות ריטריטים באזור), מסיבות חוף (כי מה יותר כיף מלרקוד לאור הירח באמצע המדבר, כאשר הים נמצא מהצד השני) .

רוצים אקשן? אפשר לצאת לטיול גמלים או לנסוע קצת לכיוון נואיבה ולמצוא שפע של פעילויות שם. אפשר גם לקפוץ למנזר סנטה קתרינה הקרוב, שבו מחכה לכם מסלול הליכה מעט מאתגר וניתן גם לבקר בקניונים צבעוניים שנמצאים מסביב. פלא של טבע, שכמוהו טרם ראיתם.

והאוכל, טוב ששאלתם. דגים טריים, פירות ים ושאר מטעמים שמוצאים רק באזור כמו סיני.

דנה ביץ' – מקום אירוח נוסף שיש לסיני להציע. ממוקם אף הוא בקרבת נואיבה, הוא יקסים אותכם הן בחושות האופייניות שלו והן בביתנים, בקתות אם להיות מדויקים יותר, קטנות ונעימות להפליא.

מה עוד? ממוקם בקו הראשון לים, מה שיאפשר לכם להתעורר בבוקר ולצלול ישר לתוך   המים הנעימים של ים סוף.

אם רוצים אקשן? באזור נמצא ריף תת ימי, שלחובבי הצלילה מבינינו, הוא יספק חוויה נפלאה. גם במקרה של הקמפ הזה, אם תרצו מעט יותר אקשן, ניתן לנסוע למקומות מעניינים באזור או לסירוגין להמשיך עד לנואיבה.

מה אוכלים? נו, אנחנו בסיני ויש ים – דגים והרבה מהם.

 

מה עם מלון?

מלון שנמצא במקום מכובד ברשימת 10 המלונות הכי טובים בסיני הוא מלון מובנפיק טאבה. אם חשבתם שהמלונות הטובים נמצאים רק בעיר שארם א שייח, תחשבו שוב!

מדובר במלון מעולה, 500 מטרים מהגבול, מציע שפע פסיליטיז ואטרקציות ובעיקר נראה כמו הגלויות שהיינו שולחים פעם מזנזיבר. גן עד של ממש, במרחק נגיעה מהבית. אתם חייבים לנסות.

 

הפנינה של מפרץ עקבה

אם נעזוב שנייה קמפים, נוכל פשוט להמשיך עד נואיבה, שהיא עיירה קטנה. היא מציעה מרכז עם מספר חנויות, אבל זה כבר לא אמצע שום מקום.

מה נמצא באזור? כאמור, מרכז עיר וכמובן עוד מקומות אירוח, ברמות נוחות שונות, החל מריזורטים של ממש, המציעים חדרים מאובזרים, בריכות שחייה וכו' ועד אותם ביתנים קטנים והמבוקשים של סיני – החושות.

מה ניתן לעשות עוד באזור? לבקר בקניונים (ולא, לא דיברנו על קניון שאליו נוסעים לעשות קניות), מסלולי הליכה בדרגות קושי שונות, שיספקו הצצה לטבע ולהיסטוריה מסביב.

ומה נאכל? לאור העובדה שמדובר בעיר של ממש, נמצא בה מספר מסעדות, שההמלצה שלנו זה לאכול בהם דגים, שכן הים הוא ממש כאן והטריות היא מעל לציפיות.

וכל זה, זה רק על רגל אחת, רק טעימה קטנה מכל החוויות של סיני שמחכות רק לכם.

והופ, הנה כבר הזמן לחזור הביתה, חזרה אל מעבר הגבול בטאבה, לכיוון אילת וחזרה לתל אביב. סתם סתם, אולי אתם בכלל מבאר שבע.

נהניתם? מעולה, אז מתי נוסעים שוב לסיני?

חדר שינה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »