למה ומתי כדאי לפנות לייעוץ זוגי?

כל זוג חווה לא פעם וויכוחים בעקבות אי הסכמות על נושאים מסוימים. הדבר עשוי לבוא לידי ביטוי בין בני זוג רווקים, נשואים, עם או בלי ילדים. ישנם מצבים שבהם צריכה להידלק נורה אדומה אצל בני הזוג. נורה מהבהבת שמסמנת שהגיע הזמן לפנות לייעוץ זוגי. בשורות הבאות נציין למה ומתי הנורה הזו מהבהבת ולכן כדאי לפנות בהקדם לייעוץ שכזה.

 

רקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כותבים בני זוג שחיים ביחד במשך כ – 7 שנים. את שנות הזוגיות הראשונות שלנו העברנו ללא ריבים כלל, פשוט כי כל אחד וויתר לאחר ואגר המון כעסים בבטן במקום לפתוח אותם ולשוחח עליהם. בשלב מסוים, הדברים החלו לצוף והזוגיות הלכה ונהייתה יותר ויותר אפורה ומלאת תסכול. הדבר הביא אותנו, בני הזוג להבנה שאנחנו חייבים חבל הצלה רגע לפני הפרידה. למזלנו, בשלב זה הכרנו את הטיפול הזוגי שהיה נחשב מבחינתנו עד אז כ"מוקצה". מכיוון שרבים רואים את הטיפול הזוגי כמסמל על כישלון, החלטנו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג את העניין באור חיובי, מניב ומשנה חיים.

 

אז למה צריך לפנות לייעוץ זוגי?

יש כל כך הרבה סיבות שבעקבותיהן צריך לפנות לייעוץ זוגי. העיקרית שבהן היא פשוט כדי לטפל בזוגיות שלכם. אם נתמקד רגע בסיבות הנוספות, כדאי שתקראו את הבולטות ביותר שגרמו לנו לקום ולבדוק פרטים על ייעוץ:

  1. בגלל שזה משנה את החיים ומאפשר להביא נשימה לזוגיות
  2. בגלל שזה מאפשר לחיות מבלי לאגור כעסים בבטן
  3. בגלל שהזוגיות היא חלק בלתי נפרד מבני הזוג והיא צריכה להיות טובה כדי ששגרת היום יום תהיה נעימה בבית

 

מתי כדאי לפנות לייעוץ זוגי?

כדאי לפנות לייעוץ במצבים שבהם אתם מרגישים שהנורה האדומה מהבהבת. היא מהבהבת בכל פעם שאתם מרימים את הקול אחד על השני, כשאתם מסתגרים כל אחד בתוך עצמו והיא הכי מהבהבת כשאחד מכם מאיים לעזוב את הבית. כך שבעצם, אם נסתכל על התחושות שמלוות את כל המצבים שבהם הנורה האדומה מהבהבת – אלו מצבים שבהם אתם מרגישים לא טוב בזוגיות שלכם. כך שאם אתם מרגישים תחושות שליליות, כעס, תסכול וכאב, כדאי שתפנו לייעוץ זוגי שישנה לכם את הזוגיות.

 

מה קורה בהליך של ייעוץ זוגי?

בהליך מסוג זה שנעשה על ידי איש מקצוע מיומן בתחום, אתם צפויים לשתף את הקושי שאתם חווים, כל אחד מנקודת המבט שלו. הדבר יאפשר לכם לשמוע את הצד השני והוא יוכל לשמוע אתכם בזמן שיש נוכחות של אדם נוסף בחדר שיכול לווסת את הקולות ולאפשר לכם להבין טוב יותר אחד את השני ומכאן, להוביל יחד לשינוי.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שכדאי לפנות ליעוץ זוגי אם הזוגיות שלכם לא בטוב. מאחלים לכם שתדעו ימים טובים יותר.

גבר ואישה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »