למה חשוב לקנות ריהוט ארגונומי לעבודה במשרד

לרבים מאתנו העבודה במשרד ממלאת את רוב שעות היום. העברת רוב שעות היום על הכיסא והשולחן במשרד עלולה להשפיע על הבריאות שלנו. הרבה מעובדי המשרד מזלזלים בחשיבות הריהוט המשרדי שמשמש אותנו, כיסא לא בריא עלול לגרום לבעיות רבות בעמוד השדרה, בכתפיים, בצוואר ובמקומות נוספים בגוף. ריהוט משרדי ארגונומי הוא השלב הראשון בשמירה על הבריאות שלנו במשרד.

 

כסאות ארגונומי

כיסא משרדי הינו ריהוט ארגונומי חשוב ביותר, בפועל אנו יושבים עליו שעות ארוכות ללא לקום ולכיסא ההשפעה הגדולה ביותר על התנוחה הממושכת שלנו. כיסא ארגונומי איכותי מאפשר ישיבה זקופה ובריאה שמונע בטווח הארוך בעיות גב וכתפיים.

אין דבר כזה כיסא אחד שמתאים ובריא לכולם, אך למזלנו הרב מרבית הכיסאות הארגונומיים מאפשרים כוונון חלקים שונים בכיסא ויכולת התאמה מושלמת לגופך. טווח המחירים של כיסאות ארגונומיים הינו רחב ביותר ונע החל מ- 700 ש״ח ועד 10,000 ש״ח.

 

תנוחת הישיבה הנכונה ביותר על כיסא ארגונומי

לתנוחת הישיבה הנכונה והבריאה ביותר על כיסא ארגונומי משרדי יש כמה כללים:

  • מיקום כפות הרגליים הינו על הרצפה כאשר הן שטוחות לגמרי על הרצפה.
  • גובה הברכיים צריך להיות מעט מעל גובה המותניים.
  • הכתפיים, המותניים והירכיים צריכים להיות בקו אנכי אחיד.

 

שולחן ארגונומי

שולחן ארגונומי הינו המצאה חדשה של השנים האחרונות. שולחן ארגונומי מאפשר לעובד לכוונן את גובהו של השולחן לגובה המותאם לו. מציאת שולחן ארגונומי הינה משימה קלה יותר ממציאת כיסא ארגונומי בשל העובדה ששולחן אינו דורש הרבה התאמות ספציפיות לעובד. הנקודה החשובה ביותר במציאת שולחן ארגונומי הוא מתן תשומת לב למרווח הברכיים מהשולחן.

סט של ריהוט ארגונומי הכולל שולחן ארגונומי וכיסא ארגונומי יוביל לתוצאות הנכונות ביותר לבריאות העובד. בדומה לכיסאות ארגונומיים, גם טווח המחירים של השולחנות הארגונומיים הוא רחב ביותר, ניתן למצוא עמדות ארגונומיות החל מ- 165 ש״ח ושולחנות ארגונומיים החל מ- 1,100 ש״ח.

 

לסיכום,

קשה לנו להבין את כמות השעות שאנו מבלים ביום על הכיסא המשרדי שלנו ואת חשיבות הכיסא על הבריאות שלנו. ישיבה נכונה על הכיסא הנכון היא אחת מהדרכים הבסיסיות ביותר לשמירה על בריאות הגב וחלקים נוספים בגוף שלנו. הישיבה הנכונה והבריאה ביותר על כיסא היא עם כפות רגליים שטוחות על הרצפה, גובה הברכיים במעט מעל גובה המותניים וקו אנכי ישר בין הכתפיים, המותניים והירכיים.

כיסא ארגונומי הינו הפתרון הטוב ביותר לישיבה שלנו, כיסאות ארגונומיים הינם בעלי יכולת כוונון רחבה ויכולת התאמה אישית לגוף שלך. להשלמת סט מושלם ונכון לבריאות שלך ניתן להוסיף גם שולחן ארגונומי המאפשר את כוונון גובה השולחן, עלות סט כזאת נעה בין כ- 1,000 ש״ח ועד כ- 15,000 ש״ח למוצרים המובחרים.

ריהוט ארגונומי למשרד

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות
מה הן מיטות קומותיית נפתחות?

בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בתחום הריהוט. שכן, הטכנולוגיה המתפתחת והחדרים שהופכים ונהיים קטנים יותר ויותר (בבתים החדשים שנבנים) גורמים למומחים בתחום לצאת מהקופסא ולהביא

קרא עוד »