למה כדאי לקנות בר מים לבית?

נמאס לכם לסחוב בקבוקים? יש לנו חדשות מצוינות בשבילכם! בר מים הוא הפיתרון החדש לעידוד שתיית מים מרובה יותר ופיתרון קל ונוח לשימוש עבור כל סוגי המים – קרים או חמים. רוצים לשמוע למה? המשיכו לקרוא!

 

בר מים ידידותי יותר לסביבה מבקבוקים

לצערנו, בקבוקים רבים מוצאים את דרכם אל אשפה ברחבי העולם והדבר מסב נזק אדיר לאיכות הסביבה. שימוש בבר מים יכול לסייע להפחתת השימוש בבקבוקי פלסטיק שאינם מתכלים משום שהוא מאפשר מילוי של בקבוקים ריקים שניתן להשתמש בהם פעם נוספת. כמו כן, בר מים מאפשר לוותר על שימוש בבקבוקים באופן כללי משום שניתן למזוג את המים הישר אל תוך הכוס ללא שימוש בבקבוקים ככלי קיבול. במידה וקיימת תקלה כלשהי בבר המים ניתן לפנות לאיש מקצוע כמו טכנאי בר מים בקלות ובמהירות.

 

בר מים מאפשר מים זמינים יותר

הימצאותו של בר מים מספקת מים נקיים, טהורים ובריאים בקלות ובמהירות ללא צורל בסחיבת ארגזים של בקבוקים בקומות גבוהות. עצם העובדה שניתן לקחת מים קרים או חמים בקלות ובמהירות מזמינה את בני הבית לשתות יותר מים. יש לכך יתרון אדיר גם עבור בתים עם ילדים הזקוקים לשמירה על בריאותם לאורך התפתחותם.

 

הגעה קלה לטמפרטורה הרצויה

ברי מים רבים מגיעים עם שני ברזים כאשר ברז אחד נועד למים חמים וברז שני למים קרים. מדובר באופציה שמאפשרת לשימוש בבר מים להיות מותאם לכל עונות השנה. בקיץ נרצה למזוג יותר מים קרים על מנת להתרענן מפני החום שבחוץ, לעומת זאת בחורף נרצה לשתות יותר מים חמים בתה, שוקו חם או כוס מרק. כך ניתן לשחק עם הטמפרטורות שבבר המים כדי להגיע לטמפרטורה ספציפית שאנו צריכים לצורך בישול למשל.

 

ברי מים חסכוניים יותר

ברי מים מחליפים את הצורך בשימוש בבקבוקי מים מינרליים ולכן גם חסכוניים יותר משום שכעת לא תזדקקו לשלם בכל פעם על שישיית מים חדשה. ההוצאה היחידה שיש לשלם באשר לברי מים היא רכישת המתקן. חוץ מהוצאה זו, לא תתבקשו להוציא סכומי עתק נוספים על הוצאות נוספות כמו תחזוק ותפעול.

 

ברי מים לא דורשים תחזוקה

יתרון נוסף בשימוש בברי מים הוא העובדה שבר מים זה אינו דורש תחזוקה. התחזוקה היחידה שיש להכיר בה העת החזקת בר מים היא ניקוי והחלפת סננים אחת לתקופה. לא מדובר בתחזוקה שוטפת שתדרוש מכם החלפה בכל תקופה קצרה אך עדיין יש להקפיד על כך. זכרו כי מדובר במתקני מים קומפקטיים וצבעוניים שיוכלו להתמקם במטבח שלכם בקלות.

 

לסיכום

מומלץ מאוד להפסיק לרכוש בקבוקי מים המזהמים את כדור הארץ ומבזבזים כסף מיותר. בר מים הינו פיתרון חסכוני לצריכת מים בבית. כך תוכלו להנות ממים חמים וקרים ללא צורך בהעלאת שישיות מים אל עבר קומות גבוהות ולהנות ממים איכותיים ובריאים לאורך זמן.

בר מים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
איך לבחור שמיכת פוך
איך לבחור שמיכת פוך?

בחירה בשמיכת פוך איכותית ורכה יכולה לשנות לחלוטין את איכות השינה שלכם. שמיכת הפוך הופכת את עונת החורף לחמימה ונעימה יותר והיא הבחירה המושלמת להתכרבלות

קרא עוד »
איך מתקינים סורגים שקופים?
איך מתקינים סורגים שקופים?

סורגים לחלונות הם מרכיב חיוני באבטחת הבית. הם נועדו למנוע גישה בלתי מורשית לרכוש שלך ולהרתיע פורצים מלפרוץ לביתך. עם זאת, סורגים מסורתיים לחלונות הם

קרא עוד »
עיצוב בית
איך בוחרים עציצים לבית?

עציצים הם חלק חיוני מעיצוב הבית והסטיילינג. הם לא רק מוסיפים מגע של טבע לבתים שלנו, אלא גם משפרים את המשיכה האסתטית הכללית של החלל.

קרא עוד »