למה כולם עושים השתלות שיער בטורקיה ולא בישראל?

השתלת שיער זה אחד הפתרונות המבריקים שיש לעולם הטכנולוגי להציע למי שמקריח, או שהשיער שלו דליל והפך לחסר חיים עם השנים. רבים מהאנשים בוחרים דווקא לבצע את טיפולי השתלת השיער בטורקיה ולא בארץ ישראל מכמה סיבות שכדאי לכם להכיר, ובכך להחליט בעצמכם מה עדיף.

 

על המחיר אין מה לדבר

מחירי השתלות השיער בארץ שלנו עולים בין 15,000 ש״ח ויכולים להגיע גם עד 35,000 ש״ח, כמובן שזה תלוי בסוג השיער שלכם, כמה מקומות חסרים יש בקרקפת שלכם שצריך להשלים, וכמובן שזה תלוי ברצון ובמטרה שלכם בכלל. מחירי השתלת שיער בטורקיה, נעים בין 6,000 ש״ח ל15,000 ש״ח, שזהו הבדל של עשרת אלפים שקלים ויותר.

כמובן שגם טיסה הלוך חזור צריכה להיכלל כחלק מההוצאות, אך ישנן קליניקות רבות שמשלמות לכם עבור הטיסה עצמה, ודואגות לכם למלון עם ארוחת בוקר כלולה.

 

צוות מגוון, רב ומקצוען

בטורקיה יש לא מעט צוותים מנוסים בעניין השתלות שיער, ישנם גם מומחים שעוסקים בכך שנים. זה לא אומר שפה בארץ ישראל אין מומחים, אלא בטורקיה פשוט המגוון גדול יותר, ואם אתם אנשים בררנים ורוצים להכיר כמה שיותר צוותים לפני שאתם בוחרים לכם את המיוחל, בטורקיה יש פשוט יותר מבחר. יש שם צוותים מנוסים מאוד, עם ותק של שנים רבות וכמו כן מקבלים ישראלים בחום ובאהבה, ללא שום תקנה.

 

טורקיה זו הזדמנות נהדרת לטיול והרפתקה

אם אתם חושבים לבצע השתלת שיער בטורקיה, כנראה שגם זו אחת מהסיבות שמניעות אתכם. טורקיה זו מדינה מאוד יפה ומיוחדת, ורבים הישראלים שבוחרים אותה כמדינה לטייל בה לאו דווקא בגלל טיפולים מסוימים. זה בהחלט אפשרי להביא את כל המשפחה לטורקיה, לבצע את השתלת השיער המיוחלת ואז כמובן להמשיך ולטייל בה. זו ללא ספק הזדמנות מעולה לבלות עם המשפחה, וגם לבלות באיזור לא שגרתי בוודאות.

 

השיטות הכי טובות – בטורקיה נמצאות

זה כבר ידוע מספר רב של שנים, שטורקיה היא אלופה בכל הקשור להשתלות שיער. זו לא סתם מדינה אקראית, אלא היא מבצעת השתלות שיער רבות מאוד מדי יום, לכל מני אנשים ואורחים ברחבי העולם שמחליטים להגיע. טורקיה מחזיקה בידה את המכשירים הכי איכותיים שקיימים, ובהם היא מבצעת את ההליכים. מבצעים בה גם טיפולי RPR, מזותרפיה בשביל להעצים את התוצאה ועוד. אתם תעברו את הטיפול בקליניקה פרטית מפוארת.

 

לסיכום – טורקיה היא לא בגדר חלום

רבים האנשים שמהססים ולא מנסים אפילו לבצע השתלות שיער בארץ, למרות שלבצע את זה בטורקיה זה כל כך פשוט, ולא מסובך בכלל. בטורקיה ניתן לתקשר בשפה האנגלית, המדינה הזו מקבלת באהבה תמיד ישראלים שרוצים להגיע לבצע טיפולים, וזה פשוט כל כך משתלם מהמון סיבות והיבטים. בתחום השתלת השיער, טורקיה בהחלט מנצחת בפער הרבה מדינות בעולם.

דוגמן

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עלות הרמת גבות
מה עלות קורס הרמת גבות

בתקופה האחרונה אנו רואות את כולן מסביבנו מסתובבות עם רמות מורמות ויפות. כאלו שאנחנו תמיד חלמנו עליהן אבל לא ידענו איך אפשר להשיג אותן. בירור

קרא עוד »