למה כל חתול בית חייב מתקן לגירוד?

חתולי בית לפעמים הופכים להיות בעלי חיים עצלנים, לכן צריך קצת לגרום להם לזוז. צעצועים שונים יכולים לעשות זאת והחתולים לרוב משתפים פעולה ואוהבים את זה. אחד המתקנים שחתולים ממש אוהבים הוא מתקן לגירוד, אשר מפעיל אצלם יכולות שונות ויעיל עבורם. למה כל חתול שגר בבית מגורים צריך מתקן לגירוד? על כך ועוד מוזמנים ומוזמנות לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

מה זה מתקן גירוד ואיפה קונים?

מתקן גירוד עבור חתולים בעצם נראה כמו עמוד שמכובה עם חומר מחוספס דומה לחבלים. כאשר יש משטח שאליו מחובר העמוד לגובה. החתול יכול לעמוד על המשטח מכל זווית שירצה ולנסות לגרד את החומר שעל העמוד. החתול שם את כפות הידיים שלו על המתקן ומבצע תנועות של גירוד. ניתן לקנות מתקן גירוד בכל חנות חיות כמו חנות חיות תל אביב.

 

למה מתקן גירוד טוב לחתולים?

אם יש לכם חתול בבית אתם בוודאי מכירים את הפעמים שהוא מחליט לשרוט כל דבר שזז. זה חלק מהתוכנות של חתולים הם אוהבים להשתמש בציפורניים שלהם, לשרוט, לגרד משטחים. דבר שלעיתים יכול להרוס לכם את כל הבית. השריטות מצד אחד הן כמו משחק עבורו, אך הן ממלאות דבר יותר חשוב כמו העובדה שזה עוזר לו להתפתח ולתקשר עם הסביבה שלו.

בנוסף, פעולה זו יוצרת סוג של השחזה לציפורניים וכך הבלוטות של כפות הרגליים שלו עם ריח עוזרות לו לסמן טריטוריה דבר שחשוב לביטחון שלו. על כן, מתקן גירוד לחתול מספק גם את העובדה שהחתול לא יהרוס לכם את הרהיטים בבית, יפתח את החתול ויכולותיו, יעניק לו ענין ויתן לו בטחון אישי.

 

איך לבחור מתקן גירוד טוב לחתול שלכם?

ראשית, חשוב לבחור מתקן גבוה כי חתולים אוהבים לטפס. שנית, צריך לבדוק שהוא יציב כדי שיוכל לטפס עליו כמו שצריך. בדקו שכל הרכיבים שלו מחוברים כמו שצריך, שהוא יחסית עבה ולא מתנדנד.

בנוסף, חשוב לבחור מתקן עם עניין ואתגר כדי שהחתול יתחבר אליו ולא ימאס לו מימנו מהר. נסו לתחזק מתקן שמתחיל להתיישן כי חתולים אוהבים את המוכר והידוע ובדרך כלל לא יתחברו למתקן חדש. בנוסף, תנו לחתול זמן להתרגל למתקן, שימו לידו צעצועים שהוא אוהב, או חטיפים ומזון שלו, נסו לעזור לו בהתחלה להתחבר אליו ושהריח שלו ישאר עליו הוא ירגיש בנוח יותר.

 

בסיכומו של דבר

מתקן גירוד לחתולי בית הוא מצרך חשוב והכרחי. המתקן עוזר לחתולים לצבור בטחון, הוא משעשע וסוג של צעצוע, בנוסף, עוזר להם להשחיז את הציפורניים שלהם. כמו כן, חתולים אוהבים לגרד ולשרוט המתקן מאפשר להם לעשות את זה מבלי להרוס רכוש ורהיטים בבית. דבר שתורם מאד להתפתחות שלהם. ניתן לרכוש אותו בחנויות של מוצרים לבעלי חיים. כדאי לעשות זאת נכון ולרכוש מתקן איכותי ומתאים.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מיטות לחתולים
כיצד בוחרים מיטה לחתול

בחירת של מיטה עבור החתול שלכם היא משימה מאתגרת. מצד אחד החשיבות של המיטה לחתול ברורה לנו, כיון שאנחנו רוצים שיהיה לו מרחב שבו הוא

קרא עוד »