מדוע עדיף להשתמש בכלים חד פעמיים מעץ ולא מפלסטיק

אחד הנושאים המדוברים ביותר בשנה האחרונה הוא נושא הכלים החד פעמיים. אין בית שלא נעשה בו שימוש בצריכת הכלים החד פעמיים. אם בעקבות עליית המחירים האחרונה, ואם בעקבות עליית המודעות לנזק שהשימוש בהם גורם. נוסף על כלי הפלסטיק החד פעמיים יש גם כלי עץ חד פעמיים. אנחנו כאן כדי להסביר מדוע שימוש בכלים חד פעמיים מעץ טוב הרבה יותר.

 

למה חד פעמי?

אם לא ערמות הכלים במחכות תדיר בכיור, כנראה שכולנו היינו משתמשים בכלים אמתיים. כלים אמתיים הם יפים יותר, עמידים ונוחים יותר לשימוש. התרבות המהירה שלנו לא משאירה לנו הרבה זמן פנוי, כך שנעדיף להשתמש בכלים חד פעמיים ולא להתעסק בשטיפת כלים מדי ערב. גם מדיח כלים לא לגמרי פותר את עניין הזמן, אנחנו פשוט רוצים להתעסק כמה שפחות עם הכלים.

 

למה לא חד פעמי?

עלות הייצור של כלי הפלסטיק החד פעמיים, נמוכה מאוד, ומבחינה כלכלית, עד לא מזמן היה משתלם להשתמש בהם. עם זאת, השימוש בכלים חד פעמיים מייצר מידי שנה כמויות ענק של פסולת מזהמת. פסולת מפלסטיק היא פסולת בלתי מתכלה שמזהמת שטחים נרחבים ברחבי העולם ותורמת לזירוז תהליכים הרסניים כגון התחממות כדור הארץ.

 

שומרים על הכדור

אם למרות עליית המחירים, אתם עדיין בוחרים להשתמש בכלים חד פעמיים, אפשר לעשות זאת בצורה ירוקה. אם אתם חוגגים במסיבת יום הולדת רבת משתתפים, או מקיימים מפגש חברים בפארק, חד פעמי הוא לגמרי הכרחי. התשובה עבורכם היא כלים חד פעמיים מעץ. בשונה מכלי הפלסטיק, כלי העץ מתכלים ואינם מזהמים את כדור הארץ

 

המחיר כבר לא תירוץ

אם כדור הארץ חשוב לכם, כנראה שתבחרו להשתמש כמה שפחות בכלי פלסטיק חד פעמיים. ובכל זאת, עד עליית המחירים, יכולתם לבחור בכלי פלסטיק ולא בכלי עץ, בגלל הפרשי המחירים כיום, מחירם של כלי העץ החד פעמיים לא עולה על מחירי הכלים החד פעמיים מפלסטיק. מה שאומר, שאם תשקיעו טיפת מחשבה, תבחרו בכלי חד פעמיים מעץ מתכלה. לעוד פרטים כנסו לאתר מסיבלנד.

 

הרבה יותר מיופי

כלים חד פעמיים מעץ הם כלים מיוחדים ביופיים שמוסיפים סטייל לכל ארוחה או מסיבה. את כלי העץ אפשר לשלב בעיצוב טבעי עם פרחים ועלים, או בעיצוב בסטייל וינטייג' מגניב. הגוונים החומים של כלי העץ משתלבים בקלות עם כל צבע וצורה ומוסיפים לאווירה מיוחדת. איך שלא תסתכלו על זה, עץ תמיד יראה טוב ואיכותי יותר מפלסטיק.

 

בקיצור

אם אתם עורכים מסיבה, ארוחה גדולה, או סתם משתמשים בכלים חד פעמיים כדי לחסוך בזמן, כלים חד פעמיים מתכלים מעץ יתנו לכם מענה מושלם. במחיר משתלם תקבלו יופי, איכות וסטייל, ובלי לוותר על שמירה על איכות הסביבה. כנראה שיש מוצרים מושלמים בעולם, כלי עץ חד פעמיים הם לגמרי כאלה.

כוסות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אקדח
איפה ניתן להוציא רישיון לנשק?

  המצב הביטחוני הלא פשוט בתקופה האחרונה, והתערערות הביטחון האישי של האזרחים במדינת ישראל, הביא לביקוש הולך וגובר של אזרחים להוצאת רישיון נשק. העניין כמובן

קרא עוד »
בית קברות
מה הן מצבות כפולות?

סדרת כתבות שעוסקת במקרי מוות לא פתורים הובילה צופים רבים לתהייה שלא נוגעת כלל למקרי הרצח, אלא למצבות. אם צפיתם בסדרה זו, וודאי ראיתם את

קרא עוד »