מדוע עסקים רבים היו צריכים הלוואות בתקופת הקורונה?

תקופת הקורונה גרמה למשבר גדול ואלפי אנשים בכל העולם, וכמובן בישראל, שקעו בחובות והזדקקו להלוואות בשביל להצליח לסגור את החודש. רבים אף הגיעו לפת לחם. המשבר הגדול שיתק את המשק ובימי השיא של המשבר הגיעו מספרי מחוסרי העבודה למיליון ורבע.

 

לקיחת הלוואה בזמן משבר

אם אינכם בטוחים או מבינים מספיק בכל הקשור בתקשורת עם הבנק, כדאי לכם להתייעץ או להשתמש במומחים שיעשו זאת בשבילכם. ביזלנד הלוואות לעסקים זמינה להקשיב לכם ולעזור לכם לקבל את ההלוואה שמגיעה לכם. ניתן לקבל ייעוץ כבר עכשיו באתר האינטרנט שלהם https://bizlend.co.il.

 

איך נמנעים מ"הפתעות" לא נעימות בעת לקיחת הלוואה?

העצה הראשונה והפשוטה ביותר שאנחנו יכולים לתת לכם היא: קראו את המסמכים שאתם חותמים עליהם עד הסוף. לאנשים בתקופת משבר יש נטייה להיכנס ללחץ ולאבד פרופורציות. המסמכים שאתם חותמים עליהם בעת לקיחת הלוואה הם מעין חוזה שלכם אל מול הבנק ולא הייתם רוצים לפספס סעיף כמו: החזר מוקדם בליווי קנס.

 

סקר שוק – אל תצאו פראיירים

ערכו סקר שוק. ישנם גופים פיננסים המעניקים שלל הלוואות בתנאים מגוונים, עם ערבות, ללא ערבות, עם בטחונות או ללא. סקר שוק יקנה לכם ידע על הלוואות ועל הגופים השונים וכך תוכלו להיות בטוחים שלקחתם את הלוואה הכי משתלמת והכי מתאימה עבורכם.
האם יש באפשרותכם לקחת שתי הלוואות מאותו הגוף במקביל? מה החסרונות והיתרונות בכל הלוואה שמציעים לכם? תמיד חשוב ואף רצוי להתמקח. תציגו את התנאים שקיבלתם מהגופים השונים ויתכן שילחמו עליכם עם תנאי החזר טובים יותר. שווה לנסות!

 

מטרת ההלוואה שלכם

ישנן הלוואות עם מטרה מוגדרת, או הלוואות לכל מטרה. דוגמא להלוואות עם מטרה מוגדרת היא הלוואה לרכישת רכב, או משכנתא. עוד דוגמא נפוצה היא הלוואה לפתיחת עסק, שכן הקמת עסק מצריכה הון ראשוני. אך לא כל ההלוואות המוגדרות חייבות להיות כרוכות בסכומים גבוהים, ישנן הלוואות לצורך חופשה בחו"ל. בשביל לקבל הלוואה יהיה עליכם לשעבד נכס לדוגמא רכב או פוליסת ביטוח.

 

מה ההבדלים בין כל הלוואה?

ההלוואות נבדלות בריבית שצריך לשלם עליהן. אך לא רק גובה הריבית משנה אלא גם אם היא קבועה או משתנה. הלוואה עם ריבית קבועה ולא צמודה לשום מדד, כך שהחזריה יהיו קבועים וידועים מראש לאורך כל תקופת ההחזר. זוהי הלוואה עם רמת סיכון נמוכה ואבל לא תמיד משתלמת מבחינת הריבית שעלולה להיות גבוהה באופן יחסי לשאר הלוואות המוצעות בשוק.

 

אופן החזר ההלוואה

כשלוקחים הלוואה יש לבדוק איך יתבצע ההחזר. לאופן ההחזר יש כמה מסלולים שכדאי שגם אלו יצטרפו אל רשימת היתרונות והחסרונות שלכם בעודכם מבצעים סקר שוק. הלוואות הן עולם ומולאו ויש לבדוק ולחקור עד הסוף גם ברגעי משבר ולחץ.

הלוואה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
דולרים
5 מטרות לשמן ניקח הלוואה

המטרות ללקיחת הלוואה הן מגוונות. יש גופי מימון שחשוב להם לפני אישור ההלוואה לדעת את מטרתה ורק אם היא מוצאת חן בעיניהם, הם מאשרים אותה.

קרא עוד »