מהו הגיל האידאלי כדי לעשות השתלת שיער?

השתלת שיער נועדה לאנשים שרוצים להחזיר את השיערות על הראש מאחר וראשם חווה התקרחות מסוימת, או נשירת שיער קיצונית בחלק מן הראש. ישנם גילאים שבהם עדיף פחות לבצע את השתלת השיער, וישנם גילאים בהם זהו המצב האידיאלי לבצע את השתלת השיער המיועדת.

 

שאלה זו מטרידה רבים בקרב האוכלוסיה

ישנם אנשים רבים, בין אם גברים או נשים, שרוצים מאוד לבצע השתלת שיער אך לא יודעים מהן המומנטום הנכון, והאם פנייה לרופא היא בכלל רלוונטית בשלב החיים הנוכחי שלהם. השתלת שיער אינה מבוצעת בכל גיל וגיל שיש, יש לה מגבלות מסוימות ולכן חשוב להכיר בהן, ולדעת מתי אתם יכולים לפנות לרופא בבקשה לייעוץ, או שמא כדאי לוותר.

 

מבחינה טכנית – זו לא שאלה של גיל

בעיקרו של העניין, מה שחשוב בהשתלת שיער הוא התהליך עצמו, שדורש איזור בראש שהוא מגולח/ מקריח, וגם איזור אחר שיכול ״לתרום״ שיערות ממנו לאיזור החלש. כמו למשל מאחורי האוזניים ואעזור העורף שלכם. כל עוד אין לכם בעיות כירורגיות או רפואיות מסוימות , אתם יכולים לבחור מתי תרצו לבצע השתלת שיער במהלך החיים שלכם. אין מבחינה רפואית הגבלה כלשהי, אלא שעליכם חלה החובה לדבר גלויות עם הרופא שלכם לפני ההליך.

 

גיל צעיר – זהו זמן יותר מתאים

בגדול העדיפות היא גם ללקוח וגם למנתח, לבוא בגיל צעיר יחסית ולבצע את ניתוח השתלת השיער. הממוצע נע בין גילאי 18 ומעלה. תוך כדי הבחירה לבצע השתלת שיער, עליכם לוודא עם הרופא ממה היא יכולה להיגרם, האם היא הורמונלית, שכן בגילאים אלו כל ההורמונים עדיין משפיעים, או שמא זו בעיה אחרת שיש לאתרה. חשוב להדגיש כי השתלת השיער לא תמנע את המשך ההתקרחות או דילול השיער, אלא רק תעזור להשלים את החלקים החסרים בראש שלכם.

 

השתלה בגיל מבוגר יותר – מבוצעת גם היטב

מטופלים בטווח הגילאים שבין 40-60 גם מגיעים לרוב לבצע טיפול השתלת שיער. זאת משום שעם הגיל, השיער נחלש ומתחיל להפוך דליל ולא יציב. בגילאים שכאלו הבעיות הרפואיות משפיעות מאוד, בינהן יתר לחץ דם או אפילו סכרת, לכן חשוב להגיע לטיפול השלמת שיער כשאתם לא סובלים מיתר מחלות. בגיל שכזה הטיפול נשלט אפילו יותר טוב, מאחר וההורמונים רגועים לחלוטין ולא משפיעים על זקיקי השיערה כלל.

 

השתלת שיער מתאימה בכל שלב

השתלת שיער זו אחת הדרכים הפופולריות שיש כיום בשביל ״להחזיר לחיים״ שיער שכבר אבד, וכנראה לא יחזור יותר. היא מתאימה לכל גיל, אלא שכן כדאי לא לבצעה לפני גיל 18 בגלל כל ההורמונים המתפרצים בגיל הנעורים, והדבר הכי חשוב הוא, פשוט לגשת לרופא ולהתייעץ איתו על התהליך. ישנם כיום המון ייעוצים שניתן לקבוע באינטרנט, ולהנות משיחת טלפון או אפילו פגישה פנים אל פנים, להתייעץ ולהחליט.

איבוד שיער

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פן גדעון מבית היירליין
איך בוחרים פן נכון?

עבור רבים מאיתנו, מייבש שיער הוא אחד הכלים החיוניים ביותר בשגרת היופי שלנו. לא רק שמייבש שיער טוב עוזר לנו להשיג שיער יפה ובריא, אלא

קרא עוד »