מהו עגיל טראגוס ואיך שמים אותו בצורה נכונה

עגיל טראגוס ממוקם בסחוס האוזן בסמוך לקדמת תעלת השמיעה. בקרב אנשים רבים מבנה אזור הטראגוס מזכיר צורה של משולש עם קדקוד מעוגל. מבנה הטראגוס משתנה בין אדם לאדם כאשר בקרב חלק מהאנשים אזור הטראגוס גדול ובולט ולארים כמעט ואין את סחוס באזור הזה של  האוזן. לעגיל נוכחות בולטת במיוחד בגלל המיקום. במאמר זה נעסוק בהרחבה בעגילי טראגוס ובאופן לשים אותם.

 

עגיל במיקום בולט ומרכזי

המיקום בולט והמרכזי של הטראגוס מעניק לפירסינג במה מרכזית באוזן שיכול להתאים לעגילי פרסה, חישוק ואפילו נקודה. חשוב לדעת שיש לעגיל במיקום הזה רגישות מיוחדת בגלל אספקת הדם הנמוכה בסחוס ובגלל קרבתו לתעלת השמיעה ולחיידקים האופייניים לאזור זה. לכן חשוב מאוד להקפיד להשלים את הטיפול בעגיל טראגוס גם בהשוואה לסוגי פירסינג אחרים.

 

ניקוב החור וסוג הפירסינג הראשוני

לפני ששמים פירסינג טראגוס הפירסר צריך להכין את החור באמצעות מחט ולנקב את הסחוס העבה. רמת הכאב בפירסינג זה תלוי במשך הזמן של הדיקור. ככל שהפירסר מקצועי ומיומן יותר כך רמת הכאב תהיה פחותה. יש להתחיל עם עגיל טראגוס חישוק מכיוון שקל יותר  לטפל בו וזמן ההחלמה שלו מהיר ביותר. רק אחרי ההחלמה יש להחליף לעגיל נקודה או פרסה בעזרת הפירסר.

 

שלבי ההתקנה

תהליך ההתקנה של העגיל מתחיל בחיטוי וניקוי של אזור הטראגוס ולאחר מכן סימון בדיו את המיקום המדויק לנקב. לאחר מכן הפריסר מבצע את הניקוב באמצעות המחט והוא יכניס את העגיל הזמני ויסגור אותו. הפריסר בשלב הבא ילחץ על העור מסביב העגיל למנוע את המשך הדימום וינקה ויחטא אותו. החור עבור פירסינג טראגוס מבוצע עם מחט ולא עם אקדח.

 

החלמה וטיפול

זמן החלמה של הנקב משתנה מאדם לאדם וחשוב להשלים את הטיפול בהתאם על מנת שההחלמה תהיה מהירה. הטיפול בבית כולל מי מלח או מי סיליין  ומרפן ספריי. חשוב לטפל בפצע היטב כדי שלא יזדהם להקפיד לגעת בפירסינג בידיים נקיות בלבד על מנת לסייע במניעת זיהומים. מומלץ את הטיפולים לבצע רק לאחר שטיפת הידיים בסבון ובאמצעות מקלוני אוזניים.

מומלץ שלא להשתמש באוזניות שיכולות ליצור לחץ על העגיל על מנת למנוע טראומה של הפצע במקום. כדאי גם לישון כאשר העגיל החדש פונה מעלה ולהחליף מצעים בתכיפות גבוהה בכדי להפחית סיכוני הזדהמות. חשוב לשמור גם על תעלות האוזן נקיות מהרגיל.

 

עגיל טראגוס במקום נקי ומקצועי

לסיכום הנושא, עגיל טראגוס אינו מתאים לכל אחד ויש צורך שסחוס מתאים על מנת שיהיה אפשר לשים אותו. את ניקוב החור יש לעשות באמצעות מחט ובמקום מקצועי ונקי עם איש מקצוע מיומן ומנוסה. יש להשלים את הטיפול עד להחלמה מלאה בהתאם להוראות ולהקפיד על היגיינה מקומית מכיוון שהאזור רגיש לזיהומים שיכולים לסבך את הצלחת הפירסינג.

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מה הוא כסף 925
מה הוא כסף 925?

כסף 925, הידוע גם בשם כסף סטרלינג, הוא מתכת פופולרית ורב-תכליתית המשמשת לייצור תכשיטים. האלגנטיות הנצחית והעמידות שלו הפכו אותו לאהוב בקרב חובבי תכשיטים ברחבי

קרא עוד »