מהם ההבדלים בין ניירות הגלגול השונים?

אפשר למצוא ניירות גלגול לטבק או גראס כמעט בכל קיוסק בארץ. הם מגיעים בכל מיני צורות וצבעים. הכמות יכולה להיות מבלבלת למי שלא מכיר את עולם העישון. אז מה ההבדל בין החברות והגדלים השונים שבהם הניירות מגיעים? אספנו כאן את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני הקנייה הבאה.

 

השחקניות במגרש

יש המון חברות בתעשיית העישון. בכתבה הזו נמנה את העיקריות שבהן ואת היתרונות היחסיים של כל אחת. החברות המוכרות ביותר בשוק הנייר המיועד לקאנביס הן OCB ו- RAW. בגלגול סיגריות RIZLA היא שבראש. ישנן חברות נוספות כמו SMK, GIZEH ואפילו אחת של גדי וירלצ'בסקי, אבל הן לא משתוות לגודל של הראשונות ברשימה.

לחברות OCB ו- RAW יש לקוחות מושבעים. הפוליטיקה של ניירות הגלגול הרבה יותר דיכוטומית ממחנות הימין והשמאל בארץ. ההעדפה של הקונים נובעת בעיקר מעצם העובדה שנייר הגלגול RAW  עשוי מרכיבים אורגנים, בעוד OCB מולבן. יש כאלו שאומרים שהנייר של RAW דק יותר ממתחרו, ולכן מעשנים פחות נייר עם כל שאיפה. לעומת זאת, OCB נוח יותר לגלגול ופחות נוטה להיקרע.

 

סמול, מדיום וקינג

נייר גלגול מגיע בגדלים שונים; סמול הוא הגודל הקטן ביותר – גודל של סיגריה רגילה; מדיום הוא קצת יותר גדול, לאורך ולרוחב; קינג הוא נייר גדול כבר בהרבה והוא מכיל בערך פי שניים או שלושה יותר מסמול (תלוי כמה צפוף ורחב אתם מגלגלים). יש גם קונוסים מוכנים לכל מי שמתקשה לגלגל או סתם לא מתחשק לו לשפר את המוטוריקה העדינה.

הגדלים נועדו כדי לרצות את כל סוגי המעשנים והישיבות. אם מעשנים עם חברים, לגלגל בנייר בגודל קינג זו אחלה דרך לחסוך בהכנות. אם אתם מעשנים לבד, סמול או מדיום עושים את העבודה יופי. ישנם ניירות שרצים לפי אורך, ניתן לגלגל איתם באיזה גודל שרק תבחרו. המלצה שלנו: הניירות בגדלים משתנים הם שטיק נחמד. אך שמגלגלים גדול מידי העניינים נוטים להסתבך (ולהשפך).

 

פסי בעירה

בניירות הגלגול של סיגריות ישנם פסי בעירה דקיקים שנועדו כדי להשאיר את הסיגריות דולקות. אם תסתכלו היטב, תראו שבניירות שנועדו לגלגול קנאביס אין אותם. המטרה היא שהרוח לא תעשן את הג'וינט איתכם. בסופו של דבר, פסי הבעירה האלה לא בריאים בעת שאיפה, כך שעדיף לכם לא לקנות ניירות כאלה בכל מקרה.

 

שורה תחתונה

ניתן להשיג ניירות גלגול בכל מיני צבעים וצורות. לרוב, אלו שאינם לבנים או חומים יהיו בטעם מסויים או שהיו מקושטים בציורים למיניהם כמו דולרים לדוגמא. זה שטיק נחמד כדי להרשים את החברה, אבל שימו לב שאתם קונים ניירות מחומרים טבעיים ולא דיו. טבק כשלעצמו הוא לא בריא לגוף שלכם, אין צורך להוסיף לסיגריה גם חומרים מחנות היצירה. נתראה בגלגול הבא!

נייר גלגול

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא