מהם המקומות שהכי הרבה ישראלים מסתובבים בהם במקסיקו

אנו נוהגים להגיד שאנחנו רוצים לעשות בטיול מסלול לא כמו כל הישראלים, אלא מסלול ייחודי משלנו.

אמירה זו מתאימה לעידן האינדיבידואלי בו אנו חיים, אך פחות לאופיינו כאנשים קהילתיים האוהבים להרגיש שייכות ולא מתלהבים מבחירות.

ובינינו, מה יותר כיף מלפגוש ישראלים בחו"ל? לכן, הכנו לכם מדריך קצר עם האטרקציות והיעדים המועדפים על הישראלים במקסיקו, כדי שתדעו בדיוק לאן

להגיע.

 

עיר הנופש קנקון

קנקון היא האילת של מקסיקו, רק שהיא כמובן גדולה יותר, מרשימה יותר, עוצמתית יותר ומהנה יותר. לשם השוואה, בעוד שבאילת מתגוררים כ-50 אלף איש בלבד, בקנקון מתגוררים כ-900 אלף איש!

העיר נבנתה מאפס בשנות השבעים כעיר המיועדת לתיירות ונופש. תוכלו למצוא בעיר נופים משגעים, טבע עוצר נשימה, ארכיאולוגיה מדהימה הכוללת בעיקרה שרידים מהמונומנטים העצומים של בני המאיה וחיי לילה תוססים.

הודות לכל אלו, ישראלים רבים מגיעים לקנקון מידי שנה. בקנקון עצמה, הישראלים נוהגים לפנק את עצמם עם שייט משגע ביאכטה יוקרתית. חוויית השייט מתחילה להעביר לישראלים את העוצמות שיש למדינה העוצמתית הזו להציע.

 

פלאיה דל כרמן

פלאיה דל כרמן היא עיירת חוף אהובה במיוחד על הישראלים, המציעה בעיקר חופים וחיי לילה משגעים. בעיר, הישראלים נהנים מהאטרקציות הימיות שמציעה חברת סקובה קאריב. החברה מציעה לכם לצלול יחד איתה אל מעמקי הים הקאריבי ולפגוש דגים ויונקים מרהיבים, לעלות על גלשני רוח במקום הכי טוב בעולם לגלישה שכזו, ועוד.

בנוסף, החברה מציעה גם אטרקציות ספורטיביות יבשתיות ואוויריות דוגמת צניחה חופשית וטיולים אל מעבי הג'ונגל המקיפים את פלאיה דל כרמן.

 

פארק אקספלור

פארק אקספלור נמצא בסמוך לפלאיה דל כרמן, בלב הג'ונגל. בפארק מגוון רחב של אטרקציות פראיות, אותם תוכלו לבחור כראות עיניכם. בין האטרקציות המוצעות ניתן למצוא טיולי ג'יפים בג'ונגל, חוויית הישרדות אוטנטית, שייט בנהרות הג'ונגל וטיולים במערות נטיפים. הקרבה לפלאיה דל כרמן האהובה, הופכות את היעד לאטרקטיבי במיוחד עבור הישראלים.

 

פארק אשקרט

פארק אשקרט הוא פארק נוסף באזור פלאיה דל כרמן,  המציע שלל אטרקציות חוף, תרבות, היסטוריה וטבע. תוכלו לצלול אל מעמקי נהרות תת קרקעיים, להכיר את חייהם של האינדיאנים במקסיקו, לצלול במי הים הקריבי הצלולים ורווי הדגים האקזוטיים, להיכנס למערות נטיפים מרהיבות ולסייר בעתיקות בני המאיה האבודים. כמו כן, בפארק נמצא ספארי ענק בו תפגשו מקרוב בעלי חיים ייחודיים ונופים עוצרי נשימה.

 

איסלה מוחרס

אי הנשים, איסלה מוחרס בספרדית, הוא אי אטרקטיבי במיוחד עבור התייר הישראלי. מלבד החופים המרהיבים והעתיקות המרשימות, הוא מציע שקט ורוגע לצד מלונות יוקרה במחירים שפויים, מהסוג שחסר לנו כל כך בארץ. באי, תוכלו להנות ממוזיאון האומנות התת ימית המשגע, המושך אליו תיירים מכל קצוות תבל.

 

לסיכום

מקסיקו היא מדינה עצומה ומרהיבה. למזלכם, אינכם הישראלים הראשונים לטייל בה וישראלים רבים כבר הגיעו לנקודות העניין שאסור לכם לפספס במדינה זו. הגיעו לנקודות שפורטו במדריך זה, וצפוי לכם טיול חלומי ובלתי נשכח.

מגדל

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
חופשות
10 רעיונות לחופשות ייחודיות

בעולם המהיר של היום, שבו שגרה ומונוטוניות שולטים לא פעם בחיינו, חיוני לקחת הפסקה ולצאת לחופשה שהיא באמת ייחודית ובלתי נשכחת. בעוד טיולי חוף מסורתיים

קרא עוד »