מהם השלבים שחובה לעשות בעת החלפת מנעול?

 האם יצא לכם אי פעם לחשוב על התפשרות במובן של הגנה על בטיחות מי שחשוב לכם או על הרכוש שלכם? סביר להניח שממש לא. ברם, זה בדיוק מה שהנכם עושים שאתם מנסים לשכור איש מקצוע שלא מנעולן מורשה, או לחלופין מנסים לתקן את המנעול במו ידכם. שירותים של מנעולן כרוכים בשנים של ניסיון בעבודה מיומנת, ואף פעם לא תיעשה התפשרות על חשבון איכות העבודה.

כדאי לכם מאוד לקרוא מתחילת המאמר הנ"ל ועד תומו, כי אז תגלו – מהם השלבים שחובה לעשות בעת החלפת מנעול?

 

האם מנעולנים בבאר שבע משכילים לרכוש את הביטוחים המתאימים?

חרף העובדה כי מנעולנים בבאר שבע נחשבים לבעלי מקצוע מאוד מיומנים, אף פעם אי אפשר לדעת אם יתרחשו נזק או תאונה במשך עבודתו של המנעולן. אך מה שבהחלט יספק לכם שקט נפשי הוא הידיעה שהם מבטחים את עצמם. הביטוחים הללו מבטיחים שבכל מקרה של גרימת נזק במשך העבודה של המנעולנים הללו, הם יהיו אחראים לכל נזק באשר הוא, והם אלו שיפצו אתכם בכפוף להפסדים שתחוו.

 

איך תכירו יותר טוב את ויטלי מנעולן פורץ?

כל בר דעת כבר השכיל להבין, כי ויטלי מנעולן פורץ הוא מנעולן מנוסה, ותיק, מקצועי ומוסמך, שעבר את כל ההכשרות המתאימות בתחום המנעולנות. ויטלי מיומן בהתמודדות עם מנעד רב של תרחישים בעייתיים במנעולים שנקרים בדרככם, מסיבה כזאת או אחר, אף במידה ועסקינן אודות מנעולים למסחר, ואף במידה ועסקינן אודות מנעולים למגורים, כך או כך ביכולתו להתמודד עם כל סוג של מנעול במומחיות ובמיומנות לאין שיעור.

ויטלי, המנעולן הפורץ, שאין שני לו, מצויד כהלכה, ויש באמתחתו את כל הטכנולוגיה והציוד הכי מתקדמים כיום, על מנת לוודא שהבעיה שלכם תיפתר במלואה ובמהירות האפשרית. הניסיון העצום שלו בעזרה לאנשים פרטיים ולבעלי עסק הפך אותו למאוד אמין על מנת שתשאירו את השרביט של אבטחת הדירה שלכם בידיו, ללא צל של ספק.

 

מהם השלבים שחובה לעשות בעת החלפת מנעול?

והגענו לסיום דברינו, כאשר לא נוכל לסיים מבלי להשיב על השאלה הנחרצת – מהם השלבים שחובה לעשות בעת החלפת מנעול? ואלו הם ארבעת השלבים –

  1. השלב הראשוני – יש להסיר את מנעול הבריח והחומרה הקודמים. למצוא את הברגים בפנים המנעול ולהסיר אותם. תבחינו שם בחור שאפשר לראות דרכו.
  2. השלב השני – כעת תכניסו את הבריח החדש שלכם. תיקחו את החומרה של הבריח החדש, ואז תתקינו אותה במקום הקודם. מרבית הבגדים יתכווננו למעלה בצד אחד, על מנת לסייע בידכם לקבוע איפה למקם אותו. תעשו שימוש בחומרה של ההרכבה, אשר סופקה לכם בתוך הרכבת הבריח, על מנת לספק אבטחה של החומרה במקומה.
  3. השלב השלישי – תכניסו את המנעול החדש. בבריח תיתקלו בחריצים, אשר בהם אפשר להתאים אף את חלק הנעילה והן את החלק שמסתובב של המנעול החדש. עכשיו תרכיבו את שאר החלקים איפה שהינם נדרשים להיות, ואז תאבטחו אותם במקום ביחד עם הברגים שקיבלתם בערכת ההרכבה של הבריח.
  4. השלב הרביעי והאחרון – עתה מתבצעת הבדיקה. תבדקו בכל זמן נתון את המנעול החדש בתום ההחלפה שלו, במקום רק לשער שהכול תקין. עבור זאת תוודאו שהמנעול נפתח באמצעות המפתח, ושהינו אף ננעל ונפתח עם הטרנר בחלקו הפנימי.

מנעול פתוח

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
Rat, Trap
לכידת חולדה ביידים

הופעה של חולדות אצלנו בבית עלולה להיות דבר מטריד ביותר. עבור רבים מאיתנו הנוכחות של החולדה היא לא משהו שאנחנו מוכנים לקבל, מה שאומר שנצטרך

קרא עוד »
הדברת פשפש המיטה
כיצד מדבירים את פשפש המיטה?

פשפש המיטה הוא חרקים קטנים וטפילים הניזונים מדמם של בני אדם ובעלי חיים במהלך הלילה. הנוכחות שלהם בבתים עלולה להיות מצוקה וקשה להעלים. כאשר מתמודדים

קרא עוד »
בעלי מקצוע
מרגישים תקועים? יש מי שיעזור !

נוכחות וליווי של מנטור אישי בחיים, יכול להיות חוויה מעוררת שינוי בהתפתחות האישית והמקצועית של האדם. מנטור הוא מישהו שמציע הדרכה, תמיכה וחוכמה על סמך

קרא עוד »